Unilever ujawnia kulisy projektu "Clear Diamond"
  • 0
  • 1
9.09.2008

Unilever ujawnia kulisy projektu „Clear Diamond”

Firma Unilever ujawniła szczegóły projektu „Clear Diamond”. Inauguruje on kolejną odsłonę kampanii marketingowej szamponów marki Clear. Celem akcji było zainteresowanie i w sposób innowacyjny zaangażowanie konsumentów w grę detektywistyczną „Co kryje prawda”, która stanowi drugi etap projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2008

Ruszył przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie programu lojalnościowego B2B

Wszystkie podmioty zainteresowane wzięciem udziału w ogłoszonym przetargu nieograniczonym Totalizatora Sportowego na „wykonanie elementów programu lojalnościowego dla sił sprzedażowych”, mogą od dzisiaj odbierać w recepcji warszawskiej siedziby firmy (ul. Targowa 25, od godz. 8.00 do 15.00) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie ona wydawana po przedstawieniu pełnych danych teleadresowych firmy, która chce pobrać dokument. Termin składania ofert upływa 3 października o godzinie 12:00.