Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Polecamy wydarzenia
  • Mobile-IT: Targi Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych
    22–23.02.2017, Kraków

    Targi Mobile-IT są jedynym targowym wydarzeniem w Polsce, na którym spotkają się przedstawiciele i eksperci z trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce. Targi dają możliwość zapoznania się z obowiązującymi trendami, zademonstrowania i przetestowania najnowszych urządzeń mobilnych ​czy zaprezentowania profesjonalnych rozwiązań IT i narzędzi marketingowo-biznesowych. To także miejsce wymiany doświadczeń między specjalistami.
  • Marketing Online: SEO – pakiet szkoleń
    23–24.02.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia SEO

    Dzień 1: SEO poziom podstawowy

    Szkolenie SEO na poziomie podstawowym kompleksowo opisuje wszystkie elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron. Po 8 godzinach szkolenia uczestnicy uzyskują podstawową wiedzę dotyczącą wszystkich aspektów skutecznego pozycjonowania wraz z konkretnymi strategiami na to, jak polepszyć wyniki swojej witryny w SEO.

    Dzień 2: SEO poziom zaawansowany

    Szkolenie SEO na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego, w ramach którego dużo bardziej szczegółowo zagłębiamy się w tematy poruszone podczas pierwszego dnia. W ramach szkolenia omawiamy zaawansowane oraz skuteczne metody zwiększania pozycji w wyszukiwarce Google, poprzez optymalizację witryny i link building.

  • SemHouse: Szkolenie z Google Analytics
    27.02.2017, Poznań

    Program szkolenia

    Szkolenie podstawowe i średniozaawansowane - 5.12.2016 r.

    1. Instalacja i konfiguracja
    2. Omówienie interfejsu
    3. Podstawowe pojęcia
    4. Interpretacja raportów
    5. Wyznaczanie celów i wskaźników sukcesu KPI
    6. Ustawienie celów i modułu e-commerce
    7. Integracja z Google AdWords i Search Console
    8. Mierzenie skuteczności działań marketingowych (również kampanii AdWords)
    9. Mierzenie zachowania użytkowników na stronie
    10. Raporty niestandardowe, skrojone na miarę
    11. Śledzenie wielokanałowe i modele atrybucji
    12. Filtrowanie danych
    13. Śledzenie treści wyszukiwanych w Twoim sklepie
    14. Segmenty zaawansowane, które pomogą Ci lepiej analizować dane
  • Marketing to Millenials 2
    28.02-1.03.2017, Warszawa

    Dogonić Nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę!

    W ramach II Forum Marketing to Millennials spotykamy ze sobą grono praktyków marketingu, komunikacji i sprzedaży wiodących marek na rynku, których celem jest podniesienie skuteczności komunikacji do Milenialsów i lepsze wykorzystanie potencjału komercyjnego tej wyjątkowej grupy konsumenckiej. Pierwsza edycja zgromadziła ponad 250 Uczestników!

    Dlaczego Milenialsi są tak ważni?

    • Wiek Milenialsa: 15-35 lat (ur. w latach 1980-2000)
    • ok. 11 mln Polaków: połowa osób w wieku produkcyjnym, za 10 lat - 80% zatrudnionych
    • Pokolenie digital native: 66% ma smartfona, a tylko 8% nie ma konta w social media
    • 3 godziny i 8 minut – śr. czas spędzony w ciągu dnia w Internecie na telefonie przez Milenialsa
    • 95 proc. twierdzi, że brand ma dla nich bardzo duże znaczenie a 94% dzieli się opiniami o markach

    Ich potencjał zakupowy będzie decydował o kształcie rynku jutra! Reaguj na teraźniejszość, szykuj się na przyszłość! Zobacz jakim językiem mówić, w jakie wartości „uderzać”, co działa a czego unikać!

