0 1 0 0 0 25.07.2005Creative PR dla Logos Travel Marek ŚliwkaFirma Creative PR podpisała sześciomiesięczny kontrakt z firmą Logos Travel na obsługę w zakresie public relations. Szczególny nacisk we współpracy położony zostanie na ukierunkowanie działań medialnych na prezentacje poszczególnych wypraw organizowanych przez Marka Śliwkę.
0 1 0 0 0 25.07.2005„Przegląd Mistrzów” – Wielki konkurs SMS-owy „Przeglądu Sportowego” i One-2-One22 lipca „Przegląd Sportowy” wystartował z nową zabawą dla swoich czytelników, w której do zdobycia jest ponad 1000 supernagród. Kreację, projekty graficzne oraz mechanizm SMS-owy konkursu przygotowała firma One-2-One, lider rozwiązań mobilnych dla mediów.
0 1 0 0 0 25.07.2005Agencja Reklamowa E-MISJA dla Agri Plus Sp. z o.o.Agencja Reklamowa E_misja stworzyła logotyp oraz System Kompleksowej Identyfikacji Firmy dla spółki Agri Plus Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 25.07.2005Zbiory Polskiego Radia w Melo.plNależący do INTERIA.PL internetowy sklep muzyczny Melo.pl zyskał prawo do sprzedaży prawie 600 utworów ze zbiorów Polskiego Radia. W udostępnionej kolekcji są muzyczne „perełki”, nieosiągalne nigdzie indziej w Internecie.
0 1 0 0 0 25.07.2005Cumulus dla Prestone w PolsceOd dziś działania public relations dla legendarnej amerykańskiej marki motoryzacyjnej Prestone prowadzić będzie na terenie Polski lubelska agencja Cumulus. Oprócz kompleksowej obsługi PR, Cumulus otrzymał również zlecenie na przygotowanie poligrafii reklamowej.
0 1 0 0 0 25.07.2005Holiday Media i citylightyLatem Clear Channel Poland oferuje swoim klientom wakacyjną sieć nośników Holiday Media. Usytuowane w pasie całego wybrzeża Bałtyku nośniki dostępne są jedynie przez okres wakacji – w lipcu i sierpniu. Także i w tym roku oferta sieci Holiday Media okazała się na tyle interesująca, że została zarezerwowana przez klientów już wczesną wiosną.
0 1 0 0 0 25.07.2005Persil nagrodzony Złotym Laurem KonsumentaMarka Persil została zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu "LAUR KONSUMENTA 2005" w kategorii środki do prania. Plebiscyt został zorganizowany przez „Przegląd Gospodarczy”, dodatek do Gazety Prawnej.
0 1 0 0 0 25.07.2005Koloniada 2005 – kolonie z Unilever PolskaRozpoczęły się wyjazdy kolonijne dla zwycięzców loterii promocyjnej realizowanej przez Unilever Polska pod hasłem „Koloniada 2005” (Loteria promocyjna - Koloniada 2005). Promocji patronowały marki: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino.
0 1 0 0 0 25.07.2005TrendStation na skuterzePodczas wakacyjnych miesięcy trwa niestandardowa akcja promocyjna marki TrendStation. Swoim zasięgiem obejmuje większość miejscowości Półwyspu Helskiego tłumnie odwiedzanego latem, głownie przez młodzież. Kampania TrendStation, prowadzona przez Target Media, opiera się na nowoczesnych nośnikach reklamy mobilnej.
0 1 0 0 0 22.07.2005CAM Media reklamuje Kino Samochodowe w WOLA PARK„Jedziesz do kina?” - takim hasłem rozpoczęła się kampania promująca Kino Samochodowe w centrum handlowym WOLA PARK. Autobusową kampanię reklamową zrealizowała firma CAM Media.