Reklama zlicytowana
  • 0
  • 1
29.07.2009

Reklama zlicytowana

Za kwotę 1101 złotych wylicytowano w serwisie Allegro całostronicową reklamę w wakacyjnym numerze branżowego miesięcznika „Hotel Profit”. W licytacji wzięło udział 13 osób a strona aukcji zanotowała prawie 950 odsłon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2009

Dzienniki – gdzie warto się reklamować?

Segmentem prasy, który najbardziej dotkliwie odczuwa skutki kryzysu na rynku reklamy, jest bez wątpienia prasa codzienna. Już w pierwszym kwartale 2009 roku cennikowe wpływy reklamowe dzienników były niższe aż o ponad 14% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Najbardziej ucierpiały dzienniki opiniotwórcze – „Dziennik Polska Europa Świat” odnotował spadek wpływów na poziomie prawie 38%, a „Gazeta Wyborcza” - 22,5%. Kryzys okazał się mniej dotkliwy dla tabloidów – wpływy „Super Expressu” w pierwszym kwartale spadły o ok. 9,5%, „Faktu” zaś o niespełna 0,35%.