Espresso

12 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

„Golden Arrow” zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę

12 kwietnia zostały sfinalizowane rozmowy pomiędzy SMB oraz VFP Communications (wydawcą Media & Marketing Polska), dotyczące połączenia konkursów Boomerang oraz Złota Strzała. Przez kilka ostatnich lat obydwa konkursy odbywały się w analogicznym terminie, do obydwu często były zgłaszane te same prace i następnie były oceniane przez tych samych jurorów. Nazwa Boomerang jednak nie znika - tym mianem będzie nazwana jedna z najbardziej prestiżowych kategorii nowego konkursu – „Najlepszy Marketer Bezpośredni Roku”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.

Poprzednie Następne