[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

Wielu będzie próbowało uciec, ale tylko nielicznym się to uda

Marki chc± tworzyæ swoje komnaty tajemnic
Marki chcą tworzyć swoje komnaty tajemnic
Na początku tylko podglądaliśmy: witryny sklepowe, innych ludzi, filmy. Później przyszedł czas na interakcje i czynny udział w grach: komunikowanie się z innymi uczestnikami, aż po własne scenariusze rozgrywki. Ale to działo się głównie na ekranach. Teraz do gry można już najdosłowniej wejść – jak do pokoju.
Kategoria: Experiential marketing | Autor: Agnieszka Jaszcz


E-mail i SMS marketing – czy robisz to legalnie?

Najpierw zgoda, pó¼niej kontakt. Trudna zasada <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; markus dehlzeit - Fotolia.com</a>
Najpierw zgoda, później kontakt. Trudna zasada © markus dehlzeit - Fotolia.com
E-mail marketing służy firmom do wysyłania newsletterów, autoresponderów oraz innych wiadomości. Tą drogą można dostarczać odbiorcom wiedzy, angażować ich, stymulować sprzedaż. Podobnie jest z wiadomościami tekstowymi (SMS). Warto się jednak zastanowić: czy wysyłka moich e-maili jest legalna?
Kategoria: Prawo | Autor: Dawid Bugajski
W języku biznesu coraz częściej mówi się o szefach i liderach, a także o tym, jaka jest definicja przewodzenia i bycia przywódcą. Słowo „szef” zaczyna nabierać pejoratywnego znaczenia. Szef przejawia zachowania negatywne, hamujące, swoją pozycję buduje na strachu. Lider natomiast rozwija, prowadzi, motywuje i spaja. Na co więc warto zwrócić wagę, aby być prawdziwym liderem?
Jak to nakrêciæ, by widz obejrza³ z zainteresowaniem, a marka skorzysta³a?
Jedna minuta wideo jest warta więcej niż 1,8 miliarda słów – to zdanie słyszała chyba każda osoba związana z marketingiem.
Public relations | Joanna Chłopek
Parówki, które mo¿na rozpoznaæ po g³osie
„Panie doktorze! Ratunku! Postradałem zmysły. Od dłuższego czasu moje jedzenie gada między sobą. Czy ja zwariowałem?”. „Proszę się uspokoić. Nic panu nie jest. To tylko reklama”.
Zarządzanie marką | Kamil Pawłowski
Bêdzie mniej reklam z kobietami rozmawiaj±cymi z praniem i jedzeniem
Stereotypowy wizerunek kobiet już nie sprzedaje się dobrze. Do takich wniosków doszedł niedawno Unilever.
Kampanie reklamowe | Karolina Kociołek
Produkt znanej marki mo¿e przypominaæ o miejscu jej pochodzenia
Niedawno mogliśmy przeczytać o ciekawej promocji marki Gdańsk. Miasto rozpoczęło współpracę z firmą odzieżową Diverse. Wyprodukowała ona kolekcję ubrań z lokalnymi symbolami, m.in. stoczniami i hashtagiem #ILoveGDN.
Marketing polityczny i miejsc | Joanna Burdek
Najnowsze wiadomości

Provident wspólnie z doświadczonymi blogerami szuka przyszłych gwiazd blogosfery

Provident Polska rozpoczął projekt upowszechniania wiedzy o finansach. Na blogu CozTymHajsem.pl swoimi spostrzeżeniami będą dzielili się młodzi ludzie, których wybiorą doświadczeni blogerzy: Jakub Prószyński, Tomasz Lach i Patryk Siedliński.

Sebastian Żywiecki przechodzi z Agory do Valkea Media

Sebastian ¯ywiecki
Sebastian Żywiecki
Stanowisko new business directora w grupie mediowej Valkea Media objął Sebastian Żywiecki. Przez ostatnie 5 lat zajmował się rozwojem działu custom publishing w Agorze.

