0 1 0 0 0 20.04.2006Rozwój sieci Weber ShandwickWeber Shandwick ogłosił dziś otwarcie biur w Polsce, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie.
0 1 0 0 0 20.04.2006Trzy tysiące złotych za reklamęFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland jest jednym z głównych fundatorów nagród w konkursie „Gdzie jeszcze nie było reklamy?” zorganizowanym przez dom mediowy PRO Media House. W konkursie zostaną wyłonione nowatorskie pomysły na wykorzystanie przestrzeni pod reklamę, dotąd niewykorzystanej do tego celu oraz wszelkich innych innowacyjnych form reklamy.
0 1 0 0 0 20.04.2006W Volkswagenie każdy jest KimśJust przygotował dla marki Volkswagen wizerunkową kampanię, w oryginalny sposób wykorzystującą rekomendacje znanych osób.
0 1 0 0 0 20.04.2006Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z nowym klientemPrzeprowadzenie kampanii wizerunkowej powierzyła agencji firma AMG.net - lider na rynku nowoczesnych systemów samoobsługowych dla klientów z sektora telekomunikacji i finansów.
0 1 0 0 0 20.04.2006Masz pomysł? Masz talent? Masz serce? Stwórz dla nas plakat!Urząd m.st. Warszawy - organizator kampanii społecznej „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka” ogłasza otwarty konkurs na projekt, promujący ideę rodzinnej opieki zastępczej. Konkurs trwa od 19 kwietnia do 19 maja br., a na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 3 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 20.04.2006Kampania tv La Cremeria24 kwietnia rusza kampania reklamowa familijnych lodów Nestlé La Cremeria. Spoty przygotowane przez agencję Publicis pojawiać się będą w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7 czy Hallmark.
0 1 0 0 0 20.04.2006Absolutny kreator drinków na www.absolutdrinks.comJeżeli organizujesz imprezę i chciałbyś dostarczyć swoim gościom niezapomnianych wrażeń smakowych, zaskoczyć ich fantazyjnymi drinkami, to strona www.absolutdrinks.com pomoże Ci stworzyć niepowtarzalną atmosferę wieczoru.
0 1 0 0 0 20.04.2006Deichmann Mini Mistrzostwa Świata 2006Firma Deichmann wraz ze Stowarzyszeniem Redeco Sport i Rekreacja organizuje rozgrywki pod nazwą Deichmann Mini Mistrzostwa Świata 2006. W rozpoczynającym się 20 maja turnieju weźmie udział niemal 4000 dzieci z całej Polski.
0 1 0 0 0 19.04.2006Piwniczanka. GeoMineralna. Woda idealnaMiliony lat temu natura ukryła przed nami swój najcenniejszy skarb, wodę GeoMineralną... – tak zaczyna się wizerunkowy spot pierwszej kampanii ATL naturalnej wody mineralnej Piwniczanka. Kreację przygotowała Agencja Reklamowa OPUS B.
0 1 0 0 0 19.04.2006Value Media dla Empik-Szkoły Języków Obcych oraz The Orange SchoolInteraktywny dom mediowy Value Media realizuje w marcu i kwietniu kampanie reklamowe Empik-Szkoły Języków Obcych oraz The Orange School.