„Oh Africa” – Pepsi z gwiazdami futbolu w globalnej kampanii
  • 1
  • 1
19.04.2010

„Oh Africa” – Pepsi z gwiazdami futbolu w globalnej kampanii

W nowym spocie team złożony z gwiazd futbolu znalazł się w sercu afrykańskiego Serengeti. Kampania pod hasłem „Orzeźwiaj świat” ma zachęcać młodych ludzi do wywierania pozytywnego wpływu na otaczającą ich rzeczywistość. Składniki kampanii zaprojektowano tak, by angażowały fanów futbolu i umożliwiały im wprowadzanie pozytywnych zmian na kontynencie afrykańskim. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 kwietnia 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2010

„Let’s color” – nowa kampania marki Dulux realizowana przez Euro RSCG Warsaw

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała regionalną wersję kampanii marki Dulux „Let’s color”. Agencja zajęła się przygotowaniem oraz produkcją lokalnych wersji reklam pt. „Catwalk” i „Tarzan”, do zastosowania w telewizji, prasie oraz mediach OOH. Euro RSCG Warsaw rozpoczęło współpracę z właścicielem marki Dulux, firmą AkzoNobel w wyniku wygranego w listopadzie 2009 r. globalnego przetargu.