0 1 0 0 0 6.06.2005Paralotnie w ofercie letniej Fabryki PomysłówFabryka Pomysłów poszerza swoją ofertę o paralotnie z napędem, które latem pojawią się nad polskim wybrzeżem. Paralotnia napędzana silnikiem jest rodzajem spadochronu, który dzięki śmigłu może wykonywać długie, poziome loty nad plażą. W ofercie dostępne są dwa rodzaje ekspozycji; na skrzydle paralotni oraz na bannerze holowanym za paralotnią.
0 1 0 0 0 3.06.2005Kampania reklamowa Karmi POEMA DI CAFFÈ27 maja rozpoczęła się kampania reklamowa nowego produktu Karmi POEMA DI CAFFÈ, najmłodszego piwa w portfolio Carlsberg Polska.
0 1 0 0 0 3.06.2005Kampania billboardowa SamsungRozpoczyna się kolejna, ogólnopolska kampania outdorowa pralek Samsung na billboardach (wymiary 6x3). Kampania potrwa miesiąc.
0 1 0 0 0 3.06.2005TBWA dla Fundacji Izabeli i Adama MałyszówAgencja TBWA przygotuje dwie kampanie dla Fundacji Izabeli i Adama Małysza „Wystarczy chcieć”. Kampanie promować będą Sportowy Fundusz Stypendialny utworzony przez Małyszów w celu wspierania młodych ludzi chcących rozwijać swoje talenty sportowe.
0 1 0 0 0 3.06.2005Metamorfoza strony VIVYAgencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała nowy layout graficzny serwisu popularnej muzycznej stacji telewizyjnej VIVA Polska. Zmiana wizerunku VIVY w sieci podyktowana była rosnącymi wymaganiami widzów o wyrobionym smaku muzycznym. Modyfikacja strony stacji związana jest również ze zmianami wystroju studia i ramówki.
0 1 0 0 0 3.06.2005Futurystyczny layout marki Suzuki SwiftZ początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu Suzuki Swift. Przygotowana przez agencję Wizard kreacja „Nowy Swift - wyprzedza czas” odzwierciedla połączenie temperamentu i futuryzmu nowego Swifta.
0 1 0 0 0 3.06.2005salt & pepper dla Zdrovit ActivAgencja reklamowa salt & pepper przygotowała kampanię dla preparatu Zdrovit Activ - zwiększającego zdolność koncentracji i szybkość reakcji - z portfolio produktów firmy Natur Produkt Zdrovit.
0 1 0 0 0 3.06.2005METROwe skoki po nagrody6 czerwca pod hasłem „METROowe Skoki po nagrody” startuje niecodzienna, SMSowa zabawa w ogólnopolskim wydaniu dziennika "Metro".
0 1 0 0 0 3.06.2005Rusza akcja promocyjna marki DanioOd 1 czerwca pod hasłem „Głód może dopaść Cię wszędzie” rusza akcja eventowo-promocyjna marki Danio. Głównym elementem akcji jest brand icon Danio – postać Małego Głoda.
0 1 0 0 0 3.06.2005Prawie 400 prac w 3. edycji konkursu Galerii Plakatu AMSW dniu 1 czerwca 2005 r. odbyło się posiedzenie jury 3. edycji otwartego konkursu Galerii Plakatu AMS. Celem tej edycji konkursu było wyłonienie najlepszego plakatu społecznego, nawołującego do czytania prasy. Jury pod przewodnictwem prof. Macieja Buszewicza z warszawskiej ASP oceniło ponad 388 prac na temat „Bądź mądry, czytaj prasę”.