Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty Szkolenia
Wiadomości
 

Nagrody Keep Walking Award oraz tytuł Striding Man 2007 przyznane

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 22 stycznia 2008
Słowa kluczowe: keep walking, newsweek, diaego


21 stycznia br. w hotelu Polonia Palace odbyła się uroczysta gala Keep Walking Award 2007, podczas której przyznane zostały nagrody oraz ogłoszono zwycięzcę plebiscytu - Striding Man 2007. Galę poprowadzili Michał Kobosko, redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska“ i Piotr Żamojda, Dyrektor Zarządzający Diageo Polska. Motto filozofii Keep Walking brzmi: „Nie bój się wielkiego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma małymi.”


Keep Walking to nieustanne, odważne kroczenie naprzód i osiąganie wyznaczonych celów. Ta właśnie filozofia doprowadziła do powstania idei konkursu Keep Walking Award i tytułu Striding Man - przyznawanego wybitnym osobowościom, które w swoim życiu zawodowym kierują się pasją i odwagą prowadzącą ich od sukcesu do sukcesu. Nagrody w ramach poszczególnych edycji Keep Walking Award przyznawane były w kilku kategoriach. Do laureatów nagrody należą m.in.: Dariusz Żuk, prezes Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości oraz zeszłoroczny Stridinm Man 2006 – dr Krzysztof Pawłowski, Prezydent Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu.

Nagrody Keep Walking Award przyznawane są od 2003 roku; w tym roku po raz pierwszy przy współpracy z redakcją opinotwórczego tygodnika „Newsweek Polska”. W roku 2007 marka Johnnie Walker Black Label postanowiła wyróżnić szczególną grupę ludzi - nie tylko osoby niezależne, pełne pasji, nieustannie doskonalące osobowość, śmiało realizujące marzenia i łamiące stereotypy w świecie biznesu. Ale przede wszystkim ludzi młodych i przedsiębiorczych. Spośród grona kilkudziesięciu kandydatów zgłoszonych przez organizatorów konkursu, miesięcznik „Forbes” oraz firmy doradcze PricewaterhouseCoopers, Ernst&Young i Deloitte, redakcja „Newsweek Polska” wytypowała ośmiu laureatów - prawdziwą awangardę polskiego biznesu.

Nagrody Keep Walking Award 2007 otrzymali: Izabella Wiley, prezes MTV Networks Polska; Jacek Olechowski, współwłaściciel i partner zarządzający DougFaberFamily; Ewa Don-Siemion, partner zarządzający Chajec, Don Siemion & Żyto Norway House; Jarosław Augustyniak, wiceprezes Noble Bank; Patryk Strzelewicz, prezes Q-workshop; Łukasz Wejchert, prezes zarządu Grupa Onet.pl; Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media oraz Agnieszka Szpara, prezes zarządu Medicover.

Sylwetki 8 laureatów były prezentowane co tydzień od 29 października do 17 grudnia 2007 roku. Po ostatniej publikacji czytelnicy „Newsweek Polska” oddawali swoje głosy na wybraną osobę na stronie internetowej tygodnika. Od 17 grudnia 2007, do 17 stycznia br. łącznie spłynęło 7 587 głośów, z czego 2 192 na Izabellę Wiley, zdobywczynię tytułu Striding Man 2007.

Zawodowa ścieżka Izabelli Wiley to odzwierciedlenie filozofii Keep Walking – to pasja młodej, przedsiębiorczej osoby w pracy i zarządzaniu dynamicznym zespołem, to odwaga w wyznaczaniu sobie celów oraz konsekwencja nieustannego podążania naprzód. W imieniu marki Johnnie Walker serdecznie gratuluję.
- powiedział Michał Bąk, Senior Brand Manager marki Johnnie Walker.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
Najczęściej czytane wiadomości
Dzisiaj | Tydzień | Miesiąc
 
 
 
 
 
 
 
 
Najczęściej czytane artykuły
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 498 (26.08)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 494 (20.08)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 1.4310708045959