[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

Dziennikarz w agencji reklamowej

To on mo¿e dostarczyæ komunikat do celu <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; kevron2001 - Fotolia.com</a>
To on może dostarczyć komunikat do celu © kevron2001 - Fotolia.com
W pasjonującej historii trenera amatorskiego zespołu piłkarskiego zaczytywali się niemieccy internauci w e-wydaniu „Die Welt”. Co ma z tym wspólnego drugi co do wielkości bank w Niemczech? W prasie drukowanej od lat istniał artykuł sponsorowany. Kolejnym etapem jego rozwoju jest komunikacja natywna w cyberprzestrzeni. Na razie nie ma ona sobie równych, bo niestraszne jej programy blokujące reklamy.
Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Adriana Krawiec


Zanurzeni w eventach

Jestem tutaj i jednocze¶nie w stu innych miejscach
Jestem tutaj i jednocześnie w stu innych miejscach
Łączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być.
Kategoria: Experiential Marketing | Autor: Mateusz Lubczański
W wymy¶laniu powodów do za¿ycia suplementu Aflofarm jest mistrzem
Największym reklamodawcą w Polsce w 2016 roku nie był Procter & Gamble ani Coca-Cola, ale Aflofarm. Wystarczyło to, co przynosiło firmie sukces przez ostatnie lata.
Zarządzanie marką | Jakub Müller
Czy content marketing wszystkim wyjdzie na zdrowie? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Yantra - Fotolia.com</a>
Content marketing okrzepł już na rynku komunikacji marketingowej. Mimo to nadal ma krytyków. Warto więc przyjrzeć się ich zarzutom i choćby pobieżnie zastanowić się, czy wszystko w dziedzinie CM zmierza ku dobremu.
Zarządzanie marką | Jacek Szlak
Bez producenta kreatywnego siê nie obejdzie
Marka chce mieć treść filmową o wartościach brandingowych, a niekiedy wciąż też reklamowych. Odbiorca oczekuje, że czas spędzony nad wideo sygnowanym przez markę nie będzie dla niego czasem straconym.
Zarządzanie marką | Tomasz Dławichowski, Katarzyna Rykaczewska
Najnowsze wiadomości

Jacek Dymkowski przeszedł z ZenithOptimediaGroup do Selectivv

Jacek Dymkowski
Jacek Dymkowski
Jacek Dymkowski objął nowo utworzone stanowisko commercial director w firmie Selectivv, zajmującej się marketingiem mobilnym.

Globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w telewizji

Dynamika wydatków na reklamê 2016-2017
Dynamika wydatków na reklamę 2016-2017
W 2017 roku dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5%. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld PLN netto − prognozuje agencja mediowa Zenith.

Publicis tworzy nową strukturę produkującą content – Prodigious

W marcu na polskim rynku pojawi się Prodigious, globalna struktura produkująca i adaptująca content, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i internetowych. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe
Rados³aw Kotarski
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej promującej konto 360°. Radosław Kotarski wyjaśnia w niej, dlaczego lubimy piosenki, które już znamy.
Ukazały się wyniki globalnego badania Edelman Trust Barometer (ETB). Od blisko dwudziestu lat mierzy ono poziom zaufania społeczeństw do różnego rodzaju instytucji. Tegoroczne wyniki dla Polski są jednoznaczne – nie ufamy nikomu.
Dorota Zawadzka
Ma kształtować politykę komunikacyjną związku i informować o jego najważniejszych inicjatywach. Wśród jej zadań są również monitorowanie i analiza danych rynkowych, relacje z mediami oraz komunikacja wewnętrzna.
Od 2010 r., kiedy PTBRiO i OFBOR zainicjowały program Zbadaj.to, do branży consumer intelligence trafiło kilkudziesięciu jego absolwentów.
Dwukrotny mistrz świata Formuły 1, Mika Häkkinen został nowym globalnym ambasadorem firmy bukmacherskiej Unibet.
Kampania wizerunkowa marki odzieży sportowej Outhorn trwa od ubiegłego roku. Marka zachęca w niej, by każdy wybrał dla siebie optymalną dyscyplinę sportu, bo nie ma jednej, która byłaby obiektywnie najlepsza.
24 marca rozpoczęła się pierwsza kampania automatycznych ekspresów do kawy marki Siemens w ogólnopolskiej telewizji. W ramach działań wspierających w wybranych elektromarketach odbędą się degustacje.
W marcu nastąpiło nieznaczne pogorszenie się nastrojów społecznych. Wskaźniki optymizmu, klimatu gospodarczego i skłonności do zakupów nieco spadły – o 1–2 pkt.
W marcu wystartowała kampania promująca SUV-y Lexusa. Szczególny nacisk położono na informowanie o zaawansowanych technologicznie systemach, w które wyposażone zostały samochody.
Zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego klienta – to powód, dla którego agencja Bardzo nie przystąpiła do przetargu na obsługę reklamową Ikei Retail.
£ukasz Fabiañski
Kampania „Zero ciążenia”, w której udział biorą Łukasz Fabiański i aktor Rafał Szałajko, ponownie nawiązuje do piłki nożnej. 24 marca rozpoczęła się emisja spotów promujących kredyt gotówkowy.
W marcu Burger King prowadzi kampanię studenckiej promocji na wybrane zestawy. Wykorzystuje do tego monitory sieci TV Student, zainstalowane na uczelniach.
Marka Bonduelle obecna jest na polskim rynku od dwudziestu pięciu lat. Z okazji jubileuszu rozpoczęła kampanię reklamową, promującą przede wszystkim Kukurydzę Złocistą.
Dlaczego okres tysiąca pierwszych dni życia jest tak ważny dla rozwoju i przyszłego zdrowia dziecka? Czy rodzice wiedzą, jakie znaczenie ma żywienie malucha w jego pierwszych latach? W kampanii programu „1000 pierwszych dni dl...
9 marca otwarto laboratorium marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych. To projekt Grupy Muszkieterów, tworzony we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
Przedstawiciele marki australijskich win Cudgee Creek w marcu podjęli współpracę z rysownikiem satyrycznym Konradem Czarnackim. Logo marki ma stać się bohaterem komiksowej historii.
Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencji powierzono także obsługę ketchupów Kotlin.
Kasper Rorsted &#8211; CEO firmy Adidas
Adidas zrezygnuje z emisji reklam w telewizji – zapowiedział w rozmowie z CNBC Kasper Rorsted, CEO firmy. Chce czterokrotnie zwiększyć przychody firmy z e-commerce do 2020 r.
Do kolejnego etapu przetargu na obsługę reklamową Ikei Retail zostało zaproszonych 7 agencji. To Grey Group Poland i Kalicińscy.
Agencja FaceAddicted dołączyła do AMIN Worldwide – międzynarodowej sieci zintegrowanych agencji reklamowych, której historia sięga 1932 r.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.040105819702148