Wirtualna Polska zwiększa przychody ze sprzedaży
  • 0
  • 1
8.03.2005

Wirtualna Polska zwiększa przychody ze sprzedaży

Wirtualna Polska odnotowuje coraz wyższe przychody z reklamy. W lutym 2005 roku wzrosły one o 51 % w stosunku do lutego 2004 roku. Aktywizacja działań Biura Reklamy WP, zmiany personalne i strukturalne, otwarcie na Klienta i jego potrzeby owocują coraz lepszymi wskaźnikami finansowymi portalu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2005

Turystyka w internecie

Lipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.