Głosuj, żebyś nie był „przybity” – kampania frekwencyjna Pokolenie’89
  • 2
  • 1
9.10.2007

Głosuj, żebyś nie był „przybity” – kampania frekwencyjna Pokolenie’89

Organizacja Pokolenie'89 przygotowała odezwę i spot zachęcające do udziału w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

matt

16 lat temu

popieram

Bardzo dobrze ze taka akcja ma miejsce, tylko to hasło "przybity po wyborach" jest strasznie słabiutkie. Czyli idea konieczna, list dobry, hasło mogłoby być lepsze.

9 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
9.10.2007

Jesienna kampania soków warzywnych Fortuny

Fortuna, jedna z najbardziej znanych marek soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Dziś na antenie stacji ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz kanałów tematycznych rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda i wielka nadzieja polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.