[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

Jedzenie to nowy punk rock

Teraz takim miejscom towarzysz± prawdziwe emocje
Teraz takim miejscom towarzyszą prawdziwe emocje
Konsumenci, szczególnie milenialsi, jak nigdy wcześniej interesują się gotowaniem, żywnością i restauracjami. Wywołuje to w nich emocje, jakie kiedyś zarezerwowane były dla muzyki. Wykorzystują to w swoich kampaniach marki czy instytucje – nawet takie, które z branżą spożywczą nie mają nic wspólnego.
Kategoria: Trendy | Autor: Jakub Müller


Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek

Gdzie¶ widziane – wci±¿ oddzia³uje (fot. WavebreakmediaMicro / Fotolia)
Gdzieś widziane – wciąż oddziałuje (fot. WavebreakmediaMicro / Fotolia)
Co zrobić, aby klient stojący przed półką w sklepie wybrał właśnie naszą markę? Albo gdy szuka produktu w Internecie? Można zastosować w kampanii reklamowej efekt czystej ekspozycji. Wykorzystuje on mechanizm psychologiczny, zgodnie z którym bardziej pozytywnie myślimy o tych rzeczach, które już znamy. Niekoniecznie wiedząc, skąd ta znajomość.
Kategoria: Badania marketingowe | Autor: Marcin Stan
Moda na patriotyzm konsumencki przybiera na sile. Częściej niż rok temu deklarujemy kupowanie naszych, polskich produktów, ale kto jest „nasz” i co jest „nasze” – nie zawsze wiemy. W niektórych kategoriach znak „polski produkt” może wręcz zaszkodzić.
Agencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji. Poradnik App&More dostępny jest pod adresem: www.appmore.pl..
Mama – najwiêksza bohaterka dla dzieci z pokolenia Y
Rebelianckie z dzisiejszego punktu widzenia pokolenie Frugo mówiło jeszcze „moja stara”. Dzisiejsze Y-ki nie nazwą tak mamy, bo to obciach przynależny gimbazie i „patusom” (patologiom).
Felieton | Anna Maria Szutowicz
Ró¿ne drogi prowadz± do serca matki
„To, co było kiedyś stosunkowo niewielkim świętem o ograniczonym zasięgu, przekroczyło wszelkie granice etniczne i religijne” – tak tegoroczne przygotowania do obchodów Dnia Matki podsumowuje Robert Passikoff, założycie...
Zarządzanie marką | Sonia Horonziak
Tu reklamodawcy oszczêdzaj± na kreacji, a stawiaj± na zasiêg
Polacy chętnie słuchają radia, co w ubiegłym roku przełożyło się na wzrost wydatków reklamowych w tym medium. Reklama radiowa od kilku lat zmaga się jednak z tymi samymi problemami.
Kampanie reklamowe | Jakub Müller
Najnowsze wiadomości

Coca-Cola w Rumunii przygotowała etykiety, które działają jak opaski wstępu na muzyczne festiwale (wideo)

Na butelkach Coca-Coli w Rumunii pojawiły się specjalne etykiety. Można je zerwać i użyć jako wejściówki na wybrane festiwale muzyczne.

Limitowana edycja ciastek Hit w kampanii OOH

Bahlsen wprowadza do portfolio marki Hit dwa smaki sezonowe. Edycja limitowana promowana będzie w kampanii outdoorowej.

Woda Kubuś Water w kampanii telewizyjnej (wideo)

Czy mały Franek wie, ile to jest 300? I co ta liczba ma wspólnego z wodą Kubuś Water? Na te pytania odpowiada spot reklamowy marki.
Sieć kin Multikino w związku z premierą filmu „Wonder Woman” przygotowała akcję promocyjną na Instagramie. Tytułowa superbohaterka 29 maja przejmie konto marki w serwisie. Odwiedzi też różne miejsca w Warszawie.
Ruszyła kampania reklamowa mleka Bebilon 2. Jej hasło brzmi: „Bebilon 2 z Pronutra+ nr 1 rekomendowany przez pediatrów”.
70% badanych polskich matek wskazuje brak wolnego czasu jako swój główny problem – pokazuje raport DBMS i SentiOne „Mamy w liczbach”.
Lasy Państwowe planują uruchomienie sklepu z dziczyzną oraz przetworami z grzybów i jagód – podaj „Puls Biznesu”. Pierwszy punkt miałby zostać otwarty latem w Warszawie.
Z początkiem maja spółka Gobarto nawiązała współpracę ze Świeżą Bazylią.
Liczba wyszukiwań w Google dotyczących ciąży, niemowląt oraz małych dzieci rośnie o 17% rok do roku, a Internet staje się dla rodziców naturalnym, podręcznym źródłem wiedzy.
Labcon to nowa struktura w ramach Group One, mająca tworzyć szeroko pojęte treści oraz zarządzać nimi.
26 maja rada nadzorcza Open Finance podjęła decyzję o powołaniu Pawła Spławskiego na stanowisko członka zarządu. Jego trzyletnia kadencja rozpocznie się 1 czerwca.
W konkursie KTR 2017 przyznano 157 nagród – 17 złotych, 55 srebrnych oraz 85 brązowych. Agencją Roku została Saatchi & Saatchi IS, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Allegro.
Z okazji Dnia Matki Carrefour Polska zrealizował eksperyment. Ma on pokazać, co to znaczy robić zakupy jak mama.
Do 4 czerwca można zgłaszać propozycje wystąpień na XVIII Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi: „Ogarnąć jutro”.
Chartered Institute of Public Relations – brytyjski organ zrzeszający praktyków branży PR – 18 maja ogłosił powołanie Association for the Measurement and Evaluation of Communication.
W maju 2017 r. nastroje konsumenckie uległy niewielkiej poprawie w stosunku do kwietnia. Wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 0,5 pkt. i osiągnął poziom 104,4 pkt. To najwyższa wartość w ostatnich dwóch latach.
Po trzech miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 1 916,6 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 2,3% więcej niż w ubiegłym roku.
Napój izotoniczny Oshee Fitness Combat sygnowany będzie przez Joannę Jędrzejczyk. To wielokrotna mistrzyni świata i Europy w boksie tajskim i pierwsza Polka w organizacji Ultimate Fighting Championship.
24 maja Mediacap, polska niezależna grupa działająca w branży marketingu i technologii, opublikowała strategię rozwoju na lata 2017–2020.
95 proc. badanych deklaruje, że podczas robienia zakupów lub podejmowania decyzji o wyborze usługi zwraca uwagę na to, czy wymaga się od nich podania danych osobowych.
Jak przygotować desery na wyjątkowe okazje? W ramach akcji promocyjnej marki Cukier Królewski uczy tego Anna Starmach – jurorka m.in. w programie „MasterChef”.
Multikino (grupa Vue Entertainment) oferuje widzom w salach kinowych fotele VIP. W ich promocję sieć zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego.
Jak się żyje w Czaplinku, Wyśmierzycach, Lwówku Śląskim? Instytut Reportażu i PTBRiO zainicjowały projekt badawczo-reporterski „Światła małego miasta”.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.011509895324707