0 1 0 0 0 8.06.2006Łapka KibicaCoś dla zagorzałych fanów sportu. „Łapka Kibica” to ogromna łapa-kołatka, która przy potrząsaniu wydaje klekocące dźwięki. Fantastyczne miejsce na reklamę, to fakt, ale czy nadaje się do kibicowania? Podobno ma już za sobą udane testy na siatkarskiej Lidze Światowej i Pucharze Świata w skokach narciarskich. Misją producentów jest propagowanie kulturalnego i rodzinnego dopingu. Pytanie brzmi: czy ten gromki klekot może ponieść Naszych do zwycięstwa w Niemczech?
0 1 0 0 0 8.06.2006Naelcedka„Naelcedka® odmieni twojego notebooka”. Komu leży na wątrobie nijakość wyglądu laptopa, może zamówić specjalną naklejkę na jego klapę. Nalepka nie ściera się i nie brudzi sprzętu, można zamawiać dowolne zdjęcia i wzory. Oprócz walki z nudą w duchu hasła „Wyraź siebie!” Naelcedka® ma zrewolucjonizować świat firmowych nośników reklamowych. Zaczynamy prezentację, otwieramy laptopa, a tam... informacje o aktualnych promocjach i produktach. Gorzej, jeśli poniesiony fantazją przedstawiciel firmy zadziwi zebranych obrazkiem wielkiego dinozaura. Albo skąpo ubranej pani na tle zachodu słońca. W każdym razie pięć gwiazdek za nazwę. www.naelcedka.pl
0 1 0 0 0 8.06.2006Tagz – elektroniczny wyświetlaczTagz to mały, całkiem zgrabny, wiszący na szyi wyświetlacz. Komunikuje otoczeniu zaprogramowane przez nas wcześniej wiadomości. Można zapisać 6 różnych tekstów, do 256 znaków każdy. Regulujemy też szybkość przewijania tekstu i jasność wyświetlacza. Jak to możliwe, że nikt wcześniej na to nie wpadł? Nareszcie mamy szansę przekazać światu co nas trapi. Można sobie napisać na przykład: „Uwaga, gryzie!”, „Dziś jestem smutny”, „Wczoraj miałem urodziny i nikt nie zadzwonił”, „Poznam Panią do lat 30”, albo po prostu „Cześć. Jestem Franek”.
0 1 0 0 0 8.06.2006Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu częścią tegorocznej PrzystaniMistrzostwa Polski w Kitesurfingu to wyjątkowe wydarzenie w historii polskiego kitesurfingu. Sponsorem Mistrzostw Polski w Kitesurfingu jest Żywiec. Cykl sześciu zawodów odbędzie się w lipcu i sierpniu na wybrzeżu Bałtyku w ramach tegorocznej akcji letniej Przystań. Główną nagrodą jest wyjazd do Brazylii na finał Pucharu Świata PKRA.
0 1 0 0 0 8.06.2006Cyfrowy Polsat SA wirtualnym operatorem PTCCyfrowy Polsat SA został wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) Polskiej Telefonii Cyfrowej. W dniu 8 czerwca br. Rada Nadzorcza PTC zatwierdziła wynegocjowaną i podpisaną przez Zarząd Spółki umowę z Cyfrowym Polsatem. Jest to pierwsza tego typu umowa podpisana na rynku polskim. RN PTC zatwierdziła również kontrakt z drugim operatorem wirtualnym – szczegóły ujawnione zostaną w najbliższym czasie.
0 1 0 0 0 8.06.2006Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy rozstrzygniętyPlebiscyt na Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel, został rozstrzygnięty. Warszawiacy wybrali swoje ulubione i najbardziej pozytywne miejsca w stolicy. Jury oficjalnie zatwierdziło wyniki plebiscytu i wybrało najciekawsze uzasadnienie wyborów dokonanych przez warszawiaków. Patronat honorowy nad plebiscytem objęło Biuro Promocji i Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.
0 1 0 0 0 8.06.2006Paralotna dla Kia MotorsAgencja Paralotna przygotowała kampanię radiowa dla Kia Motors.
0 1 0 0 0 8.06.2006Cityboard Media – 10 lat lidera wielkoformatowej reklamy w PolsceCityboard Media to niekwestionowany lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Przez 10 lat Cityboard Media stworzyła największą ogólnopolską sieć nośników wielkoformatowych, o największym zasięgu. W 1996 roku firma wprowadziła nowy format – 6x3m, który zrewolucjonizował polski outdoor. Firma, konsekwentnie buduje swoją pozycję lidera i prekursora na rynku - jako pierwsza, przeprowadziła badania swoich nośników, dysponuje nowoczesnymi narzędziami do planowania kampanii, ma bogate doświadczenie w realizacji niestandardowych kampanii.
0 1 0 0 0 8.06.2006Kawa na kółkachTradycyjnie jak co roku, w Daily Cafe wielbiciele kółek, już od 15.go czerwca br. mogą liczyć na specjalne względy. Każdy kto zechce napić się kawy, shake’a albo smoothies’a może go teraz zamówić w każdej kawiarni Daily Cafe z 10% zniżką i wypić ulubiony napój podczas jazdy na rolkach, rowerze, deskorolce etc.
0 1 0 0 0 8.06.2006Jeden Actimel® – potrójna ochrona – rusza masowa edukacja konsumentówRuszyła masowa akcja edukacyjna, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela®. W czerwcu i lipcu, w 163 sklepach zlokalizowanych w 57 miastach, konsultanci dotrą do ponad 500 000 konsumentów.