Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Polecamy wydarzenia
  • Kongres Biznesowy „Duchowo, genialnie, globalnie”
    20.01.2017, Kraków

    Spotkanie idealistów-praktyków, którzy wiedzą, jak śmiałe idee zmieniać w rzeczywistość. Wśród prelegentów wystąpią m.in. ks. Jacek WIOSNA Stryczek, youtuber Włodek Markowicz, a także wielokrotnie nagradzani blogerzy Konrad Kruczkowski i Michał Szafrański. Na Kongres składa się 10 prelekcji, 3 panele dyskusyjne i cała paleta nowatorskich pomysłów do wdrożenia „od dziś”.
  • Marketing Online: Google Analytics – pakiet szkoleń
    24–25.01.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia Google Analytics

    Google Analytics poziom podstawowy

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

    Google Analytics poziom zaawansowany

    Szkolenie Google Analytics na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego. Podczas szkolenia poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

  • Sprawny.Marketing: Facebook Marketing i Facebook ADS, Instagram Marketing
    25–26.01.2017, Warszawa

    Jak skutecznie promować się na Facebooku i Instagramie?

    Zdobądź praktyczną i kompleksową wiedzę z zakresu marketingu w social mediach! Oferujemy dwa całodzienne szkolenia: Facebook Marketing oraz Instagram Marketing. Pierwszego dnia możesz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie działań na Facebooku: dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie fanów na Twoim fanpage’u, jak poprowadzić skuteczną kampanię i jakie posty uwielbiają użytkownicy Facebooka. Drugi dzień natomiast jest w całości poświęcony Instagramowi – obowiązkowy dla każdego, kto chciałby za pośrednictwem Instagrama reklamować się, komunikować z klientami i zdobywać followersów!

    Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

    • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
    • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

    Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Instagram Marketingu?

    Dowiesz się m.in.:

    • Jak reklamować się na Instagramie?
    • Jak zdobyć followersów?
    • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
    • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
    • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
    • A także poznasz wiele inspirujących case studies!
  • Sprawny.Marketing: SEO Pozycjonowanie + Link Building + Optimized Content
    25–26.01.2017, Warszawa

    Dlaczego KAŻDA firma powinna inwestować w SEO i Content Marketing?

    Content Marketing i SEO to dwa kawałki tego samego tortu, które wzajemnie na siebie wpływają. W tym ,,związku” jest też ,,ten trzeci” – social media. Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowe szkolenie, na którym przygotujemy Cię zarówno do pozycjonowania stron internetowych w nowych warunkach (po licznych aktualizacjach algorytmów Google), jak i do roli Content Marketera świadomego wpływu swoich działań na SEO.

    Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu. Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii content marketingowych, a także związkowi content marketingu z SEO i Social Media.

    Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

  • Marketing Online: Google AdWords – pakiet szkoleń
    1–3.02.2017, Warszawa

    Trzy poziomy szkolenia Google Adwords

    Dzień 1: Szkolenie Google AdWords podstawowy

    Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

    Dzień 2: Szkolenie Google AdWords zaawansowany

    Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

    Dzień 3: Szkolenie Google Display Network

    Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

  • Sprawny.Marketing: Google AdWords + AdWords PRO
    15–16.02.2017, Poznań

    Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords. MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 2908 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google
  • Sprawny.Marketing: Google Analytics
    17.02.2017, Poznań

    Czyli jak efektywnie mierzyć skuteczność naszych działań marketingowych? Jak weryfikować działania agencji i mierzyć skuteczność witryny?

    Dowiedz się, jak korzystać najpotężniejszego darmowego narzędzia analitycznego w światowym Internecie! Czy wiesz, że w 2005 roku, gdy Google przejmował firmę analityczną Urchin, ich narzędzie kosztowało 400$ rocznie? 6 miesięcy później Google udostępnił system pod nazwą Google Analytics za darmo! Wykorzystaj jego potencjał.

