0 1 0 0 0 5.10.2005Rusza II edycja „Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego”W październiku w hipermarketach Tesco w całej Polsce po raz drugi odbędą się „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” – projekt, skierowany do konsumentów, w którym organizatorzy nawołują do kupowania polskich produktów.
0 1 0 0 0 5.10.2005S4 przygotowuje nowe projekty dla „Krosno” S.A.Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na projekt opakowań dla Krośnieńskich Hut Szkła „KROSNO” S.A. Jest to pierwsze zlecenie przygotowywane przez S4 dla tego klienta.
0 1 0 0 0 5.10.2005Philips Adtraxion – nowy wymiar reklamy wizualnej w sklepiePhilips wspólnie z firmą reklamową Macro Art Poland rozpoczął pod koniec września 2005 pilotażowy projekt telewizji wewnątrzsklepowej w hipermarkecie Carrefour Wileńska w Warszawie.
0 1 0 0 0 5.10.2005KUCHAREK wyróżniony Malwą 2005Prymat Sp. z o. o., producent najpopularniejszej w Polsce przyprawy uniwersalnej KUCHAREK, został wyróżniony w XII edycji Ogólnopolskiego Rankingu Konsumentów „Malwa 2005” w kategorii: wyroby spożywcze.
0 1 0 0 0 5.10.2005ARKA inwestuje w telewizjęNależące do grupy Banku Zachodniego WBK towarzystwo funduszy inwestycyjnych (BZ WBK AIB TFI S.A.) rozpoczyna telewizyjną ofensywę reklamową promującą fundusze inwestycyjne Arka jako alternatywę dla lokat.
0 1 0 0 0 5.10.2005Rusza promocja kredytów i pożyczek hipotecznych Banku Millennium1 października 2005 r. rozpoczyna się promocja kredytów i pożyczek hipotecznych w Banku Millennium.
0 1 0 0 0 5.10.2005Pogromca duchów„Skąd w nim ta moc?” – pyta lektor w przygotowanej przez agencję Publicis reklamie telewizyjnej nowego Renault Clio. Kampania, której celem jest przedstawienie nowego modelu francuskiej firmy jako samochodu supernowoczesnego, mocnego i dynamicznego obejmuje telewizję oraz wybrane tytuły prasowe.
0 1 0 0 0 5.10.2005BT otrzymało nagrodę WCA 2005Dyrektor Zarządzający BT, Ben Verwaayen najbardziej wpływową postacią świata telekomunikacji.
0 1 0 0 0 5.10.2005Just przeciwko JaskrzeJust przygotował kampanię społeczną, której tematem jest problem jaskry, uznanej za chorobę społeczną naszych czasów.
0 1 0 0 0 5.10.2005Euro RSCG Warsaw z kampanią „Więcej Peugeot w Peugeot”3 października ruszyła kampania „Więcej Peugeot w Peugeot” przygotowana przez Euro RSCG Warsaw. Celem kampanii jest zachęcenie do odwiedzenia salonów i zapoznania się z nową promocją, w której klienci mają możliwość komponowania własnych ofert w ramach ustalonych kwot.