Espresso

23 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2005

Kampania reklamowa Sokółka Okna i Drzwi

Jeden z wiodących producentów stolarki otworowej – Sokółka Okna i Drzwi S.A. – wyszedł naprzeciw oczekiwaniom Klientów – dał im możliwość zakupu swoich produktów na raty spłacane przez dwa lata bez odsetek, prowizji, ani żadnych dodatkowych opłat. Ta nowa oferta jest tematem kampanii reklamowej prowadzonej w prasie lokalnej, kobiecej i poświęconej domowi i urządzaniu wnętrz. Przekaz reklamowy prócz charakteru sprzedażowego wskazuje na istotne wartości marki Sokółka: ciszę, ciepło i bezpieczeństwo, jakie oferują te wysokiej jakości drewniane okna i drzwi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2005

Ciszewski Public Relations z Roche Polska

Do grona klientów Ciszewski Public Relations (NOVA Communication Group) dołączyła firma farmaceutyczna Roche Polska Sp. z o.o. Umowa współpracy z Roche Polska obejmuje organizację kampanii społeczno-edukacyjnej na temat wirusowego zapalenia wątroby typu C (WZW C) pod hasłem „Zostań w grze!”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości społeczeństwa polskiego na temat zagrożeń związanych z WZW C zwanej przez ekspertów „cichą epidemią”. W ramach kampanii będą podejmowane działania, które mają skłonić możliwie szeroką grupę osób do przebadania się na obecność wirusa Hepatitis C Virus (HCV).

Poprzednie Następne