  • Marketing Online: Facebook Ads – pakiet szkoleń
    21–22.02.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia Facebook Ads

    Dzień 1: Szkolenie Facebook Ads - wprowadzenie

    Podczas pierwszego dnia szkolenia Facebook Ads skupiamy się na przedstawieniu całego spektrum możliwości systemu reklamowego Facebooka. Rozpoczynając od podstaw, przeprowadzamy uczestników przez tajniki wyboru strategii reklamowej na facebooku wraz z dopasowaniem odpowiednich formatów reklam oraz poruszaniem się po interfejsie konta reklamowego.

    Dzień 2: Szkolenie Facebook Ads - rozszerzenie

    Drugi dzień szkolenia Facebook Ads stanowi rozszerzenie dnia pierwszego polegające na dokładnym warsztatowym przećwiczeniu poruszania się po interfejsie konta reklamowego. Pierwszy dzień szkolenia stanowi niezbędne wprowadzenie teoretyczne, natomiast podczas drugiego dnia uczestnicy mają szansę warsztatowo przećwiczyć tworzenie oraz analizowanie wyników kampanii.

  • Mobile-IT: Targi Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych
    22–23.02.2017, Kraków

    Targi Mobile-IT są jedynym targowym wydarzeniem w Polsce, na którym spotkają się przedstawiciele i eksperci z trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce. Targi dają możliwość zapoznania się z obowiązującymi trendami, zademonstrowania i przetestowania najnowszych urządzeń mobilnych ​czy zaprezentowania profesjonalnych rozwiązań IT i narzędzi marketingowo-biznesowych. To także miejsce wymiany doświadczeń między specjalistami.
  • Marketing Online: SEO – pakiet szkoleń
    23–24.02.2017, Warszawa

    Dwa poziomy szkolenia SEO

    Dzień 1: SEO poziom podstawowy

    Szkolenie SEO na poziomie podstawowym kompleksowo opisuje wszystkie elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron. Po 8 godzinach szkolenia uczestnicy uzyskują podstawową wiedzę dotyczącą wszystkich aspektów skutecznego pozycjonowania wraz z konkretnymi strategiami na to, jak polepszyć wyniki swojej witryny w SEO.

    Dzień 2: SEO poziom zaawansowany

    Szkolenie SEO na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego, w ramach którego dużo bardziej szczegółowo zagłębiamy się w tematy poruszone podczas pierwszego dnia. W ramach szkolenia omawiamy zaawansowane oraz skuteczne metody zwiększania pozycji w wyszukiwarce Google, poprzez optymalizację witryny i link building.

  • Marketing to Millenials 2
    28.02-1.03.2017, Warszawa

    Dogonić Nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę!

    W ramach II Forum Marketing to Millennials spotykamy ze sobą grono praktyków marketingu, komunikacji i sprzedaży wiodących marek na rynku, których celem jest podniesienie skuteczności komunikacji do Milenialsów i lepsze wykorzystanie potencjału komercyjnego tej wyjątkowej grupy konsumenckiej. Pierwsza edycja zgromadziła ponad 250 Uczestników!

    Dlaczego Milenialsi są tak ważni?

    • Wiek Milenialsa: 15-35 lat (ur. w latach 1980-2000)
    • ok. 11 mln Polaków: połowa osób w wieku produkcyjnym, za 10 lat - 80% zatrudnionych
    • Pokolenie digital native: 66% ma smartfona, a tylko 8% nie ma konta w social media
    • 3 godziny i 8 minut – śr. czas spędzony w ciągu dnia w Internecie na telefonie przez Milenialsa
    • 95 proc. twierdzi, że brand ma dla nich bardzo duże znaczenie a 94% dzieli się opiniami o markach

    Ich potencjał zakupowy będzie decydował o kształcie rynku jutra! Reaguj na teraźniejszość, szykuj się na przyszłość! Zobacz jakim językiem mówić, w jakie wartości „uderzać”, co działa a czego unikać!