Robert Ploch ponownie w Starcomie

Robert Ploch
Robert Ploch
Po dwóch latach Robert Ploch wrócił do agencji Starcom Polska. Objął stanowisko communications managera w zespole zajmującym się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Samsung Polska.
Program zaplanowany na 12 miesięcy rozpocznie się w sierpniu br. Do współpracy zaproszono kilkudziesięciu internetowych twórców, takich jak Maffashion, Jessica Mercedes, Marysia Górecka, Jadłonomia czy Crazy Nauka.
Ma³gorzata Rzeczkowska
Account directorem w zespole obsługi klienta Grupy JWT została Małgorzata Rzeczkowska. W branży reklamowej pracuje od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w Lowe, Draft FCB+Ad Fabrika, Brainshop U-boot czy Starcom Mediavest Group.
5 września upływa termin zgłaszania kampanii do 10. edycji konkursu Mixx Awards, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Obsługą projektów PR związanych z innowacjami zajmie się Piotr Żołądkowski. Agencja rozszerza swoją działalność o obsługę firm, start-upów oraz instytucji działających w tym obszarze.
Najmłodsze pokolenie konsumentów znacznie częściej niż starsze pokolenia publicznie krytykuje marki.
Julia Izma³kowa
Dlaczego w kreatywności zasady są ważniejsze niż spontaniczność? Jak rozkochać konsumenta w swoim produkcie? Między innymi na te pytania odpowie Julia Izmałkowa podczas spotkania pt. „Cannes Lions is not only about yachts and rosé.
Strategiczną, kreatywną i produkcyjną obsługą marki w działaniach internetowych zajmie się Hand Made. Umowa zostanie podpisana na 18 miesięcy.
Spot „Unlimited Future” przedstawia żłobek pełen przyszłych gwiazd sportu.
Bakoma chce zachęcić 16–30-latków do przesyłania filmów i zdjęć dokumentujących ich pasje. Elementem kampanii jest aplikacja „Twist your life”.
Bohaterami najnowszej kampanii producenta włoskich serów są Włosi mieszkający w Polsce. Lucia, Enrico i Matteo, pasjonaci gotowania, w serii filmów dzielą się swoimi przepisami na sałatki, pasty, pizze i desery.
Przetarg dotyczył obsługi marek i produktów banku we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych. Obsługą mediową Banku Smart i BIZ Banku, czyli marek handlowych FM Banku PBP SA, zajmie się MEC.
Kampania telewizyjna promująca piwa niepasteryzowane rozpoczęła się 25 lipca. Wykorzystano w niej efekt iluzji, któremu ulega widz.
42 proc. badanych nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy. Wynika to z badań, które były częścią akcji edukacyjnej przeprowadzonej przez PGE Obrót.
Amerykańska marka odzieżowa Fruit of the Loom uruchomiła fałszywy ekskluzywny sklep z bielizną. Na manekinach i półkach wyeksponowano damskie majtki, które tradycyjnie sprzedawane są w paczkach. Podniesiono też ich cenę.
Z początkiem lipca wystartowała kampania ATL marki Flexitol. Promuje maść do leczenia suchej i popękanej skóry pięt i stóp.
Marta B±kowska
Grupa IPG Mediabrands wzmacnia zespół pracujący dla Orange Polska. Do domu mediowego Initiative i spółki Reprise Media dołączyła Marta Bąkowska. Objęła stanowisko digital account directora.
W lipcu wystartowała dwutygodniowa kampania informacyjna „Piąte: nie zabijaj!... ale nie w Krakowie”.
Warszawa, Poznań i Kraków – grający w „Pokemon Go” z tych trzech polskich miast są najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu przeprowadzonego przez IMM, każdego dnia Polacy ponad 10 tys.
Związek Firm Public Relations po raz czternasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze. Ma on wyłonić najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Narzędzia, trendy, doświadczenia i wyzwania komunikacji 2016 r. w instytucjach publicznych – to obszar tematyczny XIII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Odbędzie się ona 28–30 września w Krakowie.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 589 (20.07)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 581 (20.07)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.060971975326538