0 1 0 0 0 6.12.2004Przedświąteczna gorączka w CCPRozpoczął się okres wzmożonego działania Call Center Poland SA. Firma rozpoczyna nowe projekty dla kilku klientów. Między innymi rozpoczęła współpracę z agencją EURO RSCG Marketing House w zakresie wsparcia loterii promocyjnej organizowanej dla jednego z jej klientów.
0 1 0 0 0 6.12.2004Świąteczna promocja zdrowiaOd 15 listopada br. firma telemarketingowa Call Center Poland S.A. na zlecenie Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o. obsługuje infolinię wspierającą innowacyjną akcję promocyjną glukometrów pod hasłem „Kup glukometr pod choinkę.” Obniżenie ceny na glukometry sprzedawane pod marką MediSense (Precision QID oraz Optium) powinno wzbudzić szerokie zainteresowanie ofertą Abbott Diabetes Care (ADC).
0 1 0 0 0 6.12.2004Obsługa prasowa akcji „Razem na biegun”Firma On Board PR zaangażowała się w akcję „Razem na biegun. Antarktyda”, w ramach której Marek Kamiński i niepełnosprawny Jaś Mela zdobędą Biegun Południowy Ziemi. On Board PR wspólnie z Fundacją Marka Kamińskiego jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego wyprawy.
0 1 0 0 0 6.12.2004Świąteczna kampania Dominet BankuDominet Bank rozpoczął nową kampanię reklamową promująca wzrost stawki oprocentowania wybranych lokat w Dominet Banku o 20% w stosunku do stawki podstawowej. Kampania rozpocznie się 2 grudnia i będzie prowadzona pod hasłem „CZEM PRĘDZEJ WYBIERAJCIE 20% WIĘCEJ ZYSKU”.
0 1 0 0 0 6.12.2004Rowland Communications dla Mead Johnson NutritionalsCo to jest Lipil? Karkołomnej próbie rozwikłania tej intrygującej zagadki zostali ostatnio poddani przez Rowland Communications dziennikarze prowadzący rubryki zdrowotne w prasie ogólnopolskiej oraz w internecie. Pomagały im w tym dzieci podsuwając liczne wskazówki np.: Lipil, to taki czarodziejski proszek, który mama daje dzieciom, żeby rosły szczęśliwe i mądre. - Franek, lat 4.
0 1 0 0 0 6.12.2004Nowi „odpowiedzialni społecznie”Fundacja Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej powiększyła się o dwóch znaczących członków – firmy Lockheed Martin Global Incorporated (LMGI) i McDonald’s. Choć Fundacja działa dopiero rok do jej grona należy już prawie 50 firm, zarówno polskich jak i międzynarodowych, działających na terenie naszego kraju.
0 1 0 0 0 6.12.2004Tygrys rozpycha się na rynku energy drinkTiger Energy Drink na drugim miejscu na rynku napojów energetycznych w Polsce – to efekt kampanii launchingowej przeprowadzonej w czerwcu i lipcu 2004 r., której twórcą była agencja DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 6.12.2004Rozstrzygnięcie konkursu Nasz Sposób na Biedę na WsiJutro, we wtorek 7 grudnia o godzinie 12.00 w siedzibie Banku BISE przy ulicy Dubois 5A w Warszawie odbędzie się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu Nasz Sposób na Biedę na Wsi. Zorganizowali ją Fundacja Wspomagania Wsi, Program Małych Dotacji GEF/SGP UNDP i Bank BISE.
0 1 0 0 0 6.12.2004Pyszna zabawa z robotemPojawienie się na rynku nowego robota kuchennego Moulinex Odacio wesprze rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania jest prowadzona w telewizji. Wykorzystuje adaptację spotu wyprodukowanego przez francuski oddział Publicisu. Grupę docelową stanowią aktywne kobiety, które również zajmują się gotowaniem.
0 1 0 0 0 2.12.2004Wyniki akcji „Żubr występuje wszędzie”Aż o 5 punktów procentowych wzrósł wskaźnik próbowania marki Żubr (tzw.trial) w ciągu ostatnich czterech miesięcy w Regionie Północ. Jest to efekt kampanii promocyjnej wykreowanej przez TEQUILAPolska, która odbyła się w województwach: pomorskim, warmińsko-mazurskim oraz kujawsko-pomorskim.