  • I ♥ Marketing & Social Media
    1–2.03.2017, Warszawa

    • Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych)
    • Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów
    • Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach
    • Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!
    • Zobaczysz czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 70 tys. złotych
    • Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych
    • Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji
    • Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji
    • 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji
  • Mobile Trends Conference
    8–10.03.2017, Kraków

    Mobile Trends Conference to największa w Polsce konferencja o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile. W dniach 8-10 marca 2017 r. spotkamy się po raz szósty, aby spędzić trzy inspirujące i pasjonujące dni, poświęcone w pełni wszystkiemu, co związane z branżą mobile oraz nowoczesnymi technologiami.

    Jeśli zależy Wam na wymianie doświadczeń i networkingu w świetnej atmosferze oraz wiedzy na temat obecnych i nadchodzących trendów w branży, to miejsce dla Was!
  • questus: Diploma in Professional Marketing
    10.03.2017, Warszawa

    Program na licencji The Chartered Institute of Marketing to roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie których profesjonaliści, praktycy i eksperci w swoich dziedzinach prowadzą inspirujące i rozwijające zajęcia. Ich celem jest przekazanie wartościowej, aktualnej wiedzy, przygotowanie do egzaminów oraz, co najważniejsze – kształcenie przyszłych liderów biznesu.

    Zajęcia odbywają się w systemie zjazdowym, jednak nauka nigdy się nie kończy – uczestnicy otrzymują dostęp do platformy społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden, a stały kontakt z tutorami i wykładowcami gwarantuje uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania w każdej chwili.

  • Sprawny.Marketing: Tydzień z Social Media Marketingiem (Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Twitter)
    13–17.03.2017, Warszawa

    • Szkolenie prowadzą sami praktycy – osoby, które na co dzień i z sukcesem prowadzą profile w mediach społecznościowych
    • Każdej platformie social media poświęcimy cały osobny dzień – dzięki temu każdy portal/aplikacja zostanie omówiony szczegółowo. Tak, byś po wyjściu ze szkolenia naprawdę mógł/mogła rozpocząć działanie w social media. To duża przewaga nad innymi szkoleniami, na których często jednego dnia omawia się wiele portali społecznościowych, przez co żaden tak naprawdę nie zostaje omówiony w pełni.
    • Każdy trener przedstawi szereg praktycznych case studies – z rynku polskiego, przykłady będą dotyczyć zarówno dużych, jak i małych i średnich firm.

    Na nasz cykl szkoleń Social Media składa się 5 tematów:

    • Facebook Marketing + Facebook Ads
    • Snapchat Marketing + Instagram Stories
    • Instagram Marketing
    • LinkedIn+SlideShare
    • Twitter, Vine, Periscope

    Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu, lub przyjść na pełen 5-dniowy kurs, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową wiedzę o social media!

  • Sprawny.Marketing: RTB i kampanie internetowe – od teorii po praktykę
    13.03.2017, Warszawa

    • Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.
    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, którzy przeprowadzili setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek. Otrzymasz więc mnóstwo sprawdzonych porad wynikających z ich doświadczenia.
    • Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Po szkoleniu będziesz potrafił także samodzielnie założyć kampanie w jednej z największych giełd reklamowych w Europie!
    • Podpowiemy także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Dowiesz się, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanię reklamową online.
    • Poznanie technik Marketing Automation i metod personalizacji, pozwoli Ci podnieść efekty kampanii i zarabiać jeszcze więcej z tego samego budżetu reklamowego !
  • Sprawny.Marketing: Skuteczny PR
    17.03.2017, Warszawa

    Czego się dowiesz na szkoleniu Skuteczny PR?

    • Jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych;
    • Jak współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy;
    • Jak budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR;
    • Jakich nowych form komunikacji warto dzisiaj używać;
    • Jak zadbać o swój ORM i stworzyć firmowe OWN MEDIA.
  • Sprawny.Marketing: Startup – jak rozpocząć swój biznes?
    17.03.2017, Warszawa

    Głównym tematem szkolenia Startup – jak rozpocząć swój biznes są podstawowe kwestie związane z budową Twojego startupu. Nie ważne co chcesz robić, jaki produkt czy usługę sprzedawać – przydadzą Ci się te podstawowe informacje:

