Promocja Szczecina - zgodnie z europejskimi trendami
  • 0
  • 1
23.04.2008

Promocja Szczecina – zgodnie z europejskimi trendami

Działalność promocyjna Szczecina oraz nowa wizja rozwoju miasta zostały dostrzeżone i pozytywnie ocenione na II Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Ubiegłoroczne Regaty The Tall Ship’s Races kandydują do nagrody Złotych Formatów w kategorii wydarzenia promocyjnego – rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dziś, podczas wieczornej Gali.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2008

Marki Godne Zaufania - wyniki sondażu European Trusted Brands 2008

Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji badania European Trusted Brands 2008 wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostaną Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2008. Organizatorem tego największego europejskiego badania konsumenckiego jest Reader’s Digest.