Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 
Marka Bonduelle obecna jest na polskim rynku od dwudziestu pięciu lat. Z okazji jubileuszu rozpoczęła kampanię reklamową, promującą przede wszystkim Kukurydzę Złocistą.
Dlaczego okres tysiąca pierwszych dni życia jest tak ważny dla rozwoju i przyszłego zdrowia dziecka? Czy rodzice wiedzą, jakie znaczenie ma żywienie malucha w jego pierwszych latach? W kampanii programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia” Fundacji Nutricia to właśnie dziecko opowiada o tym, jak ogromne znaczenie mają decyzje żywieniowe podejmowane przez opiekunów.
9 marca otwarto laboratorium marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych. To projekt Grupy Muszkieterów, tworzony we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Inwestycja ma umożliwić studentom realizację prac badawczo-rozwojowych dotyczących zachowań konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.
Przedstawiciele marki australijskich win Cudgee Creek w marcu podjęli współpracę z rysownikiem satyrycznym Konradem Czarnackim. Logo marki ma stać się bohaterem komiksowej historii.
Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencji powierzono także obsługę ketchupów Kotlin.
Kasper Rorsted – CEO firmy Adidas
Adidas zrezygnuje z emisji reklam w telewizji – zapowiedział w rozmowie z CNBC Kasper Rorsted, CEO firmy. Chce czterokrotnie zwiększyć przychody firmy z e-commerce do 2020 r.
Do kolejnego etapu przetargu na obsługę reklamową Ikei Retail zostało zaproszonych 7 agencji. To Grey Group Poland i Kalicińscy.com, które współpracują obecnie z marką, a także DDB & Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov oraz Scholz & Friends.
Agencja FaceAddicted dołączyła do AMIN Worldwide – międzynarodowej sieci zintegrowanych agencji reklamowych, której historia sięga 1932 r.
Ponad 153 mln wyświetleń spotów online w czwartym kwartale 2016 r. – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji reklam wideo takich firm miało miejsce na Facebooku, YouTube i portalach Grupy Wirtualna Polska.
Polski producent drukarek 3D, Zortrax, rozpoczął współpracę z LoveBrands Relations. Do zadań agencji będzie należało opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej spółki, jej wdrożenie oraz całościowa realizacja.
Wystartowała kampania marki Żywiec Zdrój. Ma uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie: posadzenie miliona drzew. Aktywności są realizowane w ramach programu „Po stronie natury”, którego ambasadorką po raz drugi została Martyna Wojciechowska.
Linie lotnicze Wizz Air rozpoczęły wizerunkową kampanię kinową w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech. Jest to pierwsza tego typu akcja tej marki.
W drugiej odsłonie kampanii serwisu VoD ShowMax ponownie pojawiły się osobowości świata filmu. W etiudzie filmowej pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha czy Michała Gadomskiego.
Kilka dni temu w Internecie pojawił się film, w którym młoda Amerykanka prosiła o pomoc w odnalezieniu mężczyzny poznanego na koncercie w Warszawie. Tysiące internautów zaangażowało się w poszukiwania. Tymczasem okazało się, że to akcja promocyjna marki Reserved.
27 kwietnia w Mińsku rozpocznie się trzydniowy Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square. Wciąż jeszcze można nadsyłać prace do konkursu.
21 marca zainaugurowano ogólnopolską akcję „Frontmani dla schronisk”. Marcin Dorociński, Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt Viva! i firma Boehringer Ingelheim zwracają w niej uwagę na konieczność stałej ochrony zdrowia zwierząt. Podkreślają też rolę mądrego wolontariatu na rzecz schronisk.
Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Facebook Awards 2017”. Twórcy najbardziej kreatywnych i odważnych kampanii reklamowych, które jednocześnie miały realny wpływ na wyniki biznesowe, mogą zgłaszać prace do 28 kwietnia.
28 tys. zł – tyle średnio marki wydają na jednego influencera w jednej kampanii w 2017 r. Sieć LifeTube zaprezentowała wyniki badania „Brand Lift Insights”.
Nawet najgorszą pogodę można pokonać siłą motywacji – przekonuje Szymon Majewski w kampanii Actimela. Na przykład hipsterowi z placu Zbawiciela mróz i śnieg nie przeszkodzą w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę „Men-Ella”.
Open Loyalty to platforma lojalnościowa o otwartym kodzie źródłowym. Można ją wykorzystywać zarówno on-, jak i offline. Zawiera gotowe do użycia funkcjonalności lojalnościowe i grywalizacyjne. Kod aplikacji jest dostępny od marca na platformie GitHub.
Andreas Maierhofer
2017-03-21
Adam Sawicki podjął decyzję o odejściu z T-Mobile Polska. 1 kwietnia stanowisko prezesa zarządu firmy obejmie Andreas Maierhofer.
Jakub Nowak
2017-03-21
Do agencji VanLeif dołączył Jakub Nowak. Objął stanowisko creative group head i będzie rozwijał zespół odpowiedzialny za nowe projekty.
Anna Paj±k, Maciej Trojanowicz
2017-03-21
Agencja Szeri Szeri należąca do grupy AdNext utworzyła 2 nowe zespoły. Na ich czele stanęli Anna Pająk, która objęła stanowisko head of client service oraz Maciej Trojanowicz jako head of strategy.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.21912407875061