0 1 0 0 0 21.04.2006TP wspiera piłkę nożną najmłodszychTelekomunikacja Polska jako główny sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz wieloletni promotor sportu wpiera również piłkę nożną w wykonaniu najmłodszych. Już po raz czwarty jest sponsorem Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. Marka Wielgusa, który cieszy się dużą popularnością wśród młodych zawodników. Odsłonę internetową XI edycji turnieju – www.tp.pl/puchartp przygotowała agencja interaktywna Digital One.
0 1 0 0 0 21.04.2006EventLab rozświetla Pałac Kultury i NaukiW dniach od 18 do 24 kwietnia 2006 agencja experiential marketing EventLab realizuje projekt największego w historii artystycznego oświetlenia Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie autorstwa węgierskiego artysty Petera Kozmy. Projekt jest częścią trwającego do końca maja festiwalu Klubu Twórców Reklamy.
0 1 0 0 0 21.04.2006Piłka zbliża… do MundialuNie można już kupić biletów na Mistrzostwa Świata. Jak więc dostać się na mecze, zwłaszcza polskiej drużyny? Uda się to szóstce Polaków – młodzieży, która zwycięży w rozgrywkach „Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” – pierwszych wirtualnych Mistrzostwach Polski w grze FIFA 06. Właśnie trwa etap wyłaniający uczestników wielkiego finału – znane są już nazwiska 20 z nich. Jeszcze tylko 10 osób ma szansę wejść w sam środek największego wydarzenia sportowego roku. Zakwalifikowana 30-stka będzie bowiem walczyć o wyjazd na Mistrzostwa i wniesienie na murawę stadionu naszej flagi narodowej przed meczem Polska-Niemcy (14 czerwca, Dortmund).
0 1 0 0 0 21.04.2006One-2-One – pierwsze mobilne IPOOne-2-One, jako pierwsza grupa kapitałowa, specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej, planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na rozwój projektów wewnętrznych oraz wzmocnienie ekspansji zagranicznej.
0 1 0 0 0 21.04.2006Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań z TEQUILAPolskaPod hasłem „Kolejorzowi! Na nową murawę” Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils. Działania skierowane są do kibiców Lecha, a ich celem jest wsparcie klubu piłkarskiego Lech Poznań oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 21.04.2006Carrefour Polska partnerem konkursu Elite Model LookJuż w najbliższy weekend w 8 największych miastach na terenie całego kraju odbędą się castingi do Elite Model Look - międzynarodowego konkursu modelek. Zwyciężczyni konkursu reprezentować będzie Polskę w światowych eliminacjach Elite Model Look.
0 1 0 0 0 21.04.2006Wiosenne animacje Nivei w hipermarketach i drogeriachAgencja Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną „Nivea Wiosna” wybranych marek Nivea Polska (Grupa Beiersdorf). Celem jest wzmocnienie świadomości promowanych produktów, dotarcie do nowych konsumentek oraz wzrost sprzedaży. Akcja potrwa do początku czerwca.
0 4 0 0 0 21.04.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku.
0 1 0 0 0 21.04.2006Internetowa Jurajska20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.
0 1 0 0 0 21.04.200623 kwietnia RMF Classic zaprasza do udziału w akcji „Książka na wydaniu”W najbliższą niedzielę (23 kwietnia) RMF Classic po raz drugi aktywnie włączy się do obchodów Światowego Dnia Książki. Na antenie radia ludzie kultury będą opowiadać o swojej pierwszej lub najważniejszej książce w życiu. Na tę okoliczność RMF Classic przygotował również specjalną akcję „Książka na wydaniu”.