6 zmysłów dla Krakowa
  • 0
  • 1
7.03.2008

6 zmysłów dla Krakowa

Pod wspólną marką „6 zmysłów” powstaje w Krakowie projekt kulturalny, którego inicjatorem jest Urząd Miasta Krakowa. „6 zmysłów” tworzą takie znane już wydarzenia jak: Misteria Paschalia, Sacrum – Profanum, Dramaty Narodów – Dedykacje, Festiwal Muzyki Polskiej oraz zupełnie nowe: Cracow Screen Festival, Art Boom, Off Camera i Boska Komedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Spółki grupy McCann Worldwide agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia najnowszej generacji, umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking). Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem Internetu, drugi – m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań; ten drugi model, jak zapewnia firma eyetracking.pl, dystrybutor sprzętu szwedzkiej firmy Tobii na Polskę, to jedyne tego rodzaju urządzenie w naszym kraju.

6 marca 2008