0 1 0 0 0 11.10.2005Portal Meble.pl bije rekordy odwiedzinNajwiększy w Polsce portal poświecony tematyce meblarskiej po rozszerzeniu funkcjonalności o rozbudowany katalog produktów bije rekordy oglądalności.
0 1 0 0 0 11.10.2005Nowa edycja Programu Lojalnościowego MasterlinkNowa edycja Programu kierowana jest do wszystkich Klientów firmy, mających podpisane porozumienie o współpracy. Potencjalna liczba uczestników Programu to około 7 000 osób.
0 1 0 0 0 11.10.2005Agencja Pegasus zdobyła nowy kontraktAgencja Pegasus Advertising wygrała przetarg na wprowadzanie dwóch nowych produktów, ubezpieczeń inwestycyjnych Commercial Union.
0 1 0 0 0 10.10.2005Kampania Bardzo Innej StacjiTani lans nie ma szans! Z trudnym zadaniem promocji Polskiego Radia Bis wśród bezwzględnej w swoich komentarzach i ocenach grupy docelowej zmierzyła się agencja reklamowa Opus B.
0 1 0 0 0 10.10.2005Nowa promocja olejów Castrol10 października pod hasłem „4 opony za 4 litry” rusza kolejna akcja promocyjna olejów Castrol. Na zwycięzców czekają zestawy opon zimowych firmy Michelin. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny olej Castrol, wysłać SMS-a na specjalny numer i zachować dowód zakupu. Konkurs potrwa do 21 listopada.
0 1 0 0 0 10.10.2005Ciepło, zimno… kolorowo!Jak ocieplić pokój? Jak podnieść sufit? Jak wydłużyć korytarz? Jak stworzyć we wnętrzu atmosferę dystyngowanej elegancji? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych rad wraz z praktycznymi instrukcjami można znaleźć na stronach nowo otwartego poradnika internetowego Fabryki Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A.
0 1 0 0 0 10.10.2005Od czasu do czasu – „Kapsuła czasu”Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kreację dla zakończonej w ostatnich dniach sukcesem kampanii „Dni HP we Wrocławiu”. Kampania towarzyszyła otwarciu we Wrocławiu Centrum Księgowo-Administracyjnego HP.
0 1 0 0 0 10.10.2005Toolbox Creative Communication zadba o PR firmy SfinksAgencja Toolbox Creative Communications pozyskała nowego klienta. Ogólnopolska sieć restauracji SPHINX powierzyła agencji prowadzenie działań PR.
0 1 0 0 0 10.10.2005Rajdowcy śpiewają dla CastrolaAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała dwa rozśpiewane spoty radiowe wspierające promocję zorganizowaną przez Castrol Lubricants. Bohaterami 30-sekundowych reklam jest załoga rajdowa Maciej Lubiak (kierowca) i Maciej Wisławski (pilot), która demonstruje swoje umiejętności wokalne. Kampania radiowa ruszy 10 października br.
0 1 0 0 0 10.10.2005Netmania (R)ewolucja!Uczestnicy wielkiego sieciowego konkursu sami decydują, jakiej wartości nagrody znajdą się w ich posiadaniu i każdego dnia samodzielnie podbijają stawki.