    • Jak sprawdzić czy Twój pomysł jest dobry, zanim zaczniesz wydawać pieniądze (swoje bądź inwestora),
    • Jak budować zespół?
    • Jak sprzedać produkt?
    • Jak ustalać strategię marketingową?
    • Czy PR i reklama na pewno muszą być tak kosztowne?
    • Jak szukać swojej niszy na rynku?
    • Ile to wszystko będzie kosztować i jak to obliczyć?
  • SprawnyMarketing: Skuteczny E-marketing
    17.03.2017, Warszawa

    • Na szkoleniu dowiesz się jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, zwiększyć obroty oraz ulepszyć model biznesowy.
    • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma informację zwrotną na temat komunikacji marketingowej prowadzonej przez reprezentowaną przez siebie firmę.
    • Dowiesz się, jak budować silny i atrakcyjny dla kupujących wizerunek (strona internetowa, social media, realizowane mailingi).
    • Uczestnicy poprzednich szkoleń Skuteczny E-marketing zwiększyli poziom konwersji nawet o 70%!
  • Kongres Online Marketing
    30.03.2017, Warszawa

    8 SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH

    • Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia aż 8 pełnowartościowych szkoleń!

    6 PRAKTYCZNYCH WARSZTATÓW

    • Dzień po Kongresie możesz wziąć udział w jednym z całodziennych warsztatów odbywających się w małych grupach

    60 MINUT PEŁNYCH I WARTOŚCIOWYCH PRELEKCJI SZKOLENIOWYCH

    • Nie traktujemy tematów pobieżnie, po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności.

    GWARANCJA BRAKU PRELEKCJI SPONSORSKICH

    • Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników

    800+ UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI

    • Widzimy już efekty ostatniej edycji poprzez kampanie, które są już obecne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!

    92% NAJWYŻSZYCH OCEN EDYCJI 2016

    • U nas występują tylko najlepsi z najlepszych. U nas nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko.
  • Packaging Innovations: 9. Międzynarodowe Targi Opakowań
    4–5.04.2017, Warszawa

    • największe targi opakowań w Europie Środkowej,
    • kluczowe spotkanie przedstawicieli branży opakowań z całego świata,
    • wydarzenie o wieloletniej tradycji,
    • targi o międzynarodowym charakterze i ugruntowanej pozycji na runku,
    • rosnąca z każdym rokiem przestrzeń targowa i dynamicznie rosnąca liczba profesjonalnych zwiedzających,
    • liczne konferencje oraz prezentacje i warsztaty towarzyszące targom,
    • współpraca ze znanymi i cenionymi ekspertami z branży,
    • od lat zadowoleni Wystawcy, którzy każdego roku pozyskują na targach nowych klientów

    Mocną stroną targów Packaging Innovations jest bogata oferta wystawców prezentujących w głównej mierze produkt końcowy, a więc wszelkiego rodzaju opakowania oraz etykiety.

  • Konferencja Cyber 7.0: Cyber-wszechświat i niewidzialny konsument
    6.04.2017, Warszawa

    Cyfrowy konsument, wydający się czasem bioniczną końcówką sieci z której korzysta, stał się jednak niewidzialny. Z perspektywy cyfrowych maszyn żyjących w sieci jest wiązką kilku informacji. Automatyczne mechanizmy traktują go jak ciecz – przypływa i odpływa, jest przepychany „rurami”, agregowany, wydaje się całkiem zhomogenizowany, a czasem znika, bo nie zostawia śladów, na które automaty mają reagować. Z drugiej strony odwiedza specjalistyczne witryny, zdobywa głęboką wiedzę, angażuje się.

    Wydaje się, że mamy gigantyczne ilości danych, ale ile z nich naprawdę używamy i ile jest tak naprawdę użytecznych? Jak tak naprawdę odbiera działania, które wydają się skuteczne na poziomie „statystyki ruchu”? Jakie jego obserwowalne przez sieć zachowania są naprawdę cenne z punktu widzenia zmian w realnej rzeczywistości? Czy marketing poprzez sieć naprawdę widzi konsumenta lepiej? Patrzy przecież oczami botów – czy te oczy widzą to, co naprawdę ważne?

