[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej

Ka¿da sk³adowa jest tu wa¿na, a ich powi±zanie &#8211; jeszcze wa¿niejsze <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Friedberg - Fotolia.com</a>
Każda składowa jest tu ważna, a ich powiązanie – jeszcze ważniejsze © Friedberg - Fotolia.com
„Cały ten content marketing to bzdura! Nie warto inwestować w niego czasu ani pieniędzy” – twierdzą niektórzy. Mają rację? Raczej sporo tracą, bo treść prezentowana na firmowej stronie internetowej wciąż jest istotna. Jej wartość jest postrzegana przez pryzmat przydatności dla użytkownika oraz walorów ocenianych z perspektywy wyszukiwarek.
Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Anna Antczak


Badania z wykorzystaniem projektowania, czyli etnografia na prototypach

Prototyp doskonalony dla dobra ma³ych pacjentów
Prototyp doskonalony dla dobra małych pacjentów
Postęp technologiczny jest dziś tak szybki, że raz po raz dostajemy do rąk rozwiązania, jakich jeszcze świat nie widział. Jak projektuje się takie innowacje z perspektywy potrzeb użytkownika? Nie da się przecież zapytać go o potencjalne doświadczenia z użytkowania produktu, którego nie jest on w stanie nawet w pełni sobie wyobrazić...
Kategoria: Design | Autor: Agnieszka Szóstek
Moda na patriotyzm konsumencki przybiera na sile. Częściej niż rok temu deklarujemy kupowanie naszych, polskich produktów, ale kto jest „nasz” i co jest „nasze” – nie zawsze wiemy. W niektórych kategoriach znak „polski produkt” może wręcz zaszkodzić.
Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji. Poradnik App&More dostępny jest pod adresem: www.appmore.pl..
Influencer mo¿e daæ marce zarówno zasiêg, jak i precyzyjne dotarcie. Je¶li zostanie trafnie dobrany
Co zrobić, by komunikat o naszym produkcie wyróżnił się i trafił do odpowiednich odbiorców? Jak przekonać potencjalnych klientów, że właśnie ten produkt zaspokoi ich potrzeby? Warto wykorzystać fakt, że konsumenci chętni...
Marketing społecznościowy | Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda
Ten przyk³ad przemawia do wyobra¼ni samorz±dowców zajmuj±cych siê promocj± miast
Przetarg na city placement władze Rybnika rozstrzygnęły kilka tygodni temu. Zwyciężyła telewizja TVN, która za 369 tys.
Marketing polityczny i miejsc | Jakub Müller
Maciej Sip &#8211; dyrektor marketingu SEAT-a w Polsce
Klienci zmieniają swoje preferencje dotyczące posiadania samochodu, a cztery kółka nie są już tylko i wyłącznie środkiem transportu. O promocji aut na polskim rynku rozmawiamy z Maciejem Sipem, dyrektorem marketingu marki SEAT w Polsce.
Zarządzanie marką | Mateusz Lubczański
Najnowsze wiadomości

Mimo dużego obłożenia reklamami serwisy VoD największych nadawców osiągają wysoki wskaźnik viewability

Czas trwania bloków reklamowych w serwisach VoD największych nadawców stanowi ponad połowę tego, który główne stacje poświęcają na reklamy w czasie antenowym. Mimo to pod względem widoczności reklam serwisy te plasują się w rynkowej czołówce – pokazuje analiza MEC na podstawie danych własnych oraz pomiaru Gemius AdReal.

Nagrody w konkursie Innovation 2017 rozdane

24 kwietnia w Warszawie jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, wiceprezesa Grupy Neuca, wręczyło nagrody zwycięzcom konkursu Innovation 2017. Statuetki przyznano w trzech kategoriach.

