Potencjał marketingu konferencyjnego, czyli czy warto „wchodzić” w konferencje?
  • 0
  • 1
14.02.2008

Potencjał marketingu konferencyjnego, czyli czy warto „wchodzić” w konferencje?

5 marca w Katowicach odbędzie się pierwsza w Polsce warsztatowa konferencja poświecona marketingowi konferencyjnemu "Potencjał Marketingu Konferencyjnego". Punktem wyjścia będzie ocena korzyści, jakie firmy mogą uzyskać w związku ze sponsorskim udziałem w tego rodzaju imprezach. Temat powinien być interesujący, szczególnie dla reprezentantów firm z branży informatycznej i doradczej, które preferują tę formę pozyskiwania klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2008

Pitny przedmiot pożądania (Brief nr 99, styczeń 2008)

Na krótko przed datą wyznaczającą pięciolecie istnienia naszej redakcji – „Brief”, w swym styczniowym wydaniu, publikuje ciekawy artykuł poświęcony roli kawy w komunikacji marketingowej; napoju wykorzystywanego w tejże (…) na ogromną skalę, który pomaga sprzedawać inne produkty bądź usługi (książki, ubrania, hamburgery, benzynę, usługi bankowe etc.).

Kawa, jak zauważa przy tym w swoim tekście („Czarnym szlakiem”) Konrad Jerin, nie jest tylko napitkiem, ale również sposobem spędzania wolnego czasu i – co ważniejsze – jedną z ikon kultury XXI wieku.

Co z tego wynika? Autor przytacza rezultaty niedawnego badania TNS OBOP: okazuje się, że dla 73 proc. Polaków kawa to napój, który najbardziej kojarzy się z rozmową. A rozmowa to przecież podstawowe narzędzie społeczne, biznesowe i marketingowe – pisze Jerin.

– Kawa od dawna miała u nas szczególne znaczenie. W wielu środowiskach była symbolem prestiżu, a (…) zaproszenie na kawę stanowiło wyraz szacunku dla rozmówcy – komentuje dla „Briefu” prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.