„Homo cracoviensis. Spotkaj żywą historię” – SoInteractive dla Urzędu Miasta Krakowa
  • 0
  • 1
7.04.2010

„Homo cracoviensis. Spotkaj żywą historię” – SoInteractive dla Urzędu Miasta Krakowa

Agencja SoInteractive, w ramach współpracy z Urzędem Miasta Krakowa, opracowała kreację kampanii promującej krakowskie muzea.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2010

6 kwietnia 2010

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2010

„Twój dom już na Ciebie czeka”. Nowa kampania Kredyt Banku

W poniedziałek 5 kwietnia Kredyt Bank rozpoczął kampanię reklamową „Twój dom już na Ciebie czeka – kredyt mieszkaniowy w 2 dni i 2 tygodnie”. Celem akcji jest informowanie potencjalnych klientów Kredyt Banku o szybkim procesie przyznawania kredytów mieszkaniowych. Obecnie decyzja o przyznaniu kredytu zapada w 2 dni, natomiast pieniądze klient otrzymuje w 2 tygodnie. Te elementy stanowią wyróżnik oferty KB na tle konkurencji.