0 1 0 0 0 7.02.2006Na walentynki Chuck Norris w różowym kapeluszu„Najszybsza droga do serca mężczyzny to pięść Chucka Norrisa” – to hasło rozpoczynającego się kolejnego etapu kampanii promującej autobiografię Chucka Norrisa „Against All Odds”, prowadzonej przez polską agencję kreatywną MindChili. Pod adresem www.chucknorristruefacts.com można zobaczyć serwis w nowej, słodko-różowej szacie i wysłać walentynkowe pozdrowienia.
0 1 0 0 0 7.02.2006Wideorelacja z konferencji Internet Standard 2k6 – powrót boomuKonferencję 2k6. Powrót boomu magazynu nowej gospodarki - Internet Standard, będzie można śledzić na żywo w postaci strumieniowego przekazu wideo za pośrednictwem Internetu.
0 1 0 0 0 7.02.2006METRO w czołówcePo II półroczu 2005r. "Metro" (AGORA) wyprzedziło "Fakt" pod względem czytelnictwa tygodniowego w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców, czyli na istotnym reklamowo i czytelniczo rynku. Tym samym jest tam drugim najbardziej poczytnym tytułem ogólnopolskim i ustępuje jedynie "Gazecie Wyborczej".*
0 1 0 0 0 7.02.2006Konferencja IMPACTOR – nominacjeZnane są już firmy nominowane do tytułu Najbardziej Podziwiane Firmy w branży reklamowej - kandydaci do VIII edycji Impactorów –nagród Polskiego Przemysłu Mediowego.
0 1 0 0 0 7.02.2006Just wygrał przetarg na obsługę marki MolaJust wygrał porzetarg na obsługę marki Mola. Od stycznia 2006 roku Just odpowiada za strategię i kreację tego brandu. W rozpisanym w ubiegłym roku przetargu brało udział sześć agencji: Leo Burnett, AHA, Seven, PZL, Just i Cytryna.
0 1 0 0 0 7.02.2006BLStream z SigmąBLStream - firma z branży nowoczesnych technologii zleciła regularną obsługę PR w Polsce agencji Sigma International (Poland) Ltd.
0 1 0 0 0 7.02.2006Agencja Advertiva – kolejny mailing dla EurocashAgencja Reklamowa Advertiva przygotowała mailing dla sieci Eurocash zawierający ofertę hurtowni oraz materiały promocyjne.
0 1 0 0 0 7.02.2006Nowe Media PR pracują dla KIGNowe Media Public Relations pracują dla Krajowej Izby Gospodarczej. Agencja wspiera KIG zarówno w zakresie relacji z mediami, jak i komunikacji wewnętrznej. Umowa została podpisana na rok.
0 1 0 0 0 7.02.2006Toyota Fietz inwestuje w wizerunekPoznański diler Toyoty – Toyota Fietz kontynuuje działania wizerunkowe. Od czerwca 2004 roku firma współpracuje z agencją Creative PR. Na przełomie stycznia i lutego zapadła decyzja o kontynuacji działań wizerunkowych oraz o powierzeniu agencji nadzoru nad całością działań promocyjnych.