0 1 0 0 0 2.03.2006Mentis.pl zatrudnia swoich klientów do projektowania sklepuKilkudziesięcioosobowa grupa klientów Księgarni Internetowej Mentis.pl (www.mentis.pl), została zaangażowana do programu badania użyteczności używanego przez księgarnię oprogramowania. Wszystkie te testy mają na celu opracowanie takich zmian serwisu, aby każdy, nawet najmłodszy stażem użytkownik Internetu mógł poradzić sobie ze zrobieniem zakupów.
0 1 0 0 0 2.03.2006Piąty rok współpracy Pegasusa z liderem na rynku grzejnikówAgencja Pegasus Public Relations i firma Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo, podpisały umowę na kolejny, piąty już rok współpracy w zakresie public relations.
0 1 0 0 0 2.03.2006Grupa Bazodanowa zwiera szeregi2 marca b.r. w siedzibie Acxiom Polska odbyło się kolejne spotkanie utworzonej w ramach struktury SMB Grupy Bazodanowej, której przewodniczy Prezes Acxiom – Leszek Konkel.
0 1 0 0 0 2.03.2006Delecta ma 6 pomysłów na zupęDelecta rozszerza kategorię produktów słonych, wprowadzając na rynek linię sześciu zup w proszku do gotowania pod nazwą Mój pomysł na zupę! Najnowsza propozycja, która już w kwietniu pojawi się w sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym, jest odpowiedzią na potrzeby smakoszy ceniących wysoką jakość i przystępną cenę.
0 1 0 0 0 2.03.2006Pegasus PR magazynuje klientówAgencja Pegasus Public Relations pozyskała nowego klienta. Jest nim polski oddział firmy ProLogis, globalnego dostawcy obiektów magazynowych i usług logistycznych. ProLogis to lider wśród deweloperów powierzchni magazynowo-biurowych w Polsce.
0 1 0 0 0 2.03.2006Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT – kampania „Inspiracje”W pierwszym tygodniu marca zostanie przeprowadzona kampania przygotowana dla PLL LOT przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Tematem działań komunikacyjnych opatrzonych hasłem „Inspiracje” będą promocyjne ceny biletów lotniczych do wybranych miast europejskich. Obecni i potencjalni klienci LOTu po raz kolejny będą zachęcani do odbycia wiosennych podróży lotniczych.
0 1 0 0 0 2.03.2006Paralotna na wiosnę dla PromenadyAgencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla Promenady z okazji nowych wiosennych kolekcji.
0 1 0 0 0 2.03.2006Agencja Punta Linea dla Planeta DeAgostiniOd lutego w Agencji Punta Linea trwają intensywne prace nad przygotowaniem wejścia Planeta DeAgostini na rynek polski.
0 1 0 0 0 2.03.2006Premiumbrand – powstanie ranking Marek Najwyższej Reputacji w PolscePremiumBrand jest projektem promocyjnym, którego celem jest ratingowanie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku, zarówno rodzimych, jak i międzynarodowych. Już w kwietniu rozpocznie się badanie, którego wyniki poznamy 28 czerwca.
0 1 0 0 0 2.03.2006Trzecie urodziny www.e-GSM.plPopularny serwis telekomunikacyjny www.e-GSM.pl obchodzi dziś swoje 3 urodziny.