  • I ♥ Marketing & Social Media
    1–2.03.2017, Warszawa

    • Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych)
    • Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów
    • Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach
    • Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!
    • Zobaczysz czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 70 tys. złotych
    • Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych
    • Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji
    • Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji
    • 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji
  • Mobile Trends Conference
    8–10.03.2017, Kraków

    Mobile Trends Conference to największa w Polsce konferencja o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile. W dniach 8-10 marca 2017 r. spotkamy się po raz szósty, aby spędzić trzy inspirujące i pasjonujące dni, poświęcone w pełni wszystkiemu, co związane z branżą mobile oraz nowoczesnymi technologiami.

    Jeśli zależy Wam na wymianie doświadczeń i networkingu w świetnej atmosferze oraz wiedzy na temat obecnych i nadchodzących trendów w branży, to miejsce dla Was!
  • Packaging Innovations: 9. Międzynarodowe Targi Opakowań
    4–5.04.2017, Warszawa

    • największe targi opakowań w Europie Środkowej,
    • kluczowe spotkanie przedstawicieli branży opakowań z całego świata,
    • wydarzenie o wieloletniej tradycji,
    • targi o międzynarodowym charakterze i ugruntowanej pozycji na runku,
    • rosnąca z każdym rokiem przestrzeń targowa i dynamicznie rosnąca liczba profesjonalnych zwiedzających,
    • liczne konferencje oraz prezentacje i warsztaty towarzyszące targom,
    • współpraca ze znanymi i cenionymi ekspertami z branży,
    • od lat zadowoleni Wystawcy, którzy każdego roku pozyskują na targach nowych klientów

    Mocną stroną targów Packaging Innovations jest bogata oferta wystawców prezentujących w głównej mierze produkt końcowy, a więc wszelkiego rodzaju opakowania oraz etykiety.

  • 8. Poland & CEE Customer Loyalty Summit
    19–21.04.2017, Kraków

    Customer Loyalty Summit to doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków budowania lojalności i zarządzania relacjami z klientami! Cel spotkania od 8 lat pozostaje niezmienny: wspierać praktyków rynku lojalnościowego w budowaniu i utrzymaniu długofalowych, emocjonalnych relacji z klientami.

    W ramach edycji 2017:

    • 4 Konferencje równoległe: Loyalty in Retail; Loyalty, Churn & Retention in Services; Loyalty in FMCG Market; Inspirations & Innovations in Loyalty
    • Ponad 50 Inspiratorów: US Loyalty (Plenti), Tesco Polska, Payback, Brought By Many, BZ WBK, Citi Handlowy, Alior Bank, LifeTube, Red Lipstick Monster, indaHash, H&M, Intersport, Red Bull, Perfumerie Douglas Polska, Kompania Piwowarska, Decathlon Polska, Skilltrade, Listonic, Yanosik, Polak Potrafi, Hochland, @Tchibo i wiele innych.
    • Dzień Specjalny przed Forum: 2 specjalistyczne warsztaty: Psychologia lojalności i RODO – zmiany w prawie o ochronie danych osobowych
    • 3. edycja Loyalty Awards – nagród wybieranych przez praktyków budowania lojalności w 6 kategoriach
  • Marketing Automation Congress
    26.04.2017, Kraków

    MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o trzech filarach sukcesu w Digital Marketingu czy Michael Brenner (Top B2B Marketer, współautor bestsellera “The Content Formula”), który zdradzi publiczności jak zostać zauważonym dzięki działaniom marketingowym. Kolejna prelegentka - Tara Hunt (najbardziej wpływowa kobieta w świecie technologii według magazynu Fast Company) opowie o sile personalizacji oraz o tym jak przekaz video może odmienić sprzedaż online. Mathew Sweezey (autorytet świata marketingu i innowacji) z kolei przybliży uczestnikom jak w dzisiejszych czasach postrzegany jest biznes i w jaki sposób wpływa to na zmianę roli działu marketingu w firmach.

    Oprócz głównych mówców, swoje przemyślenia zaprezentuje również 9 ekspertów z obszaru marketingu z całej Europy. Prelegenci podczas wydarzenia nie tylko zainspirują uczestników, ale również rozwieją ich wątpliwości podczas networkingu. Co więcej, zebrani będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, poznania nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz wymiany doświadczeń z kolegami z różnych stron świata.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.0095288753509521