Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Polecamy wydarzenia
  • IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square
    27–29.04.2017, Mińsk

    27 kwietnia w Mińsku rozpocznie się IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square. Podczas trzydniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele branży komunikacyjnej, reklamy, brandingu i designu z Europy Wschodniej.

    Tegoroczny festiwal promowany jest kampanią pod hasłem „Creativity Wins”, w której uznani eksperci branży, zdobywcy międzynarodowych nagród, ukazani zostali jako walczący na ringu bojownicy. Ma to podkreślać, że praca kreatywna jest codzienną walką – o idee, ich realizację, a także nagrody.

    Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 7 kwietnia za pośrednictwem strony www.adfest.by. Nagrody przyznane zostaną w pięciu kategoriach: Creativity, Branding, Marketing, Digital, Social Advertising.

    Wydarzenie jest organizowane przez Association of Communications and Marketing Agencies of Belarus, członka EACA.

  • Sprawny.Marketing: Facebook Marketing i Facebook ADS
    27.04.2017, Kraków

    Jak skutecznie promować się na Facebooku i Instagramie?

    Zdobądź praktyczną i kompleksową wiedzę z zakresu marketingu w social mediach! Oferujemy dwa całodzienne szkolenia: Facebook Marketing oraz Instagram Marketing. Pierwszego dnia możesz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie działań na Facebooku: dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie fanów na Twoim fanpage’u, jak poprowadzić skuteczną kampanię i jakie posty uwielbiają użytkownicy Facebooka. Drugi dzień natomiast jest w całości poświęcony Instagramowi – obowiązkowy dla każdego, kto chciałby za pośrednictwem Instagrama reklamować się, komunikować z klientami i zdobywać followersów!

    Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

    • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
    • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

    Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Instagram Marketingu?

    Dowiesz się m.in.:

    • Jak reklamować się na Instagramie?
    • Jak zdobyć followersów?
    • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
    • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
    • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
    • A także poznasz wiele inspirujących case studies!
  • Sprawny.Marketing: Google Analytics
    27.04.2017, Kraków

    Czyli jak efektywnie mierzyć skuteczność naszych działań marketingowych? Jak weryfikować działania agencji i mierzyć skuteczność witryny?

    Dowiedz się, jak korzystać najpotężniejszego darmowego narzędzia analitycznego w światowym Internecie! Czy wiesz, że w 2005 roku, gdy Google przejmował firmę analityczną Urchin, ich narzędzie kosztowało 400$ rocznie? 6 miesięcy później Google udostępnił system pod nazwą Google Analytics za darmo! Wykorzystaj jego potencjał.

  • Marketing Online: Google Analytics – pakiet szkoleń
    11–12.05.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia Google Analytics

    Google Analytics poziom podstawowy

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

    Google Analytics poziom zaawansowany

    Szkolenie Google Analytics na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego. Podczas szkolenia poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

  • IV Kongres Dyrektorów E-commerce
    24–26.05.2017, Wrocław

    Strategie rozwoju e-commerce

    W tegorocznej edycji skupimy się na ukazaniu 4 głównych strategii wzrostu sprzedaży i efektywności eCommerce, które są na codzień wykorzystywane przez liderów rynku oraz stanowią inspirację dla nowych biznesów.

    • Procesy wewnętrzne i logistyka
    • Performance marketing i marketing automation
    • Architektura i elastyczność systemów IT
    • Cross border i nowe rynki e-commerce
  • PTBRiO: Data Driven Decisions
    25–26.05.2017, Łódź

    Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się dająca poczucie pewności i kompetencji era długookresowych strategii oraz obowiązujących przed dekady reguł czy podręczników marketingu… w tym samym czasie – geometrycznie wzrosła ilość źródeł informacji, w oparciu o które można podejmować dobre decyzje.

    Zapraszamy na wydarzenie, które po raz pierwszy w Polsce rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów oraz wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do podejmowania właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Ponad 30 ekspertów konferencji Data Driven Decisions wskaże, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem/konsumentem. Zajmiemy się klasycznymi i sprawdzonymi źródłami jak badania marketingowe oraz rozwijającymi się formami wsparcia biznesu jak analityka e-commerce czy wykorzystanie mechanizmów analitycznych. Podczas dwudniowej konferencji w Łodzi będzie można zaobserwować efekty pracy pierwszoligowych ekspertów w dziedzinie informacji marketingowej, a także poznać ich prywatnie – spotkają się światy, które dotychczas rozwijały się osobno.

    Po konferencji zostanie opublikowany Przewodnik Data Driven Decisions, to drugie po Raporcie Idealnym (2013) wydawnictwo PTBRiO o charakterze podręcznika. Opracowanie zostanie stworzone na podstawie ustaleń konferencji i będzie pierwszym w Polsce przewodnikiem po nowoczesnych źródłach informacji marketingowej, zawierającym precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu. Opracowanie obejmuje fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami.

  • Forum IAB: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie
    7–8.06.2017, Warszawa

    FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

    Eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.

  • Marketing Online: E-commerce – pakiet szkoleń
    7–9.06.2017, Warszawa

    Dzień 1 – SEO dla E-Commerce

    Szkolenie SEO dla E-Commerce stanowi kompendium wiedzy dotyczącej pozycjonowania w odniesieniu do biznesu E-Commerce. Oprócz podstaw SEO, na szkoleniu przedstawiamy cały zestaw wskazówek dostosowany specjalnie do sklepów internetowych.

    Dzień 2 – Google AdWords dla E-Commerce

    Szkolenie Google AdWords dla E-Commerce przedstawia zestaw użytecznych wskazówek dotyczących prowadzenia kampanii SEM dla sklepów internetowych. Na szkoleniu w szczególności opowiadamy o tym, jak maksymalizować zysk z kampanii Google AdWords dla sklepów internetowych oraz jak korzystać z kampanii produktowych.

    Dzień 3 – Google Analytics dla E-Commerce

    Szkolenie Google Analytics dla E-Commerce pokazuje jak wykorzystać potencjał analityki internetowej do uzyskiwania lepszych wyników sprzedażowych z kampanii E-Commerce. Na szkoleniu wskazujemy jakie dane warto zbierać oraz analizować w Google Analytics oraz jak w praktyce wykorzystać je do optymalizacji kampanii.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.0093560218811035