Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 
Marka Pepsi chce zostać gwiazdą wielkiego ekranu. Zamierza stworzyć pełnometrażowy film, w którym pojawi się Uncle Drew, znany widzom z serii internetowych filmów emitowanych w 2012 r.
Na rynku pojawił się nowy wariant batonika Kinder Pingui – o smaku karmelowym. Producent słodyczy Ferrero rozpoczął kampanię wprowadzającą tę nowość.
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8331 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3 proc. więcej niż w roku 2015. W czwartym kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc, dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz Internecie. Drugi i trzeci kwartał były słabsze – dynamika wyniosła odpowiednio 2,2 proc. i 2,1 proc.
Olga Vazhnichaia
Agencja Clipatize specjalizująca się w marketingu treści otwiera stałe przedstawicielstwo w Dubaju. Od 5 lutego jest stale reprezentowana w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Stanowisko regional account managera obszaru MENA objęła Olga Ważnicza (Vazhnichaia).
Dziennik „The New York Times” po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów. Kampania pod hasłem „The Truth is hard” nawiązuje do fenomenu postprawdy i zwycięstwa Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich.
Koleje Śląskie będą pokazywać urokliwe miejsca województwa śląskiego i zachęcać do podróży pociągiem. Do współpracy zaprosiły pochodzących z Górnego Śląska autorów bloga podróżniczego „So far so fine”, Annę i Łukasza. Wpisy mają być inspiracją przede wszystkim dla tych, którzy nie zawsze mają pomysł na weekend, a chcieliby wolny czas spędzić aktywnie.
Nowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody jak Dawniej został Zbigniew Wodecki. Artysta będzie twarzą młodszego brandu Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral od sezonu 2017. Niebawem pojawi się w działaniach marketingowych marki.
Organizatorzy różnego rodzaju promocji i programów konsumenckich prześcigają się w coraz ciekawszych modelach i coraz atrakcyjniejszych nagrodach. Wszystko po to, by się wyróżnić i przyciągnąć uwagę klienta. Coraz częściej jednak okazuje się, że problemem jest finalizacja danego konkursu, czyli dostarczenie nagród zwycięzcom. Pomocą może okazać się współpraca ze sprawdzonym partnerem, oferującym usługę redempcji, czyli właśnie wydawania nagród.
(Artykuł promocyjny)
27 kwietnia w Mińsku rozpocznie się IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square. Podczas trzydniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele branży komunikacyjnej, reklamy, brandingu i designu z Europy Wschodniej.
7 lutego marka Electrolux przeprowadziła w Warszawie akcję „Złap oddech”. W jej ramach rozdawała przechodniom puszki z... czystym powietrzem. W ten sposób promowała swoje domowe urządzenia do walki ze smogiem.
Marka Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię „Wzór piwnego smaku”. Jej osią jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską opowiadają: barman, piwoznawca oraz miłośnik marki.
Koncern Nestlé ogłosił, że zredukuje ilość cukru w produktach o co najmniej 18 tys. ton. Wskutek tego do 2020 r. jego asortyment w Europie będzie miał średnio o 5% mniej cukru niż obecnie.
Wartość budżetu mediowego Deutsche Telekom szacowana jest na 450 mln euro. Koncern rozpoczął jego przegląd w Europie. Według nieoficjalnych informacji firma planuje ograniczenie roli agencji mediowych.
Do 28 lutego (lub do wyczerpania limitu miejsc) w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe o kierunku marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych. Zajęcia rozpoczną się w drugiej połowie marca 2017 r.
Beata i Tomek są razem od dwudziestu lat. Ich historia to jedna z wielu pisanych miłością. Spot Fundacji Hospicjum Onkologiczne z udziałem tej pary przypomina o tym, że hospicjum to nie umieralnia, ale miejsce pełne życia i uczuć.
Hill+Knowlton Strategies modernizuje wizerunek, wprowadzając nowy kod wizualny. Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych i umacniania przewagi konkurencyjnej w obszarze nowych technologii.
Jakie są zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem e-booków i audiobooków? Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przygotował na ten temat raport na zlecenie firmy Virtualo. Wynika z niego m.in., że z nowoczesnych form czytania najczęściej korzystają osoby w wieku 25–34 lata.
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły liczne skargi na reklamę internetową gładzi marki Śnieżka Acryl-Putz, która wykorzystywała wizerunek kobiet i opatrzona była hasłem „Wykonawco, którą wybierzesz na test?”. KER uznała, że kreacja utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.
Od 8 do 10 marca w Krakowie będzie trwała Mobile Trends Conference 2017. Podczas wydarzenia m.in. ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Mobile Trends Awards 2016.
15 proc. Polaków je ciastka 2–3 razy w tygodniu. Pozostali spożywają je przeciętnie raz w miesiącu – pokazuje raport „Polska na widelcu. Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016”. Ale w tłusty czwartek pączki jedzą niemal wszyscy.
Beata Grzybek-Zieliñska
2017-02-24
Na początku roku do BrainJuice Group dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko PR & new business directora.
Ewa Ma³yszko
2017-02-23
Wojciech Rostworowski, wiceprezes zarządu PKO PTE, został p.o. prezesa. Rezygnację z tej funkcji złożyła Ewa Małyszko, która przeszła do TFI BGK, obejmując stanowisko prezesa zarządu.
Agnieszka Kielichowska
2017-02-21
Z początkiem lutego Agnieszka Kielichowska została dyrektorem departamentu kontaktu z klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej. Powierzono jej zadanie optymalizacji i standaryzacji procesów w obszarze obsługi klienta, również w zakresie procedur reklamacyjnych oraz systemów wspomagających.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 615 (21.02)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 607 (21.02)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.21283507347107