Rusza kampania hoteli marki Mercure
  • 0
  • 1
14.09.2009

Rusza kampania hoteli marki Mercure

„Trzech Mercurierów – odkryj zupełnie nowe oblicze trzech hoteli herbu Mercure” – pod takim hasłem rozpoczyna się kampania, której celem jest promowanie hoteli tej sieci w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2009

11 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2009

Przetarg na analizę atrakcyjności inwestycyjnej województwa pomorskiego

Na początku września Agencja Rozwoju Pomorza SA ogłosiła przetarg nieograniczony na opracowanie „Analizy atrakcyjności inwestycyjnej województwa pomorskiego z uwzględnieniem branż priorytetowych”. Analiza jest elementem projektu System Promocji i Informacji Gospodarczej Województwa Pomorskiego (SPiIG), którego celem jest przeprowadzenie usystematyzowanych działań na rzecz promocji gospodarczej Pomorza w kraju i za granicą. Termin składania ofert upływa 9 października 2009 r. o godz. 10.00.