0 1 0 0 0 14.02.2006Agencja 2.P.R odpowiedzialna za promocję 20. Międzynarodowego Biennale PlakatuNajstarszy na świecie i najbardziej prestiżowy konkurs plakatowy obchodzi w tym roku swoje 40. lecie. Jego obsługę promocyjną zapewni agencja Public Relations 2.P.R.
0 1 0 0 0 14.02.2006PZU SA i PZU Życie SA rozpoczęły współpracę z agencją Rapp CollinsPZU SA i PZU Życie SA rozpoczęły współpracę z agencją Rapp Collins, która wygrała ogłoszony w październiku 2005 roku przetarg na obsługę obu firm w zakresie BTL.
0 1 0 0 0 14.02.2006Rishad Tobaccowala – na specjalne zaproszenie OrangeW poniedziałek, 13 lutego na dyskusji o trendach i przyszłości marketingu mobilnego wygłosił wykład Rishad Tobaccowala. Tygodnik „Time” uznał go za jednego z pięciu największych innowatorów marketingowych na świecie.
0 1 0 0 0 14.02.2006Rusza kampania reklamowa nowego smaku PAPRINI – PAPRINI Italiano„Mniamma mia! Ale wciąga!” – to hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej nowego sosu paprykowego marki PAPRINI. Zaplanowane działania potrwają do końca kwietnia br. Ich celem jest przedstawienie konsumentom nowego, włoskiego smaku PAPRINI Italiano, zaakcentowanie jego wyjątkowych walorów smakowych oraz unikalności produktu a także przypomnienie obecnej już na rynku oferty PAPRINI.
0 1 0 0 0 14.02.2006STGR Creative Agency dla agencji modelek ID ModelsAgencja STGR rozpoczęła współpracę z nowym klientem – ID Models. Opracowała pełen system identyfikacji nowopowstałej firmy, wraz ze stroną www.
0 1 0 0 0 14.02.2006Mieszko inwestuje w reklamęZgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, producent cukierków i czekoladek firma Mieszko S.A., zwiększyła w tym roku inwestycje na promocję i reklamę. Będzie ona skupiona na kluczowych markach – Mieszko, pod którymi sprzedawane są praliny i Zozole. Marcowa kampania dotyczyć będzie czekoladek z nadzieniami, w których specjalizuje się Mieszko.
0 1 0 0 0 14.02.2006Walentynkowo-biustonoszowy konkurs dla czytelników Dziennika ŁódzkiegoDziennik Łódzki (dziennik regionalny o tygodniowym nakładzie powyżej 400 000 egz., wchodzący w skład pakietu Big Power) wraz z Triumph International Polska przygotował dla swoich czytelników odważny konkurs walentynkowy - można było wygrać 100 biustonoszy.
0 1 0 0 0 14.02.2006Pierwsze urodziny www.pingpong.com.plInternetowe wydanie Magazynu Polski PingPong obchodzi swoje pierwsze urodziny. Równo rok temu, 14 lutego 2005 roku, w sieci pojawiła się pilotażowa wersja pierwszego w polskim Internecie profesjonalnego serwisu na temat tenisa stołowego.
0 1 0 0 0 14.02.2006Schulz autorem nowej kampanii reklamowej Banków SpółdzielczychTrzynastego lutego wystartowała pierwsza wspólna kampania reklamowa Banków Spółdzielczych, przygotowana we współpracy trzech zrzeszeń: Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., Gospodarczego Banku Wielkopolski S.A. i Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. Autorem i producentem kreacji jest Agencja Reklamowa Schulz.
0 1 0 0 0 14.02.2006IQ Marketing dla marki RamaPod hasłem „My się zimy nie boimy” Unilever Polska rozpoczął promocję margaryny Rama, dostępnej w sprzedaży w niższej, zimowej cenie.