0 1 0 0 0 28.10.2005Odsłonięcie plakatu światowej kampanii na rzecz dzieci chorych na AIDSNa nośnikach Clear Channel w ponad 50 krajach na 5 kontynentach będzie można oglądać zwycięski plakat wspierający kampanię edukacyjną UNICEF na rzecz pomocy dzieciom dotkniętym przez AIDS.
0 1 0 0 0 28.10.2005Rozrywka na outdoorzeBUSINESS MEDIA przeprowadziła pierwszą w Polsce kampanię outdoorową klubu muzycznego. Na 5 wiatach przystankowych zlokalizowanych w centrum Katowic umieszczono plakaty reklamujące najpopularniejszy wg magazynu VIVA! klub w Katowicach - SQANDAL.
0 1 0 0 0 28.10.2005Możliwości rynku HoReCaDom mediowy PRO Media House opracował ofertę kampanii w mediach dla producentów mierzących w rynek HoReCa (hotele, restauracje, catering). Wiodą do niego dwa kanały – branżowy (skierowany do profesjonalistów), oraz indywidualny (ci sami profesjonaliści są też „normalnymi” konsumentami, którzy prywatnie uczestniczą w rynku).
0 1 0 0 0 28.10.2005Magia Kodów – padają wielkie wygraneOd 19 października w hipermarketach Carrefour na terenie całej Polski trwa przygotowana z ogromnym nakładem finansowym akcja handlowo-promocyjna „Magia Kodów”. Mega loteria spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientów sklepów Carrefour – pierwsze wygrane już padły.
0 1 0 0 0 28.10.2005Nowy tygodnik powiatowy „Dziennika Zachodniego”Dziennik Zachodni wydaje aktualnie 25 tygodników powiatowych. Ukazują się one co piątek w formie osobnego grzbietu. W ostatnim czasie powstały dwa nowe tygodniki powiatowe - Dąbrowa Górnicza, Bytom. Na 28 października planowane jest wydanie kolejnego tygodnika powiatowego - Chorzów.
0 1 0 0 0 28.10.2005Umilanie KarmilaniemKarmilanie to jedna z akcji konsumenckich, które na stałe wpisały się w krajobraz aktywności promocyjnych marki KARMI. Dzięki niej tylko w tym roku, z możliwości docenienia walorów smakowych kobiecego piwa skorzystało ponad 600 tysięcy konsumentek. Do końca grudnia potrwa obecna, rozpoczęta w połowie września, edycja KARMILANIA. Zakrojona na szeroką skalę ma ambicje dotarcia do ponad pół milionowej grupy kobiet. W jesienno-zimowym KARMILANIU, uczestniczą dwie wersje smakowe: klasyczne KARMI oraz kawowe KARMI Poema di Caffè.
0 1 0 0 0 28.10.2005Komputery na tramwajachDom mediowy Optimedia zaplanował kolejną już odsłonę kampanii notebooka HP - nx6110. Na ulicach największych polskich miast pojawią się autobusy i tramwaje reklamujące ten komputer. Celem kampanii jest zaprezentowanie produktu jak najszerszej grupie potencjalnych odbiorców.
0 1 0 0 0 28.10.2005Franco Feruzzi – moda „dziełem sztuki“19 października w warszawskiej galerii MITO styliści męskiej marki odzieżowej Franco Feruzzi pod hasłem „Żadna się nie oprze“ zaprezentowali nową kolekcję jesień-zima 2005/06.
0 1 0 0 0 27.10.2005Wyjątkowa premiera filmów TBWA dla Fundacji „AKOGO?”1 listopada br. odbędzie się w Telewizji Publicznej premiera filmów przygotowanych przez agencję TBWA wraz z Janem Jakubem Kolskim dla Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”.
0 1 0 0 0 27.10.2005Nowe jest piękneOd dziś w wybranych tytułach prasowych pojawiać się będą reklamy nowoczesnych telewizorów Thomson Intuiva LCD/Plazma. Celem kampanii jest zaprezentowanie tego markowego produktu precyzyjnie wyselekcjonowanej grupie osób, które są potencjalnymi nabywcami takiego sprzętu. Media dla tej reklamy zaplanował dom mediowy Optimedia.