0 1 0 0 0 30.01.2006Rozdanie Fenomenów Przekroju 2005W dniu 1 lutego 2006 r. w warszawskim kinie Kinoteka odbędzie się uroczyste rozdanie nagród „Fenomen Przekroju 2005”. Sześcioro laureatów odbierze statuetki z rąk Redaktora Naczelnego tygodnika, Piotra Najsztuba. Uroczystość prowadzić będzie Maja Ostaszewska. Galę uświetni przedpremierowy pokaz najnowszego filmu Georga Clooneya „Good Night, and Good Luck”, sponsorowany przez markę ORANGE.
0 1 0 0 0 30.01.2006Internetowa wyszukiwarka Panoramy Firm otrzymała nominację w konkursie Teraz Internet27 stycznia podczas Międzynarodowych Targów Technologii Teleinformatycznych EUROCOM EXPO w Warszawie wręczono nominacje w VI edycji w konkursie „Teraz Internet”. Wśród nominowanych w kategorii: „baza danych, katalogi, wyszukiwarki” znalazła się wyszukiwarka Panoramy Firm www.pf.pl.
0 1 0 0 0 30.01.2006Branding 2006Czy marki czeka powszechna wojna cenowa? Czy co-branding to trwały trend, czy tylko chwilowa moda? Jak te czynniki wpływają na wizerunek? Na te pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas kongresu Branding 2006 – Nowe trendy w skutecznym zarządzaniu marką, organizowanego przez ECU Marketing 16-17 lutego 2006 w Warszawie.
0 1 0 0 0 30.01.2006Zmiany w NGIDynamiczny rozwój zaowocował decyzją o zakończeniu działalności z dniem 1 marca w obecnej formie agencji interaktywnej NGI i równoczesnym podziale firmy na dwie odrębne organizacje, które jeszcze lepiej będą potrafiły sprostać rosnącym wymaganiom Klientów.
0 1 0 0 0 30.01.2006Pleon i „Uśmiech dla Europy”Firma PLEON jest nową w Polsce i największą firmą doradczą z zakresu komunikowania i PR w Europie. Pleon zatrudnia ponad 850 pracowników i jest obecny na 15 głównych rynkach europejskich w 31 prowadzonych przez siebie biurach. Tworzy „jedną firmę” w oparciu o europejską kulturę, wspólne podejście, metody, standardy pracy i pomiaru oraz etykę pracy. Głównym udziałowcem Pleonu jest BBDO Europe – jedna z wiodących na świecie grup reklamowych i medialnych. Pleon jest także częścią światowej sieci Brodeur Pleon Worldwide posiadającej swoje przedstawicielstwa w Ameryce Północnej i Południowej, Afryce oraz Azji, oferującej globalne rozwiązania w dziedzinie komunikacji.
0 1 0 0 0 30.01.2006Browar Belgia wprowadza piwo górnej fermentacji – Frater 7.6Browar Belgia wspólnie z Dominium, reprezentującym Opactwo oo. Cystersów ze Szczyrzyca, postanowił powrócić do najstarszych tradycji warzenia piwa w opactwie i rozpoczyna produkcję Fratera 7.6 metodą górnej fermentacji. Oryginalny Frater wprowadzony na rynek w 2004 roku otrzymał nową nazwę Frater 5.4.
0 1 0 0 0 30.01.2006Identyfikacja wizualna nowych centrów rozrywkowo-handlowych Focus ParkFirma Parkridge CE Retail zaprezentowała dzisiaj identyfikację wizualną powstających centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park. Logotyp, podobnie jak wnętrza przyszłych galerii nawiązuje do natury, łącząc ze sobą elementy nowoczesności.
0 1 0 0 0 30.01.2006ZKDP wybrał San MarkosSan Markos- Republika Dobrej Marki wygrała konkurs na reklamę wizerunkową Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W konkursie brało udział 5 agencji.
0 1 0 0 0 30.01.2006Robert Korzeniowski i Kamil Durczok niosą ogień olimpijski w MediolanieWczoraj koło godz. 20.00 zakończył się "polski" etap Sztafety Olimpijskiej Turyn 2006. Jako pierwszy Kamil Durczok odebrał ogień olimpijski od holenderskiej biegaczki. Po przebiegnięciu kilkuset metrów przekazał go Dorocie Kitlas, gimnazjalistce ze Słomianki, małej wsi w województwie podlaskim. Na mediolańskim Piazza della Scalla czekał już Robert Korzeniowski, czterokrotny zdobywca złotego medalu olimpijskiego i największa - obok Alberto Tomby – sportowa gwiazda Sztafety Turyn 2006. Sztafetę zamknęli Marek Płodzik i Walenty Siemaszko.
0 1 0 0 0 30.01.2006BenQ Snowkite Winter Tour3 lutego br. startuje Puchar BenQ Snowkite Winter Tour. Pierwsze zawody w zimowej odmianie kitesurfingu odbędą się nad Zalewem Zegrzyńskim niedaleko Warszawy i potrwają do 5 lutego. Udział zapowiedziała czołówka polskich zawodników. Dla publiczności wstęp na zawody jest wolny. Zawodom patronuje m.in. telefon Siemens ME75, kierowany do miłośników sportu i użytkowników spędzających aktywnie wolny czas.