Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Zwycięzcy konkursu Mocni Wizerunkiem 2010

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: Telma Group Communications | Data: 22 kwietnia 2010
Słowa kluczowe: telma group communications, mocni wizerunkiem


Znamy już laureatów szóstej edycji plebiscytu organizowanego w ramach IX Kongresu Public Relations – Mocni Wizerunkiem 2010. Zgodnie z ideą przedsięwzięcia są nimi firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne. W tym roku przyznano również nagrodę specjalną dwumiesięcznika „VIP Biznes & Styl”.


Laureatów poznaliśmy 21 kwietnia, podczas pierwszego dnia kongresu.

Statuetki „Mocni Wizerunkiem 2010” w edycji ogólnopolskiej trafiły w ręce:
  • FFiL Śnieżka SA oraz Task Force Consulting za projekt: „Kolorowe Boiska, czyli Szkolna Pierwsza Liga”
  • RoboCAMP za projekt: „First Lego League”
  • Partner of Promotion oraz Agencja Reklamowa Martis za projekt: „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”
W edycji podkarpackiej przyznano je firmom:
  • Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA
  • Asseco Poland SA
  • ICN Polfa Rzeszów SA
W obu edycjach przyznane nagrody główne są nagrodami równorzędnymi.

W tym roku dwumiesięcznik „VIP Biznes & Styl” przyznał także nagrodę specjalną firmie Ultratech z Rzeszowa, „charakteryzującej się dobrym wizerunkiem i potrafiącej kreować dobry wizerunek miasta i regionu w Polsce i na świecie”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom autonomicznym powstałym i działającym na Podkarpaciu.

Organizatorami konkursu są: Zakład PR Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Telma Group Communications, Ideo oraz w edycji podkarpackiej: Radio Rzeszów, dziennik „Super Nowości” i TVP Rzeszów.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.091005086898804