0 1 0 0 0 17.03.2005Rusza kampania wizerunkowa Jedynki Polskiego Radia przygotowana przez agencję reklamową MARTISTegoroczny pierwszy dzień wiosny zwiastuje nie tylko pierwsze podmuchy ciepłego wiatru, przyniesie również nowy wizerunek radiowej Jedynki. „Jedynka Polskie Radio, słucham” – to nowy liner flagowego Programu Polskiego Radia. Hasło kampanii brzmi: „Twoje źródło... informacji”.
0 1 0 0 0 17.03.2005„Festiwal Ciast” w sieci Tesco – BTL Point Group dla margaryny KasiaAgencja marketing services BTL Point Group realizuje akcję promocyjną dla margaryny Kasia (Unilever S.A.) pod nazwą „Festiwal Ciast”. Odbędzie się ona we wszystkich sklepach sieci Tesco na terenie kraju.
0 1 0 0 0 17.03.2005Nowe promocje w zestawach Happy Meal® – 6 interaktywnych zabawek do wyboru.18 marca w restauracjach McDonald’s w całej Polsce rozpoczyna się sprzedaż nowego zestawu dla dzieci Happy Meal® z nowymi, interaktywnymi zabawkami.
0 1 0 0 0 16.03.2005Internet w oczach przedsiębiorcówJeżeli prowadzisz działalność gospodarczą lub planujesz założenie własnej firmy – zajrzyj do internetu: jak wynika z badania zrealizowanego przez Gemius SA we współpracy z Katedrą Przedsiębiorczości i Innowacji Akademii Ekonomicznej w Krakowie, dla prawie 60 proc. obecnych i przyszłych przedsiębiorców serwisy internetowe stanowią istotną pomoc w procesie zdobywania i podnoszenia kompetencji oraz kwalifikacji zawodowych.
0 1 0 0 0 16.03.2005Rusza 3. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS„Bądź mądry - czytaj prasę” to hasło 3 edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego plakatu społecznego wzywającego do czytania prasy.
0 1 0 0 0 16.03.2005Euro RSCG 4D dla WWF PolskaAgencja EURO RSCG 4D przygotowała dla Organizacji Pożytku Publicznego - WWF Polska trwającą właśnie kampanię zachęcającą Polaków do przekazania 1% swojego podatku na walkę o środowisko, w którym żyjemy. Kampania jest realizowana z wykorzystaniem narzędzi direct marketingu: Direct mail, E-mailing, Internet oraz wspierana jest kampanią prasową - w Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej oraz magazynie Poznaj Świat. Kampania potrwa do końca kwietnia i jest realizowana pro bono.
0 1 0 0 0 16.03.2005Nowa firma na rynku usług komunikacji marketingowejPowstaniem firmy SARE sp. z o.o. zakończył się ostatni etap wyodrębniania marki ze struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia. SARE to pierwsza na polskim rynku firma specjalizująca się wyłącznie w e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 16.03.2005Nowa odsłona Discipl!neAgencja reklamowa Discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, ma nową stronę WWW.
0 1 0 0 0 16.03.2005Ruszyła kampania nowego BakusiaRozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching i dział marketingu Bakomy telewizyjna kampania reklamowa, która informuje o wprowadzeniu na rynek nowego Bakusia w butelce z witaminami i wapniem.
0 1 0 0 0 16.03.2005Sukces projektu mobilnych blogów K2 dla NokiaJuż ponad 100 tysięcy internautów odwiedziło, wdrożoną przez Nokia Polska we współpracy z K2, platformę blogów MMS-owych www.moBlog.pl.