Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Polecamy wydarzenia
  • Marketing Online: E-commerce – pakiet szkoleń
    29–31.03.2017, Warszawa

    Dzień 1 – SEO dla E-Commerce

    Szkolenie SEO dla E-Commerce stanowi kompendium wiedzy dotyczącej pozycjonowania w odniesieniu do biznesu E-Commerce. Oprócz podstaw SEO, na szkoleniu przedstawiamy cały zestaw wskazówek dostosowany specjalnie do sklepów internetowych.

    Dzień 2 – Google AdWords dla E-Commerce

    Szkolenie Google AdWords dla E-Commerce przedstawia zestaw użytecznych wskazówek dotyczących prowadzenia kampanii SEM dla sklepów internetowych. Na szkoleniu w szczególności opowiadamy o tym, jak maksymalizować zysk z kampanii Google AdWords dla sklepów internetowych oraz jak korzystać z kampanii produktowych.

    Dzień 3 – Google Analytics dla E-Commerce

    Szkolenie Google Analytics dla E-Commerce pokazuje jak wykorzystać potencjał analityki internetowej do uzyskiwania lepszych wyników sprzedażowych z kampanii E-Commerce. Na szkoleniu wskazujemy jakie dane warto zbierać oraz analizować w Google Analytics oraz jak w praktyce wykorzystać je do optymalizacji kampanii.

  • Kongres Online Marketing
    30.03.2017, Warszawa

    8 SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH

    • Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia aż 8 pełnowartościowych szkoleń!

    6 PRAKTYCZNYCH WARSZTATÓW

    • Dzień po Kongresie możesz wziąć udział w jednym z całodziennych warsztatów odbywających się w małych grupach

    60 MINUT PEŁNYCH I WARTOŚCIOWYCH PRELEKCJI SZKOLENIOWYCH

    • Nie traktujemy tematów pobieżnie, po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności.

    GWARANCJA BRAKU PRELEKCJI SPONSORSKICH

    • Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników

    800+ UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI

    • Widzimy już efekty ostatniej edycji poprzez kampanie, które są już obecne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!

    92% NAJWYŻSZYCH OCEN EDYCJI 2016

    • U nas występują tylko najlepsi z najlepszych. U nas nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko.
  • Edisonda: UX Fridays
    31.03.2017, Kraków

    W każdy ostatni piątek miesiąca Studio Edisonda zaprasza na bezpłatne konsultacje projektowe. Pierwsze z takich spotkań odbędzie się 31 marca w Krakowie.

    Wydarzenie przeznaczone jest dla projektantów, badaczy oraz właścicieli produktu, którzy chcą zadbać o user experience swoich rozwiązań.

    Konsultacje to indywidualne, godzinna rozmowa z doświadczonym konsultantem UX.

  • Marketing Online: Google Analytics – pakiet szkoleń
    4–5.04.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia Google Analytics

    Google Analytics poziom podstawowy

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

    Google Analytics poziom zaawansowany

    Szkolenie Google Analytics na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego. Podczas szkolenia poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

  • Packaging Innovations: 9. Międzynarodowe Targi Opakowań
    4–5.04.2017, Warszawa

    • największe targi opakowań w Europie Środkowej,
    • kluczowe spotkanie przedstawicieli branży opakowań z całego świata,
    • wydarzenie o wieloletniej tradycji,
    • targi o międzynarodowym charakterze i ugruntowanej pozycji na runku,
    • rosnąca z każdym rokiem przestrzeń targowa i dynamicznie rosnąca liczba profesjonalnych zwiedzających,
    • liczne konferencje oraz prezentacje i warsztaty towarzyszące targom,
    • współpraca ze znanymi i cenionymi ekspertami z branży,
    • od lat zadowoleni Wystawcy, którzy każdego roku pozyskują na targach nowych klientów

    Mocną stroną targów Packaging Innovations jest bogata oferta wystawców prezentujących w głównej mierze produkt końcowy, a więc wszelkiego rodzaju opakowania oraz etykiety.

