0 1 0 0 0 6.04.2006TEQUILAPolska dla NałęczowiankiNestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.
0 1 0 0 0 6.04.2006Rusza kampania reklamowa olejów Shell HelixRozpoczyna się kampania promocyjna nowej rodziny olejów Shell Helix. Tematem przewodnim akcji jest, podobnie jak w ubiegłym roku – ODŚWIEŻENIE, ORZEŹWIENIE, ODMŁODZENIE. Reklamy pojawią się w telewizji, radiu i prasie.
0 1 0 0 0 6.04.2006Nowe Media PR opracowały magazyn „Technology 4 Business News”Nowe Media PR przygotowały i wydały firmowy magazyn dla Grupy T4B. Grupa T4B to jedno z najprężniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw sektora nowych technologii i systemów teleinformatycznych.
0 1 0 0 0 6.04.2006Clear Channel Poland umacnia pozycję w segmencie reklamy w punktach sprzedażyFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland nabyła 100% udziałów w spółce Mensa – polskiej firmie, specjalizującej się w reklamie i promocji prowadzonej bezpośrednio na terenie sieci handlowych oraz w supermarketach. Inwestycja jest kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia oferty rozwiązań reklamowych w miejscu sprzedaży przez Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 6.04.2006Dilmah Thé Culinaire – sztuka kulinarna i prawdziwa herbataNiezwykły aromat, egzotyczne pochodzenie oraz rytuał parzenia herbaty od wieków inspirowały artystów. Urzeczeni niezwykłym napojem byli również mistrzowie sztuki kulinarnej – już w XVII wieku pojawiły się pierwsze przepisy na potrawy z wykorzystaniem herbaty. Niestety, w ostatnich dziesięcioleciach blask herbaty został nieco przyćmiony, przede wszystkim na skutek działań globalnych marek, starających się uczynić z herbaty jednorodny w smaku „towar powszechnego użytku”.
0 1 0 0 0 6.04.2006Salt & Pepper dla marki SellpointAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę Sellpoint dla firmy one 2 one communication, działającej w sektorze business-to-business. Działania adresowane były głównie do dyrektorów i kierowników działów sprzedaży, marketingu oraz IT.
0 1 0 0 0 6.04.2006Premiera słonecznych kolekcji Franco Feruzzi & Dolce e Ribelle3 kwietnia, w pierwszy ciepły, wiosenny wieczór, w warszawskim Klubie Foksal 19 odbył się premierowy pokaz słonecznych kolekcji Franco Feruzzi i Dolce e Ribelle, pod hasłem WIOSENNE ZAUROCZENIE – NIE TYLKO NA POKAZ.
0 1 0 0 0 6.04.2006Zioła na okładkach Ad-vertoBegimo realizuje kampanię reklamową produktów Pharma International za pośrednictwem okładek biletowych Ad-verto.
0 1 0 0 0 6.04.2006Magne-B6 – lek na dzikość świata„Bo świat jest dziki” – to hasło rozpoczynającej się na początku kwietnia kampanii preparatu Magne-B6, którą dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis przygotowała agencja Publicis. Celem kampanii jest pokazanie kobietom, aktywnym w życiu zawodowym i rodzinnym, że Magne-B6 to ich sprzymierzeniec w walce ze zmęczeniem z jednej strony i stresem z drugiej, czyli po prostu w pokonywaniu życiowych problemów. Nawet jeśli na drodze stanie im… trudny, czy agresywny szef. Ogłoszenia ukażą się w prasie kobiecej.
0 1 0 0 0 6.04.2006Just i wiosenne serduszka MoliJust przygotował kampanię telewizyjną i radiową dla marki Mola. Kampania ruszyła z początkiem kwietnia. Nowe spoty TV można już oglądać w ogólnopolskich telewizjach.