4F w kampanii radzi, jak wygrać przed startem (wideo)

Marka 4F rozpoczęła kampanię reklamową kolekcji wiosenno-letniej na 2017 r. Przekonuje w niej, że o zwycięstwie decyduje wiara w siebie, czerpanie satysfakcji z podejmowanej aktywności, ale też dobry wygląd.
Charakterystyczny litewski akcent i kontrowersyjny humor – te elementy można znaleźć w wideo stworzonym wspólnie przez markę wody Vytautas i firmę Haier produkującą sprzęt AGD. Spot trafił właśnie do Internetu.
Klub Twórców Reklamy ogłosił nominacje do tegorocznej edycji konkursu. Spośród 1210 zgłoszeń szanse na nagrody ma 311 prac. Największą liczbę nominacji zdobyła agencja Saachi & Saachi IS (33).
24 kwietnia wystartowała kampania marki kiełbas Morliny (Animex). Jej celem jest kreowanie nowoczesnego wizerunku brandu oraz uświadomienie konsumentom, że oferuje on różnego rodzaju kiełbasy cienkie.
Mariola Popielarz
Do zespołu agencji interaktywnej Green Parrot dołączyła Mariola Popielarz. Objęła stanowisko head of multichannel department.
Z Tindera w ciągu ostatniego roku korzystało 3,2% polskich internautów. Częściej byli to mężczyźni (55%), osoby z najmłodszej grupy wiekowej 18–24 lata (48%), pochodzące ze średnich i dużych miast.
Moda na patriotyzm konsumencki przybiera na sile. Częściej niż rok temu deklarujemy kupowanie naszych, polskich produktów, ale kto jest „nasz” i co jest „nasze” – nie zawsze wiemy.
W 2017 r. globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9% – pokazuje prognoza agencji mediowej Zenith. Oznacza to odbicie rynku, który w ubiegłym roku skurczył się o 0,5%. W 2018 r.
25 i 26 maja w Łodzi odbędzie się forum „Data Driven Decisions”, organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Poświęcone będzie źródłom danych, które są potrzebne do podejmowania decyzji biznesowych.
Ok³adka ksi±¿ki
19 kwietnia na rynku ukazała się książka Pawła Wójcika „Psychografia konsumentów”, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Prezentuje szczegółową wiedzę z zakresu psychografii konsumenta.
Kobiety w reklamach najczęściej ukazywane są w stereotypowy sposób – jako seksbomby albo gospodynie domowe. Według raportu Dove z 2016 r. 68% respondentek nie identyfikuje się z takim obrazem. Marka postanowiła więc...
Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek wariant swojego sztandarowego napoju o smaku limonkowym. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in.
Ponad cztery piąte (82%) polskich konsumentów korzystających z Internetu poleca znajomym produkt lub usługę.
Magdalena Chêciñska
Do zespołu client service agencji K2 Media dołączyła Magdalena Chęcińska. Objęła stanowisko senior communications & business managera i zajmie się działaniami dla firmy Nutricia.
Marka Hoop Cola ma nowe logo i symbol – gwiazdę. To znak jakości produktowej, ale też wartości takich jak rodzinność i wsparcie w dążeniu do realizacji marzeń.
Wystartowała kampania lodów Koral z udziałem Macieja Musiała – młodego aktora znanego m.in. z ról w serialach „Rodzinka.pl” czy „Ojciec Mateusz”.
Bogus³aw Bardoñ
Stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media objął Bogusław Bardoń. Dotychczas był on senior strategy consultantem w agencji reklamowej K2 Internet.
Kompleksową obsługą PR wszystkich produktów Oshee oraz realizacją projektów specjalnych marki zajmie się Partner of Promotion.
12 kwietnia w amerykańskiej telewizji pojawiła się reklama Burger Kinga wykreowana przez agencję David. Wypowiadana w niej kwestia aktywowała urządzenia Google Home, które przeszukiwały Internet, by odpowiedzieć na pytanie, czym jest whopper.
Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2–3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne punkty. Spośród sieci najbardziej znane są Grycan oraz E.
Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych ju...
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.044747114181519