  • SMB: Rok do RODO. Wszystkie aspekty ochrony danych osobowych po 25.05.2018
    4–5.04.2017, Warszawa

    Program spotkania oprzemy na najważniejszych aspektach związanych z RODO:

    • Głównych celach i założeniach reformy ochrony danych w UE prowadzących do umocnienia prawa do prywatności
    • Nowych rolach inspektora ochrony danych osobowych, jego statusie i zadaniach oraz zmianach mogących wpłynąć na różnych administratorów danych osobowych
    • Nowych obowiązkach administratora danych osobowych
    • Znaczeniu zaostrzenia kar za brak lub nieodpowiednią ochronę danych osobowych - zasadach ich nakładania i wysokości
    • Najważniejszych zmianach, jakie niesie ze sobą unijne rozporządzenie, w tym nowych zagadnieniach, m.in. pojęciu profilowania, prawie do bycia zapomnianym, systemie "one stop shop"
    • Zasadach przetwarzania danych osobowych, przetwarzaniu danych osobowych szczególnych kategorii, prawach przysługujących osobom, w tym prawie do poprawiania, usunięcia danych i prawie do ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    • Przetwarzaniu danych przez podmiot przetwarzający dane na zlecenie
    • Zasadach przekazywania danych do państw trzecich
    • Zadaniach i roli organu nadzorczego GIODO
    • Ochronie danych osobowych, pozwalającej na utrzymanie wiarygodności u swoich klientów i kontrahentów
  • Konferencja Kantar Healthcare: Labirynt - Ścieżki wzrostu dla branży farmaceutycznej
    5.04.2017, Warszawa

    Z przyjemnością zapraszam na pierwszą konferencję nowego zespołu Kantar Healthcare „Labirynt – ścieżki wzrostu dla branży farmaceutycznej”. Zaprezentujemy na niej najświeższe prognozy ekspertów i praktyków branżowych oraz trendy, które będą kształtować zachowania konsumentów w nadchodzących latach.

    Nasza doborowa obsada, złożona z branżowych ekspertów podzieli się z Państwem receptą na udane przejście z Rx na OTC i wskazówkami na temat tradycyjnej i cyfrowej komunikacji marketingowej w obszarach OTC i Rx. Wspólnie zastanowimy jak stworzyć przyciągającą markę na rynku bezreceptowym i jak pracować z informacją rynkową, tak żeby budowała Państwa sukces.

  • Konferencja Cyber 7.0: Cyber-wszechświat i niewidzialny konsument
    6.04.2017, Warszawa

    Cyfrowy konsument, wydający się czasem bioniczną końcówką sieci z której korzysta, stał się jednak niewidzialny. Z perspektywy cyfrowych maszyn żyjących w sieci jest wiązką kilku informacji. Automatyczne mechanizmy traktują go jak ciecz – przypływa i odpływa, jest przepychany „rurami”, agregowany, wydaje się całkiem zhomogenizowany, a czasem znika, bo nie zostawia śladów, na które automaty mają reagować. Z drugiej strony odwiedza specjalistyczne witryny, zdobywa głęboką wiedzę, angażuje się.

    Wydaje się, że mamy gigantyczne ilości danych, ale ile z nich naprawdę używamy i ile jest tak naprawdę użytecznych? Jak tak naprawdę odbiera działania, które wydają się skuteczne na poziomie „statystyki ruchu”? Jakie jego obserwowalne przez sieć zachowania są naprawdę cenne z punktu widzenia zmian w realnej rzeczywistości? Czy marketing poprzez sieć naprawdę widzi konsumenta lepiej? Patrzy przecież oczami botów – czy te oczy widzą to, co naprawdę ważne?

    Niewidzialny cyfrowy konsument, relacja botów i ludzi, mechanizmy wpływania przez sieć na świat, ograniczenia obserwacji behawioralnej w sieci, strategie zachowania ludzi w sieci, faktyczna konwersja na zachowania i decyzje zakupowe – oto tematy nadchodzącej konferencji Cyber7.0.

  • Marketing Online: Google AdWords – pakiet szkoleń
    10–12.04.2017, Warszawa

    Trzy poziomy szkolenia Google Adwords

    Dzień 1: Szkolenie Google AdWords podstawowy

    Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

    Dzień 2: Szkolenie Google AdWords zaawansowany

    Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

    Dzień 3: Szkolenie Google Display Network

    Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

  • 8. Poland & CEE Customer Loyalty Summit
    19–21.04.2017, Kraków

    Customer Loyalty Summit to doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków budowania lojalności i zarządzania relacjami z klientami! Cel spotkania od 8 lat pozostaje niezmienny: wspierać praktyków rynku lojalnościowego w budowaniu i utrzymaniu długofalowych, emocjonalnych relacji z klientami.

