TEQUILAPolska wpuszcza Żubry do miast
  • 0
  • 1
4.06.2008

TEQUILAPolska wpuszcza Żubry do miast

50 makiet żubrów wkroczyło do centrów dwóch polskich miast – Białegostoku i Poznania. Na zacienionych terenach zielonych miast imitacje zwierząt w naturalnych rozmiarach w niestandardowy sposób komunikują promocję „Żubr. W cieniu polany”. Działania ambientowe dla marki Żubr należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej prowadzi agencja marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska, która odpowiada za kreację i całkowitą realizację akcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

RYŚ

15 lat temu

żubr w mieście dostał mandat

"Ideą akcji jest zachęcenie konsumentów Żubra do wypoczynku na świeżym powietrzu w okresie wiosennym i letnim."

Taka zachęta do wypoczynku z Żubrem na świeżym powietrzu zakończyła sie w moim przypadku mandatem. Nie polecam!

4 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.06.2008

Na Wyspach przyszłość to nie Orange (Guardian)

Richard Wray, "The future is not Orange, says new boss", Guardian

Kampania wprowadzająca na brytyjski rynek markę Orange (1994 r.), na trwałe weszła do podręczników marketingu. Hasło "The future's bright, the future's Orange" sprawdziło się tak dobrze, że wykorzystano je podczas wprowadzania Orange w Polsce, jedenaście lat później ("Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange"). Obecnie, w związku z kłopotami na brytyjskim rynku, spowodowanymi m.in. agresywną kampanią marketingową rywali - Vodafone i O2, nowy dyrektor zarządzajacy planuje nie tylko cięcie kosztów, ale też odejście od legendarnego hasła.