Nowe propozycje identyfikacji wizualnej dla Zarządu Transportu Miejskiego Warszawa
  • 0
  • 1
11.12.2007

Nowe propozycje identyfikacji wizualnej dla Zarządu Transportu Miejskiego Warszawa

W ramach swojej działalności na rzecz propagowania kultury wizualnej i brandingu w naszym kraju, Bakalie Studio Brandingowe przygotowało dwie propozycje nowej identyfikacji wizualnej dla marki ZTM. Prezentację zawierającą propozycje projektów przekazano w ramach prezentu świątecznego dla tej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika Jasińska

16 lat temu

co sie dzieje z prawdziwym brandingiem?

Niestety ale poziom jak reprezentowany jest publicznie mnie zatrważa. Trzy kola kojarzą się co najmniej z olimpiada, a nie z ZTM. Owszem warto by wykorzystać elementy oble, w końcu mówimy o bezpieczeństwie dojazdu, spokoju i pewności. Ale pamiętajmy, że to jest transport! i to w dodatku, patrząc po ulicach miasta Warszawy nawet nie taki stary. Czyli!!!! kolejna cecha do podkreślenia i to bardzo ważna TECHNOLOGIA! Propozycja ta kojarzy sie z czasem PRL i olimpiadą nie kreatywnym i spójnym rozwiązaniem!

Rozwiń komentarze

11 grudnia 2007

10 grudnia 2007