0 1 0 0 0 11.10.2005Nowa kampania Tymbark Fit10 października ruszyła nowa kampania telewizyjna Tymbark Fit przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice. Celem kampanii jest umacnianie pozycji rynkowej marki Tymbark Fit oraz budowanie jej znajomości.
0 1 0 0 0 11.10.2005„Ostatni wyskok” na stacji benzynowejARBOmedia uczestniczy w społecznej kampanii Ministerstwa Infrastruktury „Ostatni wyskok” poprzez spoty emitowane na monitorach LCD na stacjach benzynowych SHELL i Jet, oraz plakaty w klubach, pubach i restauracjach na nośnikach z portfolio ARBOmedia Polska.
0 1 0 0 0 11.10.2005Bitwa o Anglię z One-2-OneNowych emocji dostarczy kibicom polskiej reprezentacji specjalny SMS-owy serwis redagowany przez Przegląd Sportowy i przygotowany przez One-2-One, lidera rozwiązań mobilnych dla mediów.
0 1 0 0 0 11.10.2005Agencja PR Kwadrat obsługuje CELON PHARMAAgencja PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z CELON PHARMA - polską firmą biofarmaceutyczną, specjalizującą się w rozwoju, wytwarzaniu i sprzedaży zaawansowanych technologicznie, nowoczesnych leków stosowanych w leczeniu nowotworów i chorób układu nerwowego.
0 1 0 0 0 11.10.2005Produkty CARLSBERG POLSKA obsypane nagrodamiWielkimi Finalistami tegorocznej edycji Otwartego Konkursu Piw, organizowanego podczas XIII Jesiennych Spotkań Browarników, były produkty CARLSBERG POLSKA.
0 1 0 0 0 11.10.2005Wakacje z kartą w kieszeniW ostatnich dwóch sezonach wakacyjnych, na rynku usług turystycznych odnotowano znaczny wzrost zainteresowania płatnościami za pomocą kart kredytowych. Liderem okazuje się Portal Turystyczny Wakacje.pl - najlepiej rozpoznawalna marka w polskiej turystyce.
0 1 0 0 0 11.10.2005Pasaż handlowy zakupy.o2.plPortal internetowy o2.pl oraz porównywarka cen 9sekund.pl rozpoczęły współpracę, której efektem jest pasaż handlowy zakupy.o2.pl prezentujący ponad 1,2 miliona ofert ze sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 11.10.2005SAR w sieciAgencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy Stowarzyszenia Agencji Reklamowych www.sar.org.pl.
0 1 0 0 0 11.10.2005Trzy w jednym, czyli Multimedia i PRO Media House znowu razemWe wrześniu ruszyła kolejna kampania Multimedia Polska, dla której nośniki reklamowe zakupił dom mediowy PRO Media House. Jest to kontynuacja rozpoczętej w czerwcu tego roku współpracy obu firm.
0 1 0 0 0 11.10.2005Sukces Narodowego Testu Prawa Jazdy w Onet.plW ostatnią sobotę, 8 października 2005 roku Onet.pl zorganizował drugą internetową edycję Narodowego Testu Prawa Jazdy. Test cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Program trwał cztery i pół godziny, a udostępniony w specjalnym serwisie zestaw pytań rozwiązała rekordowa liczba użytkowników. Ponad 232 tysiące!