Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 
Niezależne agencje z siedmiu krajów: Danii (Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Polski (Profeina), Portugalii, Hiszpanii (Canella PR) i Wielkiej Brytanii (Mustard PR) połączyły się w Enterie Collective. Będą umożliwiać szybko rozwijającym się firmom rozszerzanie działalności na wybrane kraje europejskie.
W pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.
Krakowska spółka Synerise zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł uzyskała dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.
Ruszyła kampania reklamowa linii kosmetyków do opalania marki Soraya. Prezentuje ona produkty o ulepszonych formułach i ze zmienioną szatą graficzną.
Europejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przywiązują większą wagę do potrzeb klientów. W ten sposób wypowiedziało się 53% osób, które wzięły udział w badaniu zrealizowanym przez Censuswide dla marki Ricoh. O dużych korporacjach podobną opinię wyraziło 21%.
Agencja Triple PR będzie realizowała kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne Polskich Fabryk Porcelany Ćmielów i Chodzież. Poprowadzi media relations, biuro prasowe, komunikację w social media oraz będzie doradzać wizerunkowo.
22 czerwca firma HP rozpoczęła kampanię „Do wielkich i małych projektów”, promującą urządzenie HP Deskjet GT 5820 All-in-One. Towarzyszy jej spot z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego.
Mercedes-Benz rozpoczyna emisję reklam i innych treści, których tematem są relacje ojców z dziećmi. Działania rozpoczęły się 23 czerwca – w Dzień Ojca.
W przemówieniu podczas Facebook Community Summit Mark Zuckerberg przedstawił nową misję firmy: „Wspieramy ludzi w budowaniu wspólnoty i łączeniu świata ze sobą”. Będzie ona przyświecać rozwojowi Facebooka w perspektywie najbliższych dziesięciu lat.
W jednej z moskiewskich galerii handlowych stanęła maszyna vendingowa sprzedająca fałszywe polubienia oraz followersów na Instagramie. Cena 100 polubień to 50 rubli. Stu followersów kosztuje 100 rubli.
Brak nale¿ytej staranno¶ci w us³ugach premium? <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Jürgen Fälchle - Fotolia.com</a>
W maju 2017 r. UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi, który jako jeden z operatorów świadczy usługę Czat towarzyski. Podstawą do podjęcia działań były skargi od konsumentów, w których informowali oni o naliczaniu opłat za przychodzące wiadomości SMS.
W czerwcu rozpoczęła się outdoorowa kampania marki Kolastyna. Promuje ona produkty z kategorii pielęgnacji słonecznej.
Dla 84% młodych mężczyzn to nie ojciec, lecz telefon z Internetem jest pierwszym źródłem informacji – pokazało badanie zlecone przez Gillette. Z okazji Dnia Ojca marka przygotowała więc akcję „Zapytaj tatę” („Go Ask Dad”).
Arthur Sadoun
Nowy chief executive officer Publicis Groupe, Arthur Sadoun zabronił wszystkim agencjom należącym do grupy udziału w konkursach reklamowych, targach i płatnych promocyjnych wydarzeniach branżowych. Powodem jest potrzeba wprowadzenia oszczędności.
Marka EB zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Działania kierowane będą do młodych dorosłych.
Producent słodyczy, firma Wawel nawiązała współpracę z Garden of Words Group. Agencja zajmie się kompleksową obsługą PR firmy i jej marek.
ONZ Kobiety (UN Women) oraz grupa największych światowych koncernów ogłaszają start projektu „Unstereotype Alliance”. W jego ramach będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. Do porozumienia przystąpili m.in. WPP, IPG, Facebook, Google, Unilever, P&G, Mars i Microsoft.
W szóstym dniu Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2017 ogłoszono nominacje m.in. w kategoriach Film Craft i Radio. Ponownie szansę na nagrodę mają agencje Bardzo i FCB Warsaw.
21 czerwca Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i Intel ogłosiły długoterminowe partnerstwo technologiczne. Umowę partnerską podpisali: prezes MKOl, Thomas Bach i Brian Krzanich, dyrektor generalny Intela. Firma do 2024 r. będzie członkiem międzynarodowego programu sponsorskiego TOP (The Olympic Partner).
Ok³adka ksi±¿ki
19 czerwca odbyła się premiera kolejnej książki Grzegorza Kossona. „Brand Impulse” to zbiór stu impulsów i przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata.
Od lewej: Robert Stolarczyk, Micha³ Smajek, Krystian Kucharski
2017-06-23
Na początku czerwca nastąpiły zmiany w zarządzie agencji PromoTraffic. Michał Smajek, który do tej pory pełnił funkcję client service directora, został powołany na stanowisko wiceprezesa. Krystian Kucharski awansował na członka zarządu i performance directora. Dotąd był PPC managerem.
Marek Janicki
2017-06-22
Marek Janicki był jednym z pionierów i twórców polskiej reklamy. Wieloletnim szefem agencji McCann Erickson w Polsce i współtwórcą SAR.
Marcin Ho³yst
2017-06-21
Od czerwca funkcję prezesa Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Zajmie się kompleksowym rozwojem firmy i jej strategicznych obszarów. Zastąpił Grzegorza Berezowskiego, twórcę platformy i założyciela firmy, który ustąpił ze stanowiska, aby skoncentrować się na rozwijaniu drugiej spółki – NapoleonCat.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.19173216819763