Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 
Uratowanie statku kosmicznego przed katastrofą – tego niecodziennego zadania podjęli się mieszkańcy Warszawy, którzy wzięli udział w kampanii ambientowej zorganizowanej przez Samsunga i x-kom w ramach premiery smartfonów Galaxy S8. W kosmiczną podróż wyruszyli sprzed Pałacu Kultury i Nauki.
25 kwietnia wystartowała kampania reklamowa piwa Kozel, w której marka zachęca do otwartości i życzliwości. W jej ramach przygotowano akcję ambientową. Powstały też reklamy OOH i kreacje do Internetu.
Rozstrzygnięto konkurs European Search Awards 2017. Bluerank jako jedyna polska agencja zdobyła 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow.
Klienci najchętniej płacą za pomocą płatności online, choć wciąż duża część e-sklepów nie umożliwia takiego sposobu płatności. Platforma Shoper zanalizowała, jakie metody płatności najczęściej wykorzystuje polski e-commerce.
Z początkiem maja wystartuje kampania promocyjna radia Muzo.FM. Działania pod hasłem „Gramy lepiej, niż wyglądamy” prowadzone będą na outdoorze oraz w mediach społecznościowych.
Intel rozpoczął kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons, a także postać imieniem Przyszłość.
W marcu polscy internauci najbardziej aktywni w Sieci byli w poniedziałki, najmniej w soboty. Średnio trzy godziny dziennie przeglądali strony WWW na ekranach komputerów osobistych i laptopów, a prawie godzinę na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa.
Adidas Originals przygotował akcję, w ramach której zachęcał do przygotowania kreacji z ubrań dostępnych w jego nowym sklepie w warszawskiej Arkadii. Klienci następnie mogli nagrać krótki film i wziąć udział w konkursie. Nagrodą były wspólne zakupy z Maffashion.
Rozpoczął się projekt Źródła Wiedzy, zainicjowany przez PTBRiO. Ma to być pierwsze w Polsce badanie na temat sposobów, którymi firmy pozyskują wiedzę o konsumentach, produktach, usługach i rynku.
Aplikacje mobilne pomagają w treningach sportowych i utrzymaniu diety, ale zdradzają również, kiedy nasza wola słabnie. Prawie połowa użytkowników aplikacji prozdrowotnych porzuca postanowienia noworoczne po dwóch miesiącach – wynika z przeprowadzonej przez firmę Selectivv analizy, która objęła 15 mln użytkowników takich aplikacji.
Idea Bank uruchomił placówkę bankową w pociągu. To także mobilna przestrzeń coworkingowa dla podróżnych. Wagon Idea Hub Express pojawił się w wybranych składach PKP Intercity.
1 maja ruszy kampania reklamowa Grześków, promująca wafelki kakaowe w czekoladzie i nową propozycję marki – Gofree. Działania pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz” będą realizowane równolegle w telewizji, kinach, na nośnikach outdoorowych, w Internecie i punktach sprzedaży do końca czerwca.
Studio Edisonda organizuje kolejny konkurs stażowy – „Projektosondę”. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie aplikacji lub serwisu, który będzie ułatwiał działalność wybranej organizacji pozarządowej. W tym roku zadanie konkursowe przygotowano wspólnie z Fundacją WOŚP.
Większość (81%) ankietowanych w badaniu „Grillowe zwyczaje Polaków” przyznała, że grilluje przynajmniej raz w ciągu roku. 62% badanych stwierdziło, że ceni tę czynność ze względu na czas spędzany z rodziną i znajomymi. Zleceniodawcą badania przeprowadzonego przez IQS jest Coca-Cola Poland Services.
„Run The Streets” to międzynarodowy projekt marki Puma, pokazujący prawdziwe historie ludzi z różnych części świata. Dzieli ich odległość, język i różnice kulturowe. Łączy życie bez limitów.
26 kwietnia powołano Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych. Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGroup Poland).
Marka Heineken w Wielkiej Brytanii przeprowadziła eksperyment społeczny zatytułowany „Worlds Apart”. Połączyła przy piwie nieznajomych o skrajnie różnych poglądach.
Jak podaje resort finansów, w 2016 r. polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł. Kwota, choć niemała, jest o 10 mln zł niższa niż przed rokiem. W raporcie serwisu MarketingMiejsca.com.pl analizie poddano ponad 70 samorządowych budżetów promocyjnych i przedstawiono niemal 30 case studies działań promocyjnych zrealizowanych w latach 2016–2017.
Dom mody Balenciaga stworzył torbę do złudzenia przypominającą popularną Fraktę Ikei. Szwedzka marka zamierza więc pomóc klientom w odróżnieniu produktów.
W kwietniu wystartowała kampania promująca Lexusa NX wyposażonego w nowoczesne systemy. Samochód reklamowany jest m.in. w telewizji.
Marek Kopeæ
2017-04-28
1 maja Marek Kopeć obejmie stanowisko group director product w Ringier Axel Springer Media AG. Równocześnie będzie pełnił funkcję dyrektora departamentu rozwoju produktu Grupy Onet-RAS Polska. Przejmuje obowiązki Wojciecha Urbańskiego, który podjął decyzję o odejściu z firmy.
Mariola Popielarz
2017-04-24
Do zespołu agencji interaktywnej Green Parrot dołączyła Mariola Popielarz. Objęła stanowisko head of multichannel department.
Magdalena Chêciñska
2017-04-20
Do zespołu client service agencji K2 Media dołączyła Magdalena Chęcińska. Objęła stanowisko senior communications & business managera i zajmie się działaniami dla firmy Nutricia.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.22093892097473