0 1 0 0 0 19.04.2006Nowa kampania płatków do peelingu Cleanic’ Clean O’’peelFirma Harper Hygienics prowadzi działania promocyjno-reklamowe wspierające markę Cleanic’ Clean O’’peel. Szeroko zakrojone działania skierowane są do konsumentek – kobiet nowoczesnych i aktywnych, poszukujących praktycznych i wygodnych rozwiązań.
0 1 0 0 0 19.04.2006Wygraj AYGO z easygo.plWygraj AYGO z easygo.pl to nazwa największego letniego konkursu przygotowana dla kupujących wyjazdy turystyczne w polskim Internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z oferty easygo.pl ma szansę wygrać sportową, nowoczesną i dynamiczną toyotę Aygo. Takiej nagrody w polskiej e-turystyce jeszcze nigdy nie było.
0 1 0 0 0 18.04.2006Spółka Polskie Centrum Marketingowe otrzymała wyróżnienie Medal Europejski 2006Nagroda została przyznana przez Business Centre Club za usługę udostępniania marketingowych baz danych. PCM jest pierwszą firmą w branży usług marketingowych, która otrzymała wyróżnienie w kategorii: Marketingowe Bazy Danych. Uroczysta Gala z przedstawicielami Rządu i świata biznesu odbyła się w Sali Kolumnowej Sejmu RP.
0 1 0 0 0 18.04.2006Program Pozytywne Miasto Clear Channel nominowany do prestiżowej nagrody SABRE Awards 2006Ubiegłoroczna edycja programu Pozytywne Miasto Clear Channel została zakwalifikowana do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu SABRE Awards 2006 w kategorii „Eastern Europe”. SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Berlinie.
0 1 0 0 0 18.04.2006Kolory nie do zdarcia„Kolory nie do zdarcia” – to hasło przygotowanej przez agencję reklamową Publicis szeroko zakrojonej kampanii najnowszego produktu marki Garnier – kremowej farby do włosów 100% Color.
0 1 0 0 0 18.04.2006Saatchi & Saatchi przygotowała sportową kampanię napojów Kubuś PlayAgencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce.
0 1 0 0 0 18.04.2006„Bosman. Zawsze na fali” – nowa wizualizacja markiPiwo Bosman, od pokoleń obecne w życiu prawdziwych ludzi morza, od kwietnia ma nową etykietę. Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek i puszek, z umieszczonym na niej wizerunkiem prawdziwego bosmana, jeszcze bardziej uwydatnia silny związek marki z regionem i podkreśla charakter znakomitego produktu szczecińskiego browaru.
0 1 0 0 0 18.04.2006HYPERmedia zajmie się komunikacją interaktywną kolejnej marki Procter&GambleProcter&Gamble powierzył agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii.
0 1 0 0 0 18.04.2006Max Arpp rozwija dział client serviceAgencja Max Arpp otworzyła nowe biuro w Warszawie, którego szefem została Anna Kotowska – nowy Dyrektor Zarządzający agencji. Do warszawskiego działu obsługi klienta dołączyła Izabela Kobylińska.
0 1 0 0 0 18.04.2006Złoty Medal World-Wide Mustard Competition dla MusztardyCzosnkowej KAMISSukcesem dla polskiej reprezentacji zakończył się tegoroczny Światowy Konkurs Musztard w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe noty w ocenianych kryteriach: smak, aromat, receptura, konsystencja, kolor i jakość produktu otrzymała Musztard Czosnkowa KAMIS zdobywając złoty medal w swojej kategorii i prestiżowe wyróżnienie spośród 350 zgłoszonych z całego świata musztard. To pierwszy sukces polskiej reprezentacji na światowych mistrzostwach i potwierdzenie najwyższej jakość produktów marki KAMIS.