[X]

Zamów bezpłatny newsletter

  • uzyskasz dostęp do inspirujących artykułów
  • powiadomimy Cię o nowych tekstach w naszym serwisie

Newsletter przesyłamy trzy razy w tygodniu.


 

Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia

Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?

Polsko¶æ dla konsumenta to blisko¶æ, lokalno¶æ i coraz czê¶ciej wysoka jako¶æ
Polskość dla konsumenta to bliskość, lokalność i coraz częściej wysoka jakość
W ciągu ostatnich dni dyskusje o formie i możliwościach polskich piłkarzy zagościły w niejednym domu. Czy Lewandowski będzie królem strzelców? Czy Kapustka stanie się naszym nowym narodowym bohaterem? Takie chwile budują jedność i silne poczucie narodowej tożsamości. Badania TNS Polska wskazują, że polskość nie dotyczy jedynie sportu i symboli narodowych, lecz jest też silnym trendem konsumenckim.
Kategoria: Badania marketingowe | Autor: Konrad Siwiński, Maria Woźnicka


Użytkownicy Facebooka w odwrocie

Ju¿ wiemy, ¿e lepiej nie ods³aniaæ siê przed wszystkimi <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; lassedesignen - Fotolia.com</a>
Już wiemy, że lepiej nie odsłaniać się przed wszystkimi © lassedesignen - Fotolia.com
Wyniki finansowe Facebooka to sukces, przyćmiony jednak nowymi trendami w zachowaniach użytkowników. Co sprawia, że nie korzystają oni już z serwisu tak spontanicznie i entuzjastycznie, jak dawniej?
Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: Mateusz Lubczański
W języku biznesu coraz częściej mówi się o szefach i liderach, a także o tym, jaka jest definicja przewodzenia i bycia przywódcą. Słowo „szef” zaczyna nabierać pejoratywnego znaczenia. Szef przejawia zachowania negatywne, hamujące, swoją pozycję buduje na strachu. Lider natomiast rozwija, prowadzi, motywuje i spaja. Na co więc warto zwrócić wagę, aby być prawdziwym liderem?
Tak blisko do ¶wiata mobilnego <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Robert Kneschke - Fotolia.com</a>
Urządzenia mobilne ułatwiają nam codzienne czynności, takie jak zdobywanie informacji, dokonywanie transakcji bankowych czy robienie zakupów.
Marketing mobilny | Norbert Mazur
Reklama mobile wyprzedzi desktop ju¿ w przysz³ym roku
Wydatki reklamowe w Polsce wzrosną w 2016 roku o 3,2%, a ich łączna wartość wyniesie na koniec roku 6,944 mld zł netto − prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia.
Badania marketingowe | ZenithOptimedia
Zasiêg mo¿e niewielki, ale zaanga¿owanie spo³eczno¶ci i wzbudzanie chêci zakupu - ogromne <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Halfpoint - Fotolia.com</a>
Konsumenci reklamy nie lubią, ale jeśli znajomy przyśle im spot, chętnie obejrzą.
Zarządzanie marką | Jakub Müller
Najnowsze wiadomości

Ruszyła kampania chłodziarkozamrażarek Bosch z systemem VitaFresh Plus (wideo)

Do końca września potrwa kampania reklamowa chłodziarkozamrażarek Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh Plus. Zaplanowano działania w telewizji, prasie oraz Internecie, a także aktywności PR i e-commerce.

Brown-Forman Polska wybiera agencję PR

Brown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi mocnych premium w Polsce, w tym marek Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązuje współpracę z On Board PR Ecco Network. Konsultanci agencji będą tworzyć i realizować strategię public relations dwóch marek spółki.

Maciej Radkiewicz dyrektorem biura reklamy TVP

Maciej Radkiewicz
Maciej Radkiewicz
Od 27 czerwca Maciej Radkiewicz pełni funkcję dyrektora biura reklamy TVP. Zastępuje na tym stanowisku Waldemara Gaspera.
Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR.
Rozpoczyna się letnia kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku. W trzech spotach podkreślono gwarancję niezmienności najatrakcyjniejszych cech tego konta.
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz rozpoczyna współpracę z ubezpieczycielem BZ WBK-Aviva.
Ruszyła kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” w ramach trzyletniego programu promocyjnego współfinansowanego przez UE. W czerwcu i lipcu prowadzone będą działania w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
YouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification – edukacyjnej platformy online dla twórców reklam wideo.
W tym roku Polacy preferują wypoczynek wakacyjny w obrębie kraju. 98 proc. badanych deklaruje, że samodzielnie organizuje wyjazdy.
Do kupowania przez Internet przekonała się już prawie połowa Polaków. Kim są klienci, którzy chętniej klikają niż chodzą do sklepów? Sprawdził to Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
Karolina Gorczyca, aktorka znana m.in. z filmów „Korowód”, „Miłość na wybiegu” oraz seriali takich jak „Czas honoru” czy „Singielka”, będzie promować produkty marki 4F.
Roman Grygierek, Jaros³aw Nowak
22 czerwca nastąpiły zmiany w zarządach spółek zależnych w Grupie Sare. Dotychczasowi dyrektorzy zarządzający i członkowie zarządów, Roman Grygierek oraz Jarosław Nowak, objęli stanowiska prezesów zarządów.
Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.
Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449/Starlink to 4 agencje mediowe, które będą działały na polskim rynku w ramach Publicis Media.
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Fakro. Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać spoty okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych.
Ma³gorzata Begier, Przemys³aw Bogdañski
Agencja Cursor w ramach swoich struktur rozwija markę !Eatme, specjalizującą się w planowaniu i realizacji niestandardowych akcji samplingowych.
Najcenniejszą kosmetyczną marką świata w rankingu BrandZ Top 100 pozostaje L’Oréal Paris. Wyniki opublikowały firmy WPP i Millward Brown. Wartość lidera zestawienia wzrosła o 1%, do poziomu 23,5 mld dol.
Tuż przed rozpoczęciem kalendarzowego lata w Internecie gorącym tematem stała się turystyka wyjazdowa.
6 czerwca wystartowała akcja marki Lech skierowana do fanów muzyki oraz piłki nożnej. Jest ona promowana na outdoorze oraz w Internecie.
Po raz czwarty Związek Firm Public Relations przygotował ranking agencji public relations według fee income. Ponownie liderem zestawienia została firma Partner of Promotion z wynikiem 19,5 mln zł.
87% właścicieli e-sklepów w Polsce ocenia ich prowadzenie jako opłacalne. Co drugi zapytany traktuje e-biznes jako jedyne źródło dochodu. Takie wyniki zebrano w badaniu przeprowadzonym przez PBS na zlecenie Eniro Polska.
Z końcem czerwca Grupa Topex rozpoczyna kampanię marketingową narzędzi Neo. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, prasa oraz Internet. Kreacja i hasło przewodnie nawiązują do trwających mistrzostw Europy w piłce nożnej.
W języku biznesu coraz częściej mówi się o szefach i liderach, a także o tym, jaka jest definicja przewodzenia i bycia przywódcą. Słowo „szef” zaczyna nabierać pejoratywnego znaczenia.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 585 (22.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 578 (22.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1467981338501