0 1 0 0 0 8.12.2004Promocyjna sprzedaż karty BISE INTEGRACJADo końca grudnia 2004 trwa promocyjna sprzedaż karty kredytowej, typu affinity BISE Integracja. Cena kart została obniżona o połowę i wynosi 30 zł. Wydanie karty dodatkowej kosztuje 20 zł.
0 1 0 0 0 8.12.2004Ochrona przed programami szpiegującymiVeracomp wprowadza do oferty zintegrowane urządzenia zabezpieczające Proventia firmy Internet Security Systems (ISS) wzbogacone o nowe funkcje ochrony przed programami szpiegującymi (spyware).
0 1 0 0 0 8.12.2004Varta losuje nagrody z MobiJOY!Na początku listopada rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna przygotowana dla marki Varta. Projekt prowadzi agencja G2 będąca częścią Grey Worldwide Warszawa. Za rozwiązania mobilne towarzyszące promocji odpowiada agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Loteria konsumencka dla baterii alkaicznych pod hasłem „Varta” potrwa do końca stycznia 2005 roku.
0 1 0 0 0 8.12.2004Telewizja w mailu – tego kanału nie da się przełączyćInternet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają do zaoferowania.
0 1 0 0 0 8.12.2004Wyróżnienie dla GCI WarszawaAgencja GCI Warszawa zdobyła wyróżnienie w konkursie na najlepszą kampanię PR „Złote Spinacze” 2003/2004.
0 1 0 0 0 8.12.2004Złoty Spinacz dla Headlines6 grudnia podczas uroczystej gali Związku Firm Public Relations nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu Złote Spinacze 2004. Zwycięzcą, w kategorii produktu została "Anty-Koncepcja w modzie" - kampania agencji Headlines Brand & Corporate Communication promująca plastry antykoncepcyjne Evra.
0 1 0 0 0 8.12.2004Trzy Złote Spinacze dla Partner of PromotionPartner of Promotion otrzymał trzy z ośmiu głównych nagród podczas drugiego finału konkursu „Złote Spinacze 2004”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
0 1 0 0 1 8.12.2004Rewolucja przez duże WWWOd stycznia 2005 roku na rynku dostępny będzie nowy produkt o nazwie WebContactCenter, którego producentem jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Narzędzie nawiązuje do tradycyjnych CallCenter dając jednak o wiele więcej możliwości.
0 1 0 0 0 7.12.2004Dzieciaki mają taniej w Pizza HutOd 6 grudnia br. restauracje Pizza Hut na stałe wprowadzają nową Kartę Menu ze specjalną ofertą dla dzieci.
0 1 0 0 0 7.12.2004Złote Orły dla TBWAAgencja TBWAWARSZAWA otrzymała 2 nagrody w konkursie reklamowym Złote Orły 2004. Agencja zdobyła nagrodę w kategorii druk – rozrywka, kultura, nauka za plakat promujący przedstawienie „Off ballet special”. Drugie trofeum to nagroda specjalna Ministra Kultury.