0 1 0 0 0 22.06.2005„Gorące czwartki” z Vtrip.plOferty wyjazdów w kuszących cenach, wycieczki fakultatywne gratis oraz inne niespodzianki czekają na internatów w najbliższy czwartek, 30 czerwca. W tym dniu wortal VTrip.pl organizuje wielką promocję sprzedaży imprez turystycznych.
0 1 0 0 0 22.06.2005Konkurs „TEQUILA dla najlepszych” rozstrzygniętyHanna Kaczmarek – UAM Poznań, Karolina Siemieniako - AE Poznań, Piotr Wijtiwiak SGH Warszawa oraz Małgorzata Kurek i Kacper Nurzyński - ASP Poznań i Tomasz Kocot - ASP Warszawa - to zwycięzcy II edycji Konkursu dla studentów „TEQUILA dla Najlepszych”. Laureaci Konkursu odbędą płatne staże w Agencji marketing services TEQUILAPolska oraz w agencjach współorganizatorów SALES LINK, DATA SOLUTIONS i CONNECT. Patronat medialny nad konkursem objęli: Media i Marketing Polska, Press, mediarun, pracuj.pl, SMB oraz radio PIN. Honorowy Patronat nad Konkursem sprawowali: Prof. Henryk Mruk – AE Poznań, Prof. Piotr Kurka - ASP Poznań oraz Prof. Ksawery Tadeusz Piwocki - ASP Warszawa.
0 1 0 0 0 22.06.2005Minerado Unplugged chłodzi bez lodówkiNowa kampania reklamowa Agros Nova, emitowana w pięciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, Polsat, TVN, TV4, TVN7), wspiera wejście na rynek nowej półlitrowej linii orzeźwiających napojów FORTUNA MINERADO, opartych na wodzie naturalnie bogatej w minerały.
0 1 0 0 0 22.06.2005Galeria Klatka w Nos/BBDOW Fabryce Koronek przy ulicy Burakowskiej 5/7 agencja NoS/BBDO otwiera galerię Klatka. Ma ona na celu promowanie młodych zdolnych artystów. Otwarcie planowane jest na 01 lipca, podczas którego będzie można zobaczyć ilustracje prasowe Artura Sitnika.
0 1 0 0 0 22.06.2005Psst! Just dla WARKIPsst! Charakterystyczny dźwięk otwierania butelki „kapslem o kapsel” oraz towarzyszący temu gest jest nową ikoną marki Warka. Jest to jednocześnie motyw przewodni kampanii reklamowej przygotowanej przez Just.
0 1 0 0 0 21.06.2005Dwie Złote Strzały dla agencji Data SolutionsAgencja Data Solutions zdobyła 2 Złote Strzały w konkursie marketingu bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez VFP Communications – wydawcę magazynu „Media i Marketing Polska”.
0 1 0 0 0 21.06.2005Opakowanie szyte na miaręDN Pre-Creation to nowatorska na polskim rynku metoda pracy wdrożona w Studio DN Design Group, jednej z wiodących i najstarszych firm zajmujących się wizualną tożsamością marki. Dzięki DN Pre-Creation projekt opakowania powstaje w oparciu o wiarygodne informacje otrzymane nie tylko z raportów agencji badawczej, ale przede wszystkim bezpośrednio od konsumentów.
0 1 0 0 0 21.06.2005Wieczór filmowy w KoneserzeA1 Agencja Reklamowa przygotowuje dla Nokia imprezę w Warszawskiej Wytwórni Wódek 'Koneser', której celem jest promocja telefonu komórkowego Nokia N90 - najnowszego produktu z nowej linii produktów Nokia – N series. Impreza ta odbędzie się 29 czerwca.
0 1 0 0 0 21.06.2005Czy konsumenci lubią infolinię?Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.
0 1 0 0 0 21.06.2005Drzewko za butelkę 2005W tegorocznej, trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji ekologiczno-edukacyjnej „Drzewko za butelkę”, padł rekord. W ciągu kilkunastu majowych i czerwcowych dni dzieci zebrały w swoich środowiskach 687.303 szt. butelek, otrzymując w zamian 871 drzewek do posadzenia.