0 1 0 0 0 24.02.2006Nowy profil w odświeżonej stronie korporacyjnej Grupy Żywiec22.02.2006 została uruchomiona nowa, odświeżona strona korporacyjna Grupy Żywiec. Do obecnych już czterech profili: ogólnego, handlowego, inwestycyjnego oraz prasowego, dołączono profil studencki. Przejście na odpowiedni profil znajduje się na stronie głównej serwisu, ale można je zmieniać także w trakcie przeglądania strony.
0 1 0 0 0 24.02.2006Rigips pomaga potrzebującymW wyjątkową akcję charytatywną zaangażowała się firma Rigips Polska – Stawiany, producent systemów suchej zabudowy wnętrz. Wraz z kilkoma innymi przedsiębiorstwami firma przekazała materiały do budowy nowego domu wielodzietnej rodzinie państwa Kazberuków z Białostocczyzny. Rodzina wcześniej dwukrotnie straciła w pożarze dach nad głową, a dzieci umieszczono w domu dziecka.
0 1 0 0 0 24.02.2006PO PROSTU PR dla ISOSTARAAgencji PO PROSTU PR powierzono kreowanie wizerunku marki ISOSTAR w Polsce. Podpisana długoterminowa umowa współpracy zakłada koncentrację agencji na działaniach media relations oraz obsłudze medialnej eventów organizowanych bądź sponsorowanych przez markę.
0 1 0 0 0 24.02.2006Rzym w HBO odkodowany i promowanyW piątek, 3 marca 2006 r. od godz. 19:00 do godz. 22:45, sygnał HBO zostanie odkodowany. Po raz pierwszy w historii seriali, które debiutują na antenie HBO, premiera dwóch pierwszych odcinków najnowszej, kontrowersyjnej produkcji HBO, pt. Rzym, pojawi się w paśmie niekodowanym. Odkodowany sygnał HBO będzie dostępny w największych telewizjach kablowych oraz na platformie cyfrowej Cyfra+.
0 1 0 0 0 24.02.2006„Pierwsza miłość” nominowana do Rose d’OrSerial „Pierwsza miłość” - produkowany przez Grupę ATM i emitowany w Telewizji Polsat - otrzymał nominację do nagrody w prestiżowym, międzynarodowym festiwalu ROSE D’OR w kategorii telenowela („soap”). Jest to pierwsza w historii festiwalu Rose D’or nominacja dla polskiego serialu. Obok polskiej produkcji, w tej kategorii nominowanych jest 10 światowych seriali z Wielkiej Brytanii, Niemiec, USA, Irlandii, Norwegii i Hiszpanii, m.in. znana także w Polsce amerykańska telenowela „Moda na Sukces” („The Bold and the Beautiful”). Rozpoczęcie Festiwalu nastąpi 25 kwietnia 2006 roku.
0 1 0 0 0 24.02.2006Smolarek z SamsungiemUroczyste podpisanie umowy sponsorskiej odbyło się w środę 22 lutego 2006 r. w warszawskim hotelu Sheraton podczas specjalnej konferencji prasowej. W ramach umowy wizerunek piłkarza będzie wykorzystany do promocji produktów koreańskiego koncernu. Spoty reklamowe najnowszych telewizorów i telefonów komórkowych Samsunga będą kręcone w Niemczech - piłkarz występuje na co dzień w Borusii Dortmund, a sponsor nie chce zakłócać Smolarkowi przygotowań do Mundialu.
0 1 0 0 0 24.02.2006Sanpol w prasieAgencja Reklamowa E_misja przygotowała dla firmy Sanpol kampanię insertową. Partycypantami akcji są firmy: Roca, Koło, De Dietrich, Henrad i Sanplast.
0 1 0 0 0 24.02.2006Nowy klient Sigmy: Zebra TechnologiesFirma Zebra Technologies, światowy lider w dziedzinie druku specjalistycznego, podpisała z agencją Sigma International (Poland) Ltd. umowę o stałej obsłudze PR.
0 1 0 0 0 24.02.2006Heyah nagrodzona podwójnieW czwartek, 23 lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC). Nagrodę tę przyznano „za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.” Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.
0 1 0 0 0 24.02.2006Piotr Walter Człowiekiem Roku Mediów i Reklamy23 lutego, podczas uroczystej gali konkursu IMPACTOR - Nagrody Polskiego Przemysłu Mediowego, ogłoszono wyniki głosowania Akademii Reklamy na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Za Człowieka Roku 2005 Akademia uznała Prezesa TVN, Piotra Waltera, głównego autora dynamicznego rozwoju stacji. Oprócz P. Waltera nominacje do tej nagrody otrzymali Tomasz Lis (Polsat) oraz Iwo Zaniewski (PZL).