[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

Dekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamie

Jedzenie, które masz ochotê... nabiæ
Jedzenie, które masz ochotę... nabić
Gdy dziesięć lat temu Paris Hilton w seksownej pozie promowała hamburgery, wybuchł wielki skandal. Dzisiaj seksualne skojarzenia w groteskowej konwencji wykorzystywane są nawet w reklamach mrożonych dań do podgrzewania w mikrofalówce.
Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: Jakub Müller


Kilka rzeczy, o których wiedzą firmy

Czy ta ponura wizja jest ju¿ faktem?
Czy ta ponura wizja jest już faktem?
Z social media korzystasz uważnie? Czytasz o uprawnieniach, jakie przyznajesz aplikacjom? Starasz się, by w Internecie było jak najmniej śladów twojej obecności? Wszystko na marne. Korporacje i tak znają już twój kolejny krok – i podzielą się tą wiedzą z innymi zainteresowanymi za drobną opłatą. A czy ty coś na tym zyskasz?
Kategoria: Marketing internetowy | Autor: Mateusz Lubczański
Rozważasz przeprowadzenie promocji z wykorzystaniem dodatkowej ekspozycji w sklepie? Chcesz zastosować stand POS? Zwróć uwagę na kilka ważnych kwestii. Ich uwzględnienie może zoptymalizować koszty oraz wpłynąć na wzrost efektywności promocji.
Prowokacje nie zawsze prowadz± tam, gdzie chc± ich autorzy
W ubiegłym tygodniu branżą wstrząsnęła kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy. Jej autorzy pokazali wartość twórczej pracy. Pokazali, jak ją rozumieją – przez kontrast wobec niechcianej alternatywy.
Felieton | Jacek Szlak
Radz± sobie po mistrzowsku nie tylko w sporcie
Channel 4 i marka słodyczy Maltesers odnalazły Superludzi. Wszystko za sprawą kampanii promującej igrzyska paraolimpijskie.
Public relations | Martyna Bienias
Kto bêdzie móg³ zarobiæ wiêcej, kto mniej? Nowe rozdanie przywilejów <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Andrey Popov - Fotolia.com</a>
Zmiany po wyborach zaczynają dotykać branżę PR, reklamy i mediów – i nie chodzi tylko o poprawki kadrowe na Woronicza. Stawką są przetargi na kompleksową obsługę państwowych gigantów.
Marketing polityczny i miejsc | Mateusz Lubczański
Najnowsze wiadomości
7 września autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów wyłączyli swoje blogi na 24 godziny. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off, informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach wideo. To element kampanii wizerunkowej Tołpa:off, a jednocześnie początek konkursu dla konsumentów.

Agata Brożek: z Hali Stulecia do CWK w Jasionce

Agata Bro¿ek
Agata Brożek
Stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w nowo otwartym Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Jasionce koło Rzeszowa objęła Agata Brożek. Wcześniej pełniła taką samą funkcję w należącej do UNESCO Hali Stulecia we Wrocławiu oraz we wrocławskim parku wodnym. Karierę zawodową rozpoczynała jako współzałożyciel i wspólnik biura podróży Rainbow Tours.

Wyzwania w zakresie reputacji, regulacji i komunikacji, przed którymi stają współczesne firmy

Eksperci globalnej sieci komunikacyjnej Grayling zidentyfikowali 4 obszary najważniejszych potencjalnych konfliktów, z którymi będą musiały zmierzyć się organizacje chcące pozostać na rynku w czasie dynamicznego rozwoju technologicznego. Wyniki zaprezentowano w raporcie „Advantage Series”, poświęconym ryzyku oraz szansom związanym z nowymi technologiami.

„Empowered for the future: Insurance reinvented” – raport KPMG International

Sytuacja gospodarcza, demograficzna i technologiczna dynamicznie się zmienia. Większość firm ubezpieczeniowych stara się więc unowocześniać, aby sprostać wyzwaniom rynkowym. Tymczasem ponad połowa dyrektorów z tej branży deklaruje, że nie jest w stanie osiągnąć i odpowiednio wykorzystać wartości wynikającej z transformacji biznesu, a według 57% respondentów dotychczasowe próby znacznie odbiegają od ideału – pokazuje badanie KPMG.
30 września, po ponad dwunastu latach w kosmosie, misję kończy sonda Rosetta.
3 października Gatta rozpocznie kampanię rajstop Bye Cellulite. W spotach wystąpiła ambasadorka marki – Justyna Steczkowska.
Niewykorzystane ¶rodki na karcie pre-paid przepadaj±. Czy powinno tak byæ? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Jürgen Fälchle - Fotolia.com</a>
Brak kolejnego doładowania telefonu na kartę oznacza, że przepadają niewykorzystane środki.
Jak skutecznie dotrzeć z ofertą online do zagranicznego użytkownika? Jak sprzedawać poza granicami kraju bez ryzyka alokacji dużych środków na start? Na co przedsiębiorcy oferujący transgraniczną sprzedaż powinni zwrócić uwagę ...
Rozpoczęła działalność agencja kreatywna 2inCreatives. Zajmuje się kompleksową obsługą profili na Instagramie – od analizy potrzeb i opracowania strategii komunikacji po bieżące tworzenie treści i nawiązywanie relacji z odbiorcami.
1 października odbędzie się X edycja ogólnopolskiej akcji „Zerwijmy łańcuchy”. Organizator, serwis Psy.pl, do współpracy przy tej jubileuszowej odsłonie zaprosił Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce.
Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej. Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics.
Marka Nestlé Polska rozpoczęła kampanię reklamową batonów Lion. Działania realizowane są m.in. w telewizji oraz Internecie.
Grzegorz Maniecki
Do zarządu marki Natura, właściciela sieci drogerii, dołączył Grzegorz Maniecki. Objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. commercial.
Od połowy października w Biedronce dostępne będą produkty zaprojektowane przez Macieja Zienia.
W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kreskówki „The Simpsons”.
Ma³gorzata Megger, Maciej Szaroleta
Stanowisko szefa działu field marketingu w Albedo Marketing objęła Małgorzata Megger. Dyrektorem strategii został Maciej Szaroleta.
W nocy z 26 na 27 września odbyła się pierwsza debata pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem – kandydatami na prezydenta Stanów Zjednoczonych.
15 września w siedzibie SKM SAR odbyło się spotkanie przedstawicieli działów HR firm zrzeszonych w SAR. Było ono poświęcone miejscu kobiet i mężczyzn w sektorze reklamy w Polsce.
„Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” – to hasło przewodnie kampanii Jysk Favourites. Działania prowadzone są w osiemnastu krajach Europy.
Agencja Cheil Polska należąca do grupy Cheil Worldwide reorganizuje struktury. Od maja stanowisko managing directora piastuje Soomin Kwon.
Firma Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny „I wiesz jak”.
Jaros³aw Dmowski, fot. G. Kawecki/Puls Biznesu
Szefem rady nadzorczej Grupy Netsprint został Jarosław Dmowski. Będzie nadzorował działania zarządu oraz wspierał działalność operacyjną wszystkich spółek należących do Grupy.
Najskuteczniejsze polskie kampanie prozdrowotne dotyczą biegania i jedzenia. Te pierwsze świetnie angażują internautów w tworzenie treści, te drugie są chętnie wyszukiwane w Google.
„Miło Cię widzieć” – to hasło kampanii, w której RWE Polska prezentuje się w nowej odsłonie.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 596 (26.09)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 588 (28.09)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.051285028457642