Rusza multipartnerski program bonusowy Payback
  • 0
  • 1
15.09.2009

Rusza multipartnerski program bonusowy Payback

16 września br. rusza nowy multipartnerski program bonusowy Payback. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów w czasie codziennych zakupów oraz ich wymianę na nagrody. Oficjalnym partnerem bankowym programu jest Bank Zachodni WBK. W akcji bierze udział m.in. Allegro, sieć stacji BP, Orange, Telekomunikacja Polska, LOT oraz sieć hipermarketów Real.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2009

Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu

W dniach 9–11 września w Krynicy odbyło się XIX Forum Ekonomiczne. Podczas debaty zatytułowanej „Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu” swoje poglądy prezentowali: gość specjalny - Simon Anholt (ekspert ds. brandingu narodowego z Wielkiej Brytanii), Christian Kaczmarek (prezes firmy Bakoma), Jan Wiktor (prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), Grzegorz Kiszluk (red. naczelny miesięcznika „Brief”), a ze strony Young & Rubicam oraz BAV Consulting – Marek Staniszewski, wiceprezes agencji.