0 1 31.05.2005Wydatki na reklamę internetową w Polscebadania marketingowe TweetIAB Polska podsumowało rozwój rynku reklamy internetowej po I kwartale 2005 roku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.05.2005Soul and Mind Group dla MokateMokate Sp. z o.o. podjęła decyzję o odświeżeniu wizerunku opakowania jednej ze swoich podstawowych marek - Kawy Mokate 3in1.
0 1 0 0 0 30.05.2005Nowa oferta Acxiom PolskaAcxiom Polska przygotował nową ofertę subskrypcji pytań w realizowanym programie zbierania danych o polskich konsumentach. Propozycja jest skierowana do firm, którym zależy na pozyskaniu baz adresowych klientów zainteresowanych ich produktami lub też zebraniu aktualnych informacji rynkowych dotyczących ich działalności.
0 1 0 0 0 30.05.2005Coca-Cola light, czyli flirt kontrolowanyCoca-Cola Poland Services rozpoczęła akcję samplingową „Mowa ciała, czyli flirt kontrolowany” w sześciu największych miastach Polski. Sampling obejmuje 1,9 mln puszek zimnej Coca-Cola light, które rozdawane są od 4 maja do 2 lipca na uczelniach, w klubach, w biurowcach, w punktach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Odbiorcami akcji są osoby w wieku 20-39 lat.
0 1 0 0 0 30.05.2005Dziedzictwo marki„Dziedzictwo marki” pod takim hasłem rusza nowa, wyjątkowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego.