0 1 0 0 0 18.10.2004Nie daj się zimie – porady sezonoweNa stronach mojeauto.pl został uruchomiony nowy serwis poświęcony tematyce związanej z ochroną i eksploatacją samochodów w okresie zimowym.
0 1 0 0 0 18.10.2004Great Open House dla Adrenaline RushRadosna wiadomość dla wielbicieli życia na wysokich obrotach. Pepsi wprowadziła na rynek nowy napój energetyczny Adrenaline Rush. Great Open House realizuje właśnie akcję degustacyjną wprowadzającą produkt na polski rynek.
0 1 0 0 0 18.10.2004One-2-One po raz trzeci na Konferencji RadiowejDwunasta edycja Radio Conference Poland odbędzie się 19 i 20 października w Centrum Konferencyjnym Wojska Polskiego w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.10.2004Certyfikat Jakości ISO 9001:2000 dla firmy Era Sp. z o. o.Firma ERA Sp. z o.o., kładąc coraz większy nacisk na jakość i profesjonalizm wykonywanych usług, zdecydowała się w 2001 r. rozpocząć działania mające na celu wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością.
0 1 0 0 0 15.10.2004Strategia EURO RSCG Warsaw dla nowego kanału ZigZapAgencja EURO RSCG WARSAW przygotowała strategię i kampanię wprowadzającą nowy kanał o nazwie ZigZap, stworzony dla starszych dzieci i nastolatków w wieku 7-15 lat. ZigZap zastąpi 16 października 2004 kanał MiniMax.
0 1 0 0 0 15.10.2004Imponujący wynik wortalu www.9477.plWortal gospodarczy www.9477.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną Sp. z o.o. zanotował we wrześniu b.r. najwyższy wynik od początku istnienia pod kątem ilości odwiedzin.
0 1 0 0 0 15.10.2004Lepsza perspektywa dla NetiiGruppa Ogilvy66 przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii – czołowego niezależnego operatora telekomunikacyjnego w Polsce. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.
0 1 0 0 0 15.10.2004Piękno i Blask w wykonaniu Great Open HouseTrwa kolejna akcja dla firmy Unilever, realizowana przez Agencję Great Open House. Tym razem jest to animacja sprzedaży połączona z samplingiem dla marki Dove, nowej linii Pielęgnacja i Blask. Akcja przeprowadzana jest na terenie 169 hipermarketów i supermarketów na terenie całego kraju, przez 6 kolejnych weekendów i potrwa do 31 października br.
0 1 0 0 0 15.10.2004Popatrz w chmury, zostaw muryRusza druga edycja konkursu Galerii Plakatu AMS. Tematem tej edycji jest problem wandalizmu, zadaniem konkursowym – wezwanie do walki z brutalnością i głupotą, która dotyka nas wszystkich – pojedyncze osoby, spo-łeczności lokalne, miasta.
0 1 0 0 0 15.10.2004Badania Layout-Impact-TestW lipcu 2004r. firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła do oferty nową usługę, unikalne w skali kraju badanie pre-testowe layoutu plakatu outdoorowego Layout-Impact-Test (LIT). Badanie realizowane jest we współpracy z Ośrodkiem Badania Opinii Publicznej i Rynku Mareco Polska.