    W ramach edycji 2017:

    • 4 Konferencje równoległe: Loyalty in Retail; Loyalty, Churn & Retention in Services; Loyalty in FMCG Market; Inspirations & Innovations in Loyalty
    • Ponad 50 Inspiratorów: US Loyalty (Plenti), Tesco Polska, Payback, Brought By Many, BZ WBK, Citi Handlowy, Alior Bank, LifeTube, Red Lipstick Monster, indaHash, H&M, Intersport, Red Bull, Perfumerie Douglas Polska, Kompania Piwowarska, Decathlon Polska, Skilltrade, Listonic, Yanosik, Polak Potrafi, Hochland, @Tchibo i wiele innych.
    • Dzień Specjalny przed Forum: 2 specjalistyczne warsztaty: Psychologia lojalności i RODO – zmiany w prawie o ochronie danych osobowych
    • 3. edycja Loyalty Awards – nagród wybieranych przez praktyków budowania lojalności w 6 kategoriach
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations
    20–21.04.2017, Rzeszów

    Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.

    Wydarzenie, które odbędzie się 21 i 22 kwietnia w Rzeszowie, kierowane jest do pracowników branży PR, rzeczników prasowych z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawicieli firm i samorządów. Prelegenci (praktycy public relations) podzielą się wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trakcie sytuacji kryzysowych.

  • Marketing Automation Congress
    26.04.2017, Kraków

    MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o trzech filarach sukcesu w Digital Marketingu czy Michael Brenner (Top B2B Marketer, współautor bestsellera “The Content Formula”), który zdradzi publiczności jak zostać zauważonym dzięki działaniom marketingowym. Kolejna prelegentka - Tara Hunt (najbardziej wpływowa kobieta w świecie technologii według magazynu Fast Company) opowie o sile personalizacji oraz o tym jak przekaz video może odmienić sprzedaż online. Mathew Sweezey (autorytet świata marketingu i innowacji) z kolei przybliży uczestnikom jak w dzisiejszych czasach postrzegany jest biznes i w jaki sposób wpływa to na zmianę roli działu marketingu w firmach.

    Oprócz głównych mówców, swoje przemyślenia zaprezentuje również 9 ekspertów z obszaru marketingu z całej Europy. Prelegenci podczas wydarzenia nie tylko zainspirują uczestników, ale również rozwieją ich wątpliwości podczas networkingu. Co więcej, zebrani będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, poznania nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz wymiany doświadczeń z kolegami z różnych stron świata.

  • IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square
    27–29.04.2017, Mińsk

    27 kwietnia w Mińsku rozpocznie się IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square. Podczas trzydniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele branży komunikacyjnej, reklamy, brandingu i designu z Europy Wschodniej.

    Tegoroczny festiwal promowany jest kampanią pod hasłem „Creativity Wins”, w której uznani eksperci branży, zdobywcy międzynarodowych nagród, ukazani zostali jako walczący na ringu bojownicy. Ma to podkreślać, że praca kreatywna jest codzienną walką – o idee, ich realizację, a także nagrody.

    Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 7 kwietnia za pośrednictwem strony www.adfest.by. Nagrody przyznane zostaną w pięciu kategoriach: Creativity, Branding, Marketing, Digital, Social Advertising.

    Wydarzenie jest organizowane przez Association of Communications and Marketing Agencies of Belarus, członka EACA.

  • IV Kongres Dyrektorów E-commerce
    24–26.05.2017, Wrocław

    Strategie rozwoju e-commerce

    W tegorocznej edycji skupimy się na ukazaniu 4 głównych strategii wzrostu sprzedaży i efektywności eCommerce, które są na codzień wykorzystywane przez liderów rynku oraz stanowią inspirację dla nowych biznesów.

    • Procesy wewnętrzne i logistyka
    • Performance marketing i marketing automation
    • Architektura i elastyczność systemów IT
    • Cross border i nowe rynki e-commerce
  • Forum IAB: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie
    7–8.06.2017, Warszawa

    FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

    Eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.036878108978271