0 1 0 0 0 28.03.2006Agencja Strategiczna Tomorrow rozwija skrzydłaDirect Fly powierzyło kompleksowe stworzenie marki i jej strategii agencji Tomorrrow. Pierwszym etapem kampanii launchowej były konferencje prasowe w 6 polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku i Warszawie.
0 1 0 0 0 28.03.2006CGS dla Curtis HealthcareAgencja reklamowa CGS studio przygotowała koncepcję kreatywną nowej kampanii preparatu Slow-Mag B6, którego producentem jest firma farmaceutyczna Curtis Healthcare. Kampania skierowana do kobiet w ciąży jest pierwszym tego typu działaniem na rynku preparatów magnezowych.
0 1 0 0 0 28.03.2006Wielkanoc z PrymatemPrymat, wiodący producent przypraw w Polsce, przygotował dla swoich konsumentów książeczkę z dwunastoma przepisami na popularne potrawy wielkanocne. W ramach animacji przy półce sklepowej, książeczki z przepisami Prymatu rozdawane będą w hipermarketach i większych supermarketach na terenie całej Polsce. Wspólnie z Prymatem konsumenci będą mieli okazję spróbować swoich sił przy przygotowaniu popularnych potraw wielkanocnych, a wśród nich, między innymi, zupy chrzanowej, jajek faszerowanych łososiem czy pstrąga w galarecie.
0 1 0 0 0 27.03.2006Agencja Martis zmieniła siedzibęAgencja reklamowa Martis i stowarzyszona z nią agencja PR Martis Consulting zmieniły siedzibę. Zmiana miejsca spowodowana była dynamicznym rozwojem obu spółek i pozyskaniem nowych klientów.
0 1 0 0 0 27.03.2006Pierwsze urodziny City YoungClear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną - City Young, skierowaną do młodzieży. Sieć zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie do konsumentów w wieku 15 – 24 lata. Składa się z 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.
0 1 0 0 0 27.03.2006Headlines dla LexusaJuż 21 kwietnia w Warszawie będzie mieć miejsce druga edycja Lexus Fashion Night. W 2005 roku pierwsza odsłona tego wydarzenia poruszyła świat polskiej mody i mediów. Wówczas wprowadzeniu nowego modelu marki Lexus towarzyszył pokaz kolekcji mody autorstwa jednej z najlepszych polskich projektantek - Gosi Baczyńskiej. W pokazie wzięły udział gorące nazwiska ze światowych wybiegów: Lizz Jagger i ciemnoskóra Alek Wek.
0 1 0 0 0 27.03.2006“Limuzyna od Premiera” – konkurs z aparatami Premier ImageOd początku kwietnia do 31 maja 2006 r. potrwa kampania promocyjna aparatów Premier Image. W ramach akcji, Veracomp SA, dystrybutor aparatów Premier w Polsce, zorganizował konkurs pod hasłem „Limuzyna od Premiera”.
0 1 0 0 0 27.03.2006Media Agory upamiętniają rocznicę odejścia Jana Pawła IIWyjątkowa książka z „Gazetą Wyborczą”, wydanie specjalne „Metra” i nowy serwis tematyczny w portalu Gazeta.pl – media Agory upamiętniają rocznicę odejścia Jana Pawła II.
0 1 0 0 0 27.03.2006Kolejny projekt Call Center Poland dla Fiat Auto PolandCall Center Poland we współpracy z firmą Webtel (dostawcą rozwiązań marketingu mobilnego) obsługuje projekty umawiania jazd próbnych dla Fiat Auto Poland na modele: Fiat Grande Punto, Fiat Croma oraz Alfa Romeo 159 Sportwagon.
0 1 0 0 0 27.03.2006CTM Teleperformance Polska dla Expomedia Events WarsawWarszawa będzie po raz kolejny gospodarzem targów biznesowych Meeting Premiera i IFE. Ich organizatorem jest Expomedia Events Warsaw, na zlecenie którego CTM Teleperformance Polska przeprowadziła projekt telemarketingowy na rzecz organizowanych imprez.