0 1 0 0 0 12.10.2004Mastercook nadaje tonPod takim hasłem Wrozamet rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Mastercook przygotowaną przez agencję Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 12.10.2004Euro RSCG dla marki CitroenDo końca października potrwa kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla marki Citroen, pod hasłem Kontrole Jesienne.
0 1 0 0 0 12.10.2004Profesjonalizm w każdym caluRusza ogólnopolska kampania utrwalająca wizerunek marki REHAU - producenta systemów okiennych.
0 1 0 0 0 12.10.2004Wyróżnione nowości JVCW sierpniu 2004 roku zostały przyznane nagrody EISA, najbardziej prestiżowe wyróżnienie w świecie elektroniki. Miano najlepszego europejskiego produktu w dwóch kategoriach przyznano firmie JVC: Europejski Kompaktowy System Audio 2004-2005 (EX-A1), Europejski Telewizor 2004-2005 (HV-36P38SUE).
0 1 0 0 0 11.10.2004Interaktywne bębny dla PolskiSrebrna statuetka dla Maxa Webera za serwis www.pdk.pl to najlepsze osiągnięcie polskich agencji interaktywnych na właśnie zakończonej, 11-tej edycji festiwalu Golden Drum.
0 1 0 0 0 11.10.2004Grupa OGILVY dla Kraft FoodsW dniu dzisiejszym rozpoczynają się dwie kampanie przygotowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla firmy Kraft Foods.
0 1 0 0 0 11.10.2004Bój o nową kampanię marki BolsFirma BOLS należąca do koncernu Remy-Cointreau ogłosiła przetarg na kampanię kreatywną dla marki stołowych win kalifornijskich Carlo Rossi. Do przetargu zaproszono 4 agencje: G7, Ogilvy One, 4 Fame i GPD.
0 1 0 0 0 11.10.2004Euro RSCG dla KubusiaAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała telewizyjną kampanię reklamową soku Kubuś pt. „Marsz Imperium”, która potrwa do końca października.
0 1 0 0 0 11.10.2004Makaron wyrazem miłościAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną makaronu Lubella pt. „Siedlisko”, która stanowi ciepłą opowieść o rodzinie i wyjątkowym niedzielnym obiedzie.
0 1 0 0 0 11.10.2004Inteligentny monopolistaOd powstania rynku encyklopedii komputerowych minęło równo osiem lat. Pierwszym produktem na tym rynku była Encyklopedia Multimedialna PWN, która ukazała się w grudniu 1996 roku i której sprzedaż zamknęła się na poziomie 40 000 pakietów – co nawet teraz jest ilością przeogromną. Najmłodszym produktem na tym rynku jest najnowsza Encyklopedia PWN.