Noc Reklamożerców 2009 w 14 kinach w Polsce
  • 0
  • 1
23.10.2009

Noc Reklamożerców 2009 w 14 kinach w Polsce

Noc Reklamożerców to spektakl złożony wyłącznie z reklam; obok festiwalu w Cannes największe międzynarodowe święto reklamy. Jest pokazywany od 28 lat, w 40 krajach na świecie, 18. raz w Polsce, 7. raz w Multikinie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Mag

14 lat temu

nie warto!

to niedofinansowana impreza bez polotu, w tym roku byłam 3 raz i jest coraz gorzej

Rozwiń komentarze

23 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
23.10.2009

Rusza konkurs "Polska bez barier"

150 tys. zł, 100 tys. zł oraz 50 tys. zł – tyle warte są trzy kampanie na nośnikach reklamy zewnętrznej ufundowane przez firmę AMS SA, w ogólnopolskim konkursie "Polska bez barier". Kampanie mają szansę wygrać te województwa, miasta, powiaty lub gminy, które zgłoszą do konkursu obiekty lub przestrzenie publiczne najlepiej dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji przy współpracy z Kancelarią Sejmu RP pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
23.10.2009

Jak naprawić e-mailowe pomyłki (BtoB)

K.J. Bannan, How to fix your e-mail marketing mistakes, "BtoB", 22.10.2009

Błądzenie jest rzeczą ludzką – wiemy o tym wszyscy, choć czasem niektórym wydaje się, że ani oni, ani – przede wszystkim! – ich podwładni nie mogą się pomylić. Miarą profesjonalizmu okazuje się jednak reakcja na zauważoną pomyłkę: przyznanie się do niej, przeprosiny, podjęte działania. W artykule zwrócono uwagę na zmyślne sposoby minimalizowania negatywnych skutków popełnionych w e-mailach błędów.