0 1 0 0 0 16.06.2005Integracja monitorowanaStowarzyszenie Przyjaciół Integracji nawiązało współpracę z Instytutem Monitorowania Mediów. W ramach tego porozumienia Instytut będzie monitorował ponad 500 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, radio oraz telewizję pod kątem tematów dotyczących Stowarzyszenia oraz tematyki osób niepełnosprawnych.
0 1 0 0 0 16.06.2005Polska próba bicia rekordu Guinessa w najgłośniejszym krzykuW najbliższą sobotę – 18 czerwca o godzinie 20.00 w Parku Szcześliwickim w Warszawie, odbędzie się próba pobicia rekordu Guinnessa w najgłośniejszym zbiorowym krzyku.
0 1 0 0 0 16.06.2005Nowy serwis internetowy Grupy Maspex WadowiceFirma informatyczna Becomo S.A. uruchomiła nowy serwis korporacyjny Grupy Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 16.06.2005O idealnej lokalizacji – Acxiom Polska na kongresie „What’s going on in retailing?!”Zastosowanie mikromarketingu oraz informacji rynkowych przy planowaniu lokalizacji i optymalizacji sieci sprzedaży to temat przewodni wystąpienia ekspertów Acxiom na kongresie poświęconemu branży retailingowej.
0 1 0 0 1 16.06.2005Wędrówki Nordyckie w PolsceNordic Walking w dosłownym tłumaczeniu oznacza wędrówki nordyckie. Dyscyplina, narodziła się w latach dwudziestych w Finlandii. Następnie zdobyła całą Skandynawię, USA, Niemcy, Austrię i Szwajcarię. Teraz przyszedł czas na Polskę.
0 1 0 0 0 16.06.2005W Heyah Szafa Gra – koniec z nudąDzwoniąc pod wybrany numer, od lat słyszeliśmy w telefonie ten sam monotonny sygnał oczekiwania na połączenie. Teraz można to zmienić i zaskoczyć znajomych. W Heyah standardowy sygnał łatwo zastąpić zabawnym tekstem czy muzyką. Każdy, kto zadzwoni pod numer Heyah będzie mógł usłyszeć nowy dźwięk wybrany przez użytkownika właśnie dla niego.
0 1 0 0 1 16.06.2005Danviva bije rekord Guinessa z SALES LINK18 czerwca w Parku Szczęśliwickim w Warszawie odbędzie się event „Krzyk”, w ramach którego przeprowadzona zostanie próba bicia rekordu Guinnesa w krzyku przez tłum. Za pomysł i realizację eventu odpowiada agencja SALES LINK, specjalizująca się w field marketingu. Próba bicia rekordu Guinessa jest kolejną odsłoną akcji prowadzonej przez TEQUILAPolska i SALES LINK wspierającej relaunch ulepszonego produktu Danviva Energy Drink.
0 1 0 0 0 16.06.2005„Asy Amiki” z PEPPERMINTEMOd początku kwietnia 2005 realizowana jest ogólnopolska akcja promocyjna skierowana do sprzedawców w sklepach AGD o nazwie „Amica i jej Asy”. Po raz pierwszy wykorzystano i zsynchronizowano różne kanały komunikacji w jednej akcji promocyjnej w branży AGD.
0 1 0 0 0 16.06.2005World Cyber Games 2005Dnia 16 czerwca w klubie Lucid w Centrum Handlowym Blue City odbyła się konferencja rozpoczynająca polską edycję World Cyber Games 2005. WCG to światowy turniej gier komputerowych odbywający się już po raz szósty.
0 1 0 0 0 16.06.2005Trzy Boomerangi i 2 wyróżnienia dla TEQUILAPolska3 nagrody Boomerang oraz 2 wyróżnienia otrzymała Agencja marketing services TEQUILAPolska w VII edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” 2005 - najważniejszej imprezie dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce.