0 1 0 0 0 14.12.2004Od czego zależy skuteczność akcji dobroczynnych?Firma Acxiom Polska gościła w swojej siedzibie przedstawicieli organizacji non profit działających na polskim rynku. W trakcie spotkania podjęto próby identyfikacji najważniejszych czynników mających wpływ na skuteczność komunikacji z donatorami oraz powodzenie realizowanych akcji.
0 1 0 0 0 14.12.2004Normalnie test15 grudnia rusza II etap międzynarodowej kampanii Fundacji Komunikacji Społecznej NORMALNIE TEST wspieranej przez Krajowe Centrum ds. AIDS.
0 1 0 0 0 14.12.2004Lansują nie-zwykłe markiTomasz Siedlecki (poprzednio pracujący dla Sony, Fiat oraz J. Walter Thompson) oraz Antoni Janssen (poprzednio m.in. McCann-Erickson, Euro RSCG) założyli w Warszawie firmę doradztwa marketingowego o nazwie Brand X.
0 1 0 0 0 14.12.2004Rośnie liczba ogłaszanych przetargówTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi ogłoszone w Polsce, w listopadzie b.r. W stosunku do poprzedniego miesiąca, liczba przetargów wzrosła o 13%, najwięcej ogłoszeń pochodziło z województwa Śląskiego i Mazowieckiego, najpopularniejszym miejscem zamieszczania informacji przetargowych był Internet, a wśród gazet pierwsze miejsce zajęła Trybuna Śląska.
0 1 0 0 0 14.12.2004Studenci wybiorą najlepsze markiRuszyła piąta edycja plebiscytu „Studencki Produkt Roku”. Studenci będą wybierać między innymi najlepsze piwa, prezerwatywy, ciuchy i kosmetyki. W zeszłym roku w głosowaniu wzięło udział prawie 70 tys. studentów.
0 1 0 0 0 13.12.2004TBWA walczy o prawa zwierzątAgencja TBWA przygotowała plakaty oraz layouty prasowe do kampanii „Kwik Rozpaczy” realizowanej przez organizację VIVA! Akcja dla zwierząt, która zajmuje się popularyzowaniem praw zwierząt i wegetarianizmu.
0 1 0 0 0 10.12.2004Call Center współpracuje z wydawnictwamiWydawnictwa są jednym z głównych klientów Call Center Poland SA. W listopadzie dołączyły dwa kolejne. Od miesiąca CCP prowadzi telefoniczną sprzedaż prenumeraty czasopism wydawanych przez Wydawnictwo TRENDY.
0 1 0 0 0 10.12.2004Złoty Spinacz dla On BoardFirma On Board PR otrzymała statuetkę „Złotego Spinacza 2004” za najlepszy projekt PR w kategorii Public Affairs & Lobbying.
0 1 0 0 2 10.12.2004OLAY – nowość na polskim rynku kosmetycznymAgencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę kosmetyków do twarzy – Olay. Nowość kosmetyczna na polskim rynku została stworzona przez koncern Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 10.12.2004Integracja w oczach uczniówKilkudziesięciu uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski spotkało się na warszawskim Towarze z okazji rozstrzygnięcia konkursu filmowego „Czy naprawdę jesteśmy inni? Razem w naszej szkole”, organizowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Partnerem konkursu jest Telekomunikacja Polska.