0 1 0 0 0 5.04.2006Carrefour Polska wspiera akcję przekazania 1% podatkuW najbliższych dniach, w wybranych sklepach sieci Carrefour na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia, odbędzie się akcja informacyjno-edukacyjna zachęcająca Klientów do przekazywania 1% podatku na wybrane organizacje pożytku publicznego min.: Stowarzyszenie Tęcza, WWF Polska oraz Fundację Pożywienie Darem Serca.
0 1 0 0 0 5.04.2006Wiosenne Inspiracje – akcja promocyjna marki KAMISRuszyła niestandardowa promocja marki i produktów Kamis. Pomysł promocji oparty został na koncepcie wydania Kolekcji Poradników na cztery pory roku, których tematyka związana będzie z kuchnią, zdrowiem i urodą. Celem promocji jest zwiększenie zainteresowania przyprawami Kamis oraz poinformowanie o szerokim portfolio produktowym marki – tym zadaniom podporządkowana jest formuła książek – inspiracje i porady. Ponadto aktywności promocyjne podkreślają kompetencję i innowacyjność marki Kamis oraz jej ekspercki wizerunek. Promocja „Wiosenna inspiracje” potrwa do 30 maja br, a już w pierwszy dzień lata, 23 czerwca br, kolejna część Kolekcji – „Letnie Inspiracje” Kamis.
0 1 0 0 0 5.04.2006Kampania „Poczuj pociąg do samolotu”W kwietniu zostanie przeprowadzona kampania przygotowana dla PLL LOT przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Tematem działań komunikacyjnych opatrzonych hasłem „Poczuj pociąg do samolotu” będzie nowy, stały, jednolity system niskich taryf na połączenia krajowe. Obecni i potencjalni klienci LOTu będą zachęcani do podróżowania po Polsce samolotem, zamiast pociągiem czy samochodem.
0 1 0 0 0 5.04.2006Kampania otwarcia dla projektu MANUFAKTURA w ŁodziPo wygranym przetargu na obsługę reklamowo-promocyjną centrum kulturalno-handlowo-rozrywkowego MANUFAKTURA w Łodzi, agencja TBWAWarszawa wspólnie z firmą Apsys, pracują nad kampanią otwarcia.
0 1 0 0 0 5.04.2006Kampania „Lżejsze pranie” już ruszyłaPolskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (PSPKiŚC), działające w imieniu producentów proszków do prania obecnych na polskim rynku, rozpoczęło kampanię informacyjną „Lżejsze pranie”. Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu nowych, o 1/3 bardziej skoncentrowanych proszków do prania, wygodniejszych dla konsumentów i korzystniejszych dla środowiska naturalnego.
0 1 0 0 0 5.04.2006Ruszyła „Kwietniowa oferta” samochodów osobowych Peugeot z 2005 rokuZ początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania Peugeot prezentująca kwietniową ofertę sprzedaży samochodów. Promocja dotyczy modelu 206 w serii limitowanej Oxygene oraz modeli 1007, 307 i 407 z 2005 roku w wyjątkowej ofercie rabatowej. Kampania przedstawia szczegóły i warunki oferty, aby zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Peugeot i potrwa do 22 kwietnia br.
0 1 0 0 0 5.04.2006Międzynarodowa nagroda dla Adv.pl29 marca został rozstrzygnięty konkurs Internet Advertising Competition. Animowany film Penigra autorstwa Adv.pl otrzymał nagrodę Best of Industry w kategorii Best Pharmaceuticals Rich Media Online Ad.
0 1 0 0 0 5.04.2006„Miejskie Dżungle” na outdoorzeMarka odzieżowa House rozpoczęła kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania promocyjne prowadzi pod hasłem „Urban Jungle”. Korzysta w nich m.in. z tablic o formacie 6x3 m należących do News Outdoor Poland.
0 1 0 0 0 5.04.2006Z oponą na dachu taksówki…Dębica na wiosnę proponuje swoim Klientom najnowszy model opony PASSIO. Aby poznać jej urok nie trzeba jednak czekać do wiosny za oknem. Produkt Dębica PASSIO jest widoczny na ulicach największych miast Polski - jako atrakcyjny motyw reklamowy na nośnikach TAXi TOP.
0 1 0 0 0 5.04.2006Karmi LAMAI i Karmi SELUA kuszą tajemnicą orzeźwienia3 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa, przygotowana dla dwóch nowych produktów Karmi: Karmi LAMAI i Karmi SELUA.