Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 
„Advertising Age” opublikował „Agency A-List”. To ranking ogłaszany co roku przez magazyn. Tytuł agencji roku zdobyła Anomaly.
Co roku nasze samochody przechodzą gruntowny przegląd u mechanika. A czy kobiety pamiętają o regularnym wykonywaniu profilaktycznych badań ginekologicznych? Pyta o to organizacja Kwiat Kobiecości w 8. odsłonie kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem hasło działań brzmi: „Wpadnij na przegląd do ginekologa”.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zaprasza do składania propozycji wystąpień na konferencji Cyber 7.0. Jej temat to „Cyber-wszechświat i niewidzialny konsument”, a samo wydarzenie odbędzie się 6 kwietnia w Warszawie.
Początek roku to czas nowych planów oraz rozliczeń z realizacji ubiegłorocznych postanowień. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PBS na zlecenie firmy Provident Polska, 52 proc. z nas zrealizowało w minionym roku założone cele.
Na 3 lutego zapowiedziano światową premierę filmu „Rings” – kontynuacji horroru z 2002 r. Klienci pewnego sklepu RTV najedli się strachu podczas kupowania telewizora. To doświadczenie zgotowano im w ramach promocji kinowej nowości.
Grupa On Board Think Kong będzie nadal prowadzić działania komunikacyjne Grupy Kruk na rynku polskim. W zakresie umowy znajduje się doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami, partnerami biznesowymi, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi.
Wypadki drogowe z udziałem zwierząt są plagą na polskich drogach – przypomina Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne. Kampania „Włącz sumienie!” ma uwrażliwić społeczeństwo na ten problem oraz uczyć właściwych zachowań przy tego typu zdarzeniach. W działania włączył się Marek Piekarczyk, lider zespołu TSA.
W grudniu Polacy w poszukiwaniu filmowej rozrywki najchętniej zaglądali na Cda.pl, Vod.pl i Player.pl. W analizowanym miesiącu najmniej internautów odwiedziło serwisy VoD w Wigilię – 5,3 proc. użytkowników Sieci. Gemius sprawdził, jak w ostatnim miesiącu 2016 r. wyglądał ruch na stronach video on demand.
2/3 Polek zdecydowałoby się na wyjazd z kraju w celach zarobkowych – pokazuje badanie „Promedica24 Insight” przeprowadzone przez firmę IQS. Główne kierunki wyjazdów to Niemcy, Wielka Brytania i Norwegia. Do najczęściej podejmowanych zajęć należą proste prace sezonowe oraz te związane z opieką nad innymi osobami. Wciąż dużym wyzwaniem wydaje się znajomość języków obcych.
Trwa kampania samochodowej marki premium „Infiniti bez akcyzy”. Zachęca do zakupu aut z rocznika 2016.
Przetarg na obsługę online marki Brackie Pils z portfolio Grupy Żywiec wygrała agencja GoldenSubmarine. Zajmie się m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.
Firma Aflofarm Farmacja Polska powołała do życia Fundację Aflofarm. Będzie się ona zajmować promocją profilaktyki zdrowotnej i aktywnego stylu życia oraz popularyzacją wiedzy z zakresu farmacji i medycyny.
Świat boryka się z problemami społecznymi i ekonomicznymi, z którymi rządy państw nie radzą sobie samodzielnie. Firmy zaś coraz częściej przekonują się, że trwały sukces komercyjny powinien być powiązany z zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego rozwoju. Organizacje mają jednak problem z definiowaniem i komunikowaniem celu, na którym chcą się skoncentrować – pokazuje raport Deloitte.
Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.
W Internecie energia równa się dostawcy energii i elektryczne samochody. Popularność tych dwóch tematów rośnie nieprzerwanie od trzech lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci, wieści o zagranicznych samochodach elektrycznych i oczekiwań względem polskiego pojazdu. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki). Temat źródeł odnawialnych, choć angażuje, na dłuższą metę nie zyskuje na popularności – pokazuje analiza IRCenter.
Polacy w Internecie najchętniej oglądają materiały newsowe (27,4% badanych), następnie materiały eksperckie (25,6%) i szkoleniowe (19,6%). Znacznie częściej newsów wideo poszukują mężczyźni (34,9%) niż kobiety (20,7%), które wybierają treści poradnikowe – pokazuje raport „Polacy i wideo w Sieci”, przygotowany przez SW Research na zlecenie Newsrm.tv.
Od 20 stycznia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania potrwa do 19 lutego.
Biedronka uruchomiła testowe lokale gastronomiczne. Jak podaje Gazeta.pl, otwarto je na razie w Krakowie i Warszawie.
T-Mobile wprowadza do oferty abonamentowej dla klientów indywidualnych usługę Superduet. Promuje ją kampania z udziałem aktorki Mai Ostaszewskiej.
Ashley Waxman Bakshi to jedna z najpopularniejszych izraelskich vlogerek. Niedawno jej fani mogli obejrzeć nadawany na żywo materiał, w którym zarejestrowano wypadek samochodowy kobiety. Był to element kampanii społecznej.
Karolina Weso³owska
2017-01-24
19 stycznia stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Paradyż objęła Karolina Wesołowska. Będzie zajmować się opracowywaniem i realizacją strategii marketingowej firmy.
Miros³aw Skotarczyk
2017-01-24
Szeregi Communication Unlimited zasilił Mirosław Skotarczyk. Jako head of strategy będzie nadzorował opracowywanie strategii marek oraz zapewniał wsparcie strategiczne w zintegrowanych kampaniach dla klientów agencji.
Tomasz K±kol, Micha³ Pietruszka
2017-01-23
Wraz z rozbudową portfolio usług agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile zmieniła strukturę sprzedaży. Na jej czele stanęli Tomasz Kąkol oraz Michał Pietruszka. Obaj są związani z agencją od kilku lat.

 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.18464708328247