    Niewidzialny cyfrowy konsument, relacja botów i ludzi, mechanizmy wpływania przez sieć na świat, ograniczenia obserwacji behawioralnej w sieci, strategie zachowania ludzi w sieci, faktyczna konwersja na zachowania i decyzje zakupowe – oto tematy nadchodzącej konferencji Cyber7.0.

  • 8. Poland & CEE Customer Loyalty Summit
    19–21.04.2017, Kraków

    Customer Loyalty Summit to doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków budowania lojalności i zarządzania relacjami z klientami! Cel spotkania od 8 lat pozostaje niezmienny: wspierać praktyków rynku lojalnościowego w budowaniu i utrzymaniu długofalowych, emocjonalnych relacji z klientami.

    W ramach edycji 2017:

    • 4 Konferencje równoległe: Loyalty in Retail; Loyalty, Churn & Retention in Services; Loyalty in FMCG Market; Inspirations & Innovations in Loyalty
    • Ponad 50 Inspiratorów: US Loyalty (Plenti), Tesco Polska, Payback, Brought By Many, BZ WBK, Citi Handlowy, Alior Bank, LifeTube, Red Lipstick Monster, indaHash, H&M, Intersport, Red Bull, Perfumerie Douglas Polska, Kompania Piwowarska, Decathlon Polska, Skilltrade, Listonic, Yanosik, Polak Potrafi, Hochland, @Tchibo i wiele innych.
    • Dzień Specjalny przed Forum: 2 specjalistyczne warsztaty: Psychologia lojalności i RODO – zmiany w prawie o ochronie danych osobowych
    • 3. edycja Loyalty Awards – nagród wybieranych przez praktyków budowania lojalności w 6 kategoriach
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations
    20–21.04.2017, Rzeszów

    Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.

    Wydarzenie, które odbędzie się 21 i 22 kwietnia w Rzeszowie, kierowane jest do pracowników branży PR, rzeczników prasowych z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawicieli firm i samorządów. Prelegenci (praktycy public relations) podzielą się wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trakcie sytuacji kryzysowych.

  • Marketing Automation Congress
    26.04.2017, Kraków

    MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o trzech filarach sukcesu w Digital Marketingu czy Michael Brenner (Top B2B Marketer, współautor bestsellera “The Content Formula”), który zdradzi publiczności jak zostać zauważonym dzięki działaniom marketingowym. Kolejna prelegentka - Tara Hunt (najbardziej wpływowa kobieta w świecie technologii według magazynu Fast Company) opowie o sile personalizacji oraz o tym jak przekaz video może odmienić sprzedaż online. Mathew Sweezey (autorytet świata marketingu i innowacji) z kolei przybliży uczestnikom jak w dzisiejszych czasach postrzegany jest biznes i w jaki sposób wpływa to na zmianę roli działu marketingu w firmach.

    Oprócz głównych mówców, swoje przemyślenia zaprezentuje również 9 ekspertów z obszaru marketingu z całej Europy. Prelegenci podczas wydarzenia nie tylko zainspirują uczestników, ale również rozwieją ich wątpliwości podczas networkingu. Co więcej, zebrani będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, poznania nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz wymiany doświadczeń z kolegami z różnych stron świata.

  • IV Kongres Dyrektorów E-commerce
    24–26.05.2017, Wrocław

    Strategie rozwoju e-commerce

    W tegorocznej edycji skupimy się na ukazaniu 4 głównych strategii wzrostu sprzedaży i efektywności eCommerce, które są na codzień wykorzystywane przez liderów rynku oraz stanowią inspirację dla nowych biznesów.

    • Procesy wewnętrzne i logistyka
    • Performance marketing i marketing automation
    • Architektura i elastyczność systemów IT
    • Cross border i nowe rynki e-commerce
  • Forum IAB: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie
    7–8.06.2017, Warszawa

    FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

    Eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 614 (13.02)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 606 (10.02)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.038334131240845