"Jeden za wszystkie" - eurobank rozpoczął kampanię kredytu konsolidacyjnego
  • 0
  • 1
7.09.2009

„Jeden za wszystkie” – eurobank rozpoczął kampanię kredytu konsolidacyjnego

Eurobank przygotował szeroką kampanię promującą kredyt konsolidacyjny. Kampania będzie obecna w TV, prasie oraz internecie. Za jej kreację odpowiada agencja DDB, media zaplanował i kupił Starcom. Potrwa do końca września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2009

Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli

Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli. Za kreację kampanii (w tym projekt logotypu, copywriting, kreację materiałów ATL i BTL oraz multimediów) odpowiada freelancerski team kreatywny: Konrad Piwowarczyk (senior copywriter) i Danuta Gibka (senior art director), wcześniej związani m.in. z Agencją SODA oraz Image Art (Piwowarczyk) i ze Studiem Opus B (potem Banah Group) czy Agencją Reklamową Xandu (Piwowarczyk, Gibka).

5 września 2009

4 września 2009