0 1 0 0 0 27.04.2006Rusza kampania „Mrożonki Pełne Natury”„Mrożonki Pełne Natury”, pod takim hasłem rozpoczyna się współfinansowana ze środków Unii Europejskiej ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna. Jej celem będzie informowanie o zaletach mrożonych warzyw i owoców oraz właściwych sposobach ich przygotowywania i przechowywania.
0 1 0 0 0 27.04.2006Pachnące premiery Jasminum z BM Factus PolskaBM Factus Polska realizuje pierwszy w Polsce projekt AromaMarketingowy w sali kinowej. We współpracy z Best Film, aromatyzuje premierowe pokazy filmu Jasminum Jana Jakuba Kolskiego w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu oraz Sandomierzu.
0 1 0 0 0 26.04.2006PTC Sp. z o.o. najcenniejszym polskim operatorem komórkowym w rankingu „Rzeczpospolitej”W prestiżowym rankingu „Rzeczpospolitej” Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zajęła ósme miejsce wśród 500 najcenniejszych polskich firm w 2005 r. Wartość rynkowa PTC Sp. z o.o. została oszacowana przez ekspertów „Rzeczpospolitej” na 19,8 miliarda zł, czyli prawie o 3 miliardy zł więcej, niż w opublikowanym niedawno rankingu tygodnika ,,Newsweek Polska”.
0 1 0 0 0 26.04.2006Mobilne Osobliwości PRLuOne-2-One S.A. – lider rozwiązań mobilnych dla mediów przygotował SMSową zabawę dla Super Expressu. Osobliwości PRLu to konkurs, w którym czytelnicy dziennika mają szansę wygrać codziennie 500 zł poprawnie odgadując nazwy przedmiotów z epoki realnego socjalizmu. Zabawa potrwa do 4 maja, wspierana jest kampanią reklamową na antenie Radia ESKA.
0 1 0 0 0 26.04.2006Rusza wiosenna edycja „Dni produktu polskiego”Organizatorom wiosennej edycji „Dni produktu polskiego” udało się połączyć wysiłki ponad tysiąca podmiotów handlowych i mediów w celu promowania wspólnej idei: „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 26.04.2006Option One realizuje projekt dermatologiczny dla Head & ShouldersAgencja Option One – Sales & Marketing Services realizuje kolejną edycję zaadresowanego do lekarzy dermatologów programu edukacyjno-badawczego marki Head & Shoulders. W ramach projektu lekarze specjaliści mają możliwość oceny skuteczności szamponu w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom, porównując stopień nasilenia łupieżu suchego u pacjentów przed i po zakończeniu kuracji. Innym z celów programu jest dostarczenie ogólnokrajowych danych badawczych dotyczących skali zjawiska łupieżu.
0 1 0 0 0 26.04.2006LOT wita w Warszawie Z-CARD®-emNajnowsza publikacja w unikalnym formacie Z-CARD® przygotowana dla PLL LOT jest materiałem informacyjnym o realizowanych z i do Warszawy połączeniach oraz programie Miles & More, a ponadto miniprzewodnikiem po Stolicy. Szeroki plan miasta – opracowany przez Wydawnictwo Daunpol - z oznaczonymi i opisanymi miejscami, które w Warszawie trzeba zobaczyć, a także oznaczenie lokalizacji hoteli Grupy Hotelowej ORBIS, stanowi wartość, którą pasażerowie LOT-u z pewnością docenią.
0 1 0 0 0 26.04.2006„Marketing targowy. Vademecum wystawcy”Polska Korporacja Targowa wydała książkę „Marketing targowy. Vademecum wystawcy”. Publikacja powstała z inspiracji PKT i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jest pracą zbiorową pod redakcją prof. dr zwyczajnego Henryka Mruka, Kierownika Katedry Strategii Marketingowych AE i Alojzego Kucy.
0 1 0 0 0 26.04.2006Kinowe eventy FFiL Śnieżka S.A.Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. przygotowała specjalną akcję marketingową związaną ze sponsorowaniem filmu „Epoka Lodowcowa 2”. Sponsoring jest elementem promocji jednego z najnowszych produktów Firmy – linii farb hipoalergicznych